Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
5er z roku 1995 bez bagů?
Prosím znalce starších BMW o konzultaci, resp. rozsouzení dvou protichůdných názorů. Jde mi o 525tds Touring z roku 1995 - bourané středně těžce na předek (spíš levý přední roh) a úvahu, jestli spolujezdec vpravo vepředu byl podle stavu auta připoutaný nebo ne (auto není fyzicky k dispozici, jen fotky). Jeden názor je, že pás nepoužil, protože na fotce visí na B sloupku normálně navinutý, není odmotaný na sedačce, takže nedošlo k vystřelení pyropatrony. Já jsem zase tvrdil, že pyropatrona je součástí předpínače a ten se montuje jen s airbagem (mělo by to mít společnou řídící jednotku) a u víc než 18 let staré pětice je dost dobře možné, že ta v základu bag pro spolujezdce z výroby vůbec nemusela mít a tak se po bouračce a odpoutání mohl samonavíjecí pás zase zpátky navinout. Víte někdo, jestli v roce 1995 byly oba bagy standard, nebo jen u řidiče, nebo dokonce existovaly i na konci výroby E34 úplně bez bagů? Pak je tu teda ještě varianta, že bagy to původně mělo, ale někdo je vykuchal, nebo nebyly prostě funkční (nic nevystřelilo nejen u spolujezdce, ale ani u řidiče - tam byl origo volant, ale ne ten čtyřramenný s velkým středem, byl tříramenný s malým středem a tenkými příčkami). Díky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 481
- Registrován: pon 12.12.2011 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2970
Pokial viem tak 34ka nikdy nemala pyropatrony v pasoch, je tam len nejaky mechanicky napinak: http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-T ... fety_belt/
Co sa tyka airbagov, podla DE cenniku 01/95 je zakladna vybava airbag vodica a spolujazdca.
Co sa tyka airbagov, podla DE cenniku 01/95 je zakladna vybava airbag vodica a spolujazdca.
Díky všem za odpovědi, šlo skutečně o E34. K VIN se asi už nijak nedostanu, k fotkám možná. Vypadá to teda, že pytle by tam být z výroby převážně měly. V daném autě buď nefungovaly, nebo byly vystřelené a neobnovené po možné dřívější bouračce. Tušíte někdo, jak je to u E34 s pásy po bouračce? Pokud byly při srážce zapnuté, navinou se pak samy po odpoutání na B sloupek stejně, jako fungovaly před bouračkou, nebo už zůstanou ležet odmotané na sedadle jako to mívaly třeba "užovky" Šáde 120 z prvních roků výroby (ještě bez samonavíjecích pásů)? Má na to vliv ten mechanický napínák?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: stř 03.06.2009 00:00
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Podle VIN to bagy melo. Na http://moto.bmwcartec.cz/nahradni-dily-katalog se podle navodu prihlas do katalogu, pak zadej ten konec VIN a nahore klikni na vybaveni. Vyjedou ti udaje k autu vcetne vybavy s kterou to vyjelo z tovarnyJH76 píše:Tak jsem nakonec zjistil posledních 7 znaků z VIN, je to: GH56859.
