Absolvoval jsem serii diagnostik a samouku a zjistuji,ze vsichni jen vymenuji a cumi do notebooku bez opravrske praxe. Sam opravuji elektroniku, takze kombinace vypisu zavad je nutna s praxi!
Paklize motor za jizdy /v kolone, nebo po kratkodobe zatezi zhasne/ s automatem mate cca 10sekund se nekam uklidit...Samouci vas budou manipulovat aby vas presvedcili o sve genialite. /nahodne chyby,EWS,imobiliz a nevicojeste /. Pravda je mozna uplne prostsi- KVALITA NAFTY A SRACKY. Auto jezdilo na kvalitni palivo a nyni jezdim k jinym pumpam.
Takze pokles tlaku paliva = zanesene vstrikovace, regulator /vyjimecne/ neprobehle regenerace filtru castic. Filtr paliva. Asi nez nacpete do milacka 50tisic je nutno zkusit vyjet nadrz a do minima paliva nalit STP apo cistice/ obvykle cisty petrolej a obohacena nafta../ Aditiva. Zmenit pumpu na OMV,DShellnebo Benzinu . Po samoprocisteni doporucuji nekteri chemici do noveho pal. filtru nalit TEC2000 a nastartovat na procisteni trysek. Mozna to pomuze, neni li motor zasiran nekolik let. Pak je 50tis do striku a vytluceni filtru castic vec jista. K cisteni vstrikovacu nez je poslete do Boshe podotykam, ze spicky striku jsou zalapovany na mikroskopickou nerovnost. A kazdy nanos je nici.Stejne tak prepad do nadrze z trysek. Vede to k poklesu tlaku.V kombinaci EGR vec jista...Motor je to same co bojler, kdyz je zasrany , nehreje, kdyz nedava vykon , nekde unika jinam...Vyreseni zavady zatim neovereno, cekam na testy, zlepseni s VERVOU se dostavilo. Krajni metoda je odpojit nadrz a nechat motor nasat cistic vstrikovani . Chemicky je cisty petrolej nejlepsi rozpoustec karbonu.A 1,5deci pred vymenou oleje do motoru zaruci dokonaly vyplach karbonu Z obehu bloku motoru a vacek...Delame to jiz 15let na Qutrech i jinych skakadlech..S prehledem najizdeji stovky tisic a jdou jako brus.Cus.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ZHASNE MOTOR ZA JIZDY= AUTOMAT -X3 E83 3.0D xdrive-automat
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Básník nám na 23 řádcích 281 slovy shrnul to, co je na tomto fóru popsáno v cca 60 vláknech, kde se řeší kvalita paliva, vstřikovače a karbony. Dále nám sděluje, že několik deci petroleje v ceně 50Kč/litr umí udělat totéž jako několik deci "zázračného léku" v ceně 300Kč/300ml. Že se motor dá natočit na čistý TEC2000, VIF a podobné čističe, jak to popisují na Škoda, VW a Audi fórech atp. Zatím píše bez háčků a čárek jako moje tchýně, ale to se časem zlepší.
Vítej na fóru - tříkolko.
Vítej na fóru - tříkolko.

- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Klubové ID: 3412
- Kontaktovat uživatele:
no ja bych to zase nevidel tak cerne, ja tech 60 vlaken procetl a stejne jsem se dozvedel ve finale kulovystarML píše:Básník nám na 23 řádcích 281 slovy shrnul to, co je na tomto fóru popsáno v cca 60 vláknech, kde se řeší kvalita paliva, vstřikovače a karbony. Dále nám sděluje, že několik deci petroleje v ceně 50Kč/litr umí udělat totéž jako několik deci "zázračného léku" v ceně 300Kč/300ml. Že se motor dá natočit na čistý TEC2000, VIF a podobné čističe, jak to popisují na Škoda, VW a Audi fórech atp. Zatím píše bez háčků a čárek jako moje tchýně, ale to se časem zlepší.
Vítej na fóru - tříkolko.
