Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

5er z roku 1995 bez bagů?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#1 Příspěvek od JH76 »

Prosím znalce starších BMW o konzultaci, resp. rozsouzení dvou protichůdných názorů. Jde mi o 525tds Touring z roku 1995 - bourané středně těžce na předek (spíš levý přední roh) a úvahu, jestli spolujezdec vpravo vepředu byl podle stavu auta připoutaný nebo ne (auto není fyzicky k dispozici, jen fotky). Jeden názor je, že pás nepoužil, protože na fotce visí na B sloupku normálně navinutý, není odmotaný na sedačce, takže nedošlo k vystřelení pyropatrony. Já jsem zase tvrdil, že pyropatrona je součástí předpínače a ten se montuje jen s airbagem (mělo by to mít společnou řídící jednotku) a u víc než 18 let staré pětice je dost dobře možné, že ta v základu bag pro spolujezdce z výroby vůbec nemusela mít a tak se po bouračce a odpoutání mohl samonavíjecí pás zase zpátky navinout. Víte někdo, jestli v roce 1995 byly oba bagy standard, nebo jen u řidiče, nebo dokonce existovaly i na konci výroby E34 úplně bez bagů? Pak je tu teda ještě varianta, že bagy to původně mělo, ale někdo je vykuchal, nebo nebyly prostě funkční (nic nevystřelilo nejen u spolujezdce, ale ani u řidiče - tam byl origo volant, ale ne ten čtyřramenný s velkým středem, byl tříramenný s malým středem a tenkými příčkami). Díky.
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#2 Příspěvek od darklord »

Pokial viem tak 34ka nikdy nemala pyropatrony v pasoch, je tam len nejaky mechanicky napinak: http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-T ... fety_belt/

Co sa tyka airbagov, podla DE cenniku 01/95 je zakladna vybava airbag vodica a spolujazdca.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#3 Příspěvek od Don »

A je to vubec E34 nebo E39?V tech letech se delaly oba modely. Nemas VIN?
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#4 Příspěvek od Filozof »

bmw e34 touring se dělal dál mam pocit končil v 96 roku.

výroba E39 od-do
Limousine: 1995–2003
Touring: 1997–2004

Takže podle mě to je to e34 ještě. A dva airbacky měla určitě.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#5 Příspěvek od Ji-rka »

Mě někdo tvrdil,že dva pytle měla každá e34 po faceliftu.Jak moje 12/1994 tak dárce 05/1994 je maj.A co tak nějak ty BMW sleduju,tak je to tak.Měl jsem i jednu z posledních e34 před faceliftem a měla pytel jeden.
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#6 Příspěvek od JH76 »

Díky všem za odpovědi, šlo skutečně o E34. K VIN se asi už nijak nedostanu, k fotkám možná. Vypadá to teda, že pytle by tam být z výroby převážně měly. V daném autě buď nefungovaly, nebo byly vystřelené a neobnovené po možné dřívější bouračce. Tušíte někdo, jak je to u E34 s pásy po bouračce? Pokud byly při srážce zapnuté, navinou se pak samy po odpoutání na B sloupek stejně, jako fungovaly před bouračkou, nebo už zůstanou ležet odmotané na sedadle jako to mívaly třeba "užovky" Šáde 120 z prvních roků výroby (ještě bez samonavíjecích pásů)? Má na to vliv ten mechanický napínák?
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#7 Příspěvek od JH76 »

Tak jsem nakonec zjistil posledních 7 znaků z VIN, je to: GH56859. Koukal jsem na realoem a airbagy tam nějak nemůžu najít... V jaké skupině hledat? U zádržných systémů jsem nenašel.
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#8 Příspěvek od darklord »

Je to 95, takze to musi mat z vyroby 2 bagy. Vodicov bag najdes medzi volantami myslim, spolujazdcov bude v sekcii s palubkou
PPK
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: stř 03.06.2009 00:00
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od PPK »

JH76 píše:Tak jsem nakonec zjistil posledních 7 znaků z VIN, je to: GH56859.
Podle VIN to bagy melo. Na http://moto.bmwcartec.cz/nahradni-dily-katalog se podle navodu prihlas do katalogu, pak zadej ten konec VIN a nahore klikni na vybaveni. Vyjedou ti udaje k autu vcetne vybavy s kterou to vyjelo z tovarny :wink:
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#10 Příspěvek od JH76 »

Díky moc, takže zdá se, že bagy to mělo, ale ne pyropatrony a předpínače pásů, jen nějaký mechanický napínák.

Jinak super odkaz, ten si ukládám :palec:
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#11 Příspěvek od darklord »

Ved som ti to napisal uz pred tyzdnom 8O :lol:
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#12 Příspěvek od JH76 »

Vím, že jsi to psal, myslel jsem to tak, že se to skutečně potvrdilo se znalostí VINu konkrétního auta. :pivo:
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od aDAm_2 »

po lehké bouračce (cca 50km/h) se pásy normálně navíjejí.
Odpovědět