Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 535i M62 B35 R.V. 96
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Tak tak mne to na 540 prasklo kusok dalej a to na chladiči,proste za tie roky ten plast zkrehne koli vysokej teplote,inac sa cudujem ze tam mas vsade sk pásky.S chladením som si uzil tiež svoje nakoniec isli vsetky hadice aj expanzka nová,neviem si predstavit keby mi toto spravilo 500km od domu,nahradne hadice nosim v kufri
.

Zdravím. Chtěl bych trochu oživit téma, pač sem zatím nic jiného nenašel. Mám Stejné auto se stejným motorem. Když sem ho koupil tak tam byl jakejsi lepenej chladic. Obcas sem dolil vodu, bral jsem to v poho, vzhledem k tomu, jak vypadal. NIcméně letos na jaře jesem nedobrzdil, a zboril jsem si svetla a kapotu a chladice, nic vážného (takovej malej ťukaneček. Přez to že se chladiče zdáli vpořádku, tak jsem dal fungl nový vodní chladič, když to bylo rozdělané. A ejhle co jsem pak zjistil. Jezdím si tak s novým chladičem a voda se ztrácí furt. Podle mě má auto stejný výkon, motor běží jak hodinky, teplota super, vše ok, jen se ztrácí voda, jednou za 3 týdny zhruba dolejvám 3 dcl. Nevíte čím to může být? Napadla mě hlava, ale motor běží a jede suprově, tak mě napadlo jestli třeba to můžou byt špatné hadice? Pač sem je po koupi neměnil. Chci tam dat lpg a něco mi říká, že bych před tím měl vyřešit problem s vodou.
Dik za rady
Dik za rady
U motorů M62 je asi nejlepší snížit teplotu tak, aby neběžel většinu času nad 100 st C. Je zde o tom povídání, a na světových fórech také-tam to považují úplně za nejhorší vlastnost těchto motorů. Úspora pár deci benzínu za to nestojí, obzvlášť při ježdění na plyn. Zatím jsem spojil ohřev termostatu natvrdo, takže teplota je cca 92 st C. Nyní sháním termostat na nižší teplotu.