Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rada před koupi jete F10
Ahoj panove, uvazuji o koupi jete 520d a to konkretne teto
http://www.tipcars.com/bmw-rada_5/520d- ... 20182.html
Ma po cca 30 mesicich najezd 150k km, z Francie, operativniho leasingu a podle vseho s uplnou servisni historii (neuvedenou v servisce, ale z vypisu od leaseplanu ).
Auto jsem videl a pripadalo mi v dobrem stavu, ale protoze nejsem prilis expert, chtel bych se zeptat co me muze u takoveho auta s takovym najezdem cekat. Trochu mam obavu z toho najezdu. Sotva soudit jestli 150K je moc nebo malo, kdyz neni jasny jak stim kdo jezdil, ale obecne da se rict kolik podobne motory vydrzi km pri beznym stylu jizdy a bezny udrzbe?
Diky za radu a vas nazor.
[/url]
http://www.tipcars.com/bmw-rada_5/520d- ... 20182.html
Ma po cca 30 mesicich najezd 150k km, z Francie, operativniho leasingu a podle vseho s uplnou servisni historii (neuvedenou v servisce, ale z vypisu od leaseplanu ).
Auto jsem videl a pripadalo mi v dobrem stavu, ale protoze nejsem prilis expert, chtel bych se zeptat co me muze u takoveho auta s takovym najezdem cekat. Trochu mam obavu z toho najezdu. Sotva soudit jestli 150K je moc nebo malo, kdyz neni jasny jak stim kdo jezdil, ale obecne da se rict kolik podobne motory vydrzi km pri beznym stylu jizdy a bezny udrzbe?
Diky za radu a vas nazor.
[/url]
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
Já nevim jak je to ve 150, protože jsem to nenajezdil. Mám F11 520 a zatim je to nejhorší auto co jsem měl, mám najeto 110 000 a měnil jsem přední ramena, který zas po 20 000 klepou, pak jsem měnil měch (což se tě netýká protože chceš F10), jednou odtah protože se pokazil software, v levejch zadních dveřích mám rybník vody, kterej ti vždycky v případě otevření vyteče na nohy. Ráno auto cuká a motor zní jak kdyby mlel z posledního, což řešim vždycky nákupem aditiv, který tam naleju a pak je na 10 tisíc kilometrů pokoj (doporučený řešení od BMW) a pak to zas začne. Pravý zadní dveře drnčej jak ve starý škodě 120 a nemůžu přijít na to, čim to je + drnčí víko držáků na kelímky v otevřený i zavřený poloze, takže do toho furt mlátim, aby to přestalo. V popelníčku se nedaj skladovat mince, protože se ti tam zaseknou a pak to nejde otevřít, oprava stojí 1400 u BMW. Pak mi ještě asi po 2 měsících opadaly všechny písmenka z ozdobnejch lišt ve dveřích a mladá mi s tim nacouvala do popelnice, což ovšem neni vina auta, ale stejně mě to sere ...
To teda nezni moc povzbudive...prase007 píše:Já nevim jak je to ve 150, protože jsem to nenajezdil. Mám F11 520 a zatim je to nejhorší auto co jsem měl, mám najeto 110 000 a měnil jsem přední ramena, který zas po 20 000 klepou, pak jsem měnil měch (což se tě netýká protože chceš F10), jednou odtah protože se pokazil software, v levejch zadních dveřích mám rybník vody, kterej ti vždycky v případě otevření vyteče na nohy. Ráno auto cuká a motor zní jak kdyby mlel z posledního, což řešim vždycky nákupem aditiv, který tam naleju a pak je na 10 tisíc kilometrů pokoj (doporučený řešení od BMW) a pak to zas začne. Pravý zadní dveře drnčej jak ve starý škodě 120 a nemůžu přijít na to, čim to je + drnčí víko držáků na kelímky v otevřený i zavřený poloze, takže do toho furt mlátim, aby to přestalo. V popelníčku se nedaj skladovat mince, protože se ti tam zaseknou a pak to nejde otevřít, oprava stojí 1400 u BMW. Pak mi ještě asi po 2 měsících opadaly všechny písmenka z ozdobnejch lišt ve dveřích a mladá mi s tim nacouvala do popelnice, což ovšem neni vina auta, ale stejně mě to sere ...
No teda zlatá E39 mám FL model a najeto 300000km a teď mě čekají pouze přední velká ramena, ty co jsou na autě, jsou ještě originál dle data výroby dílu!!!prase007 píše:Já nevim jak je to ve 150, protože jsem to nenajezdil. Mám F11 520 a zatim je to nejhorší auto co jsem měl, mám najeto 110 000 a měnil jsem přední ramena, který zas po 20 000 klepou, pak jsem měnil měch (což se tě netýká protože chceš F10), jednou odtah protože se pokazil software, v levejch zadních dveřích mám rybník vody, kterej ti vždycky v případě otevření vyteče na nohy. Ráno auto cuká a motor zní jak kdyby mlel z posledního, což řešim vždycky nákupem aditiv, který tam naleju a pak je na 10 tisíc kilometrů pokoj (doporučený řešení od BMW) a pak to zas začne. Pravý zadní dveře drnčej jak ve starý škodě 120 a nemůžu přijít na to, čim to je + drnčí víko držáků na kelímky v otevřený i zavřený poloze, takže do toho furt mlátim, aby to přestalo. V popelníčku se nedaj skladovat mince, protože se ti tam zaseknou a pak to nejde otevřít, oprava stojí 1400 u BMW. Pak mi ještě asi po 2 měsících opadaly všechny písmenka z ozdobnejch lišt ve dveřích a mladá mi s tim nacouvala do popelnice, což ovšem neni vina auta, ale stejně mě to sere ...

To jsem zvědavej, jak se to tu vyvine. Nejdřív jsem slyšel, že F10/11 už je oproti E60/61 o dost vychytaná a teď tohle.
Musim ale říct, že v práci je máme jako služební a zatim se žádnou nebyl problém. maji už kolem stovky nalítáno a dělá se jen předepsaný servis. Jsou tam tušim 4.
Takhle to vypadá, že každej novější model je zase o kus horší, než ten předchozí..... to budou doufam jen subjektivní nářky čechům vlastní.
Každopádně aby např. ramena vydržely jen 20 tis. mi přijde dost divný. Byly to originály? byly správně namontovaný? jezdí se s tim autem normálně? nejezdí to po extrémně rozbitý silnici? atd.
P.S. jo to když v předchozí práci byly pochcávky.... ty najezdily všechny nejvíc km na cestě do servisu. Mě dávali novej brzdovej válec, opravovali baggy, klakson, zadní stěrač, kterej se sám pouštěl za deště, občas to nenastartovalo, občas nešlo vypnout výhřev sedačky, olej to po každym protáhnutí v německu žralo l/1000 km (to neni překlep). Olej nám žraly všechny (I i II generace). 4x4 se spínal i když neměl. Třeba kolegovi to ve 180 prohráblo na kaluži a připojil se mu zadek..... auto na odpis. apod.
Zapoměl jsem napsat, že občas to nešlo nastartovat a smrděla tomu kabeláž. Jednou mě dokonce vyhodili z benzínky, že mi hoří auto. V servisu si s tim nevěděli rady.
Musim ale říct, že v práci je máme jako služební a zatim se žádnou nebyl problém. maji už kolem stovky nalítáno a dělá se jen předepsaný servis. Jsou tam tušim 4.
Takhle to vypadá, že každej novější model je zase o kus horší, než ten předchozí..... to budou doufam jen subjektivní nářky čechům vlastní.
Každopádně aby např. ramena vydržely jen 20 tis. mi přijde dost divný. Byly to originály? byly správně namontovaný? jezdí se s tim autem normálně? nejezdí to po extrémně rozbitý silnici? atd.
P.S. jo to když v předchozí práci byly pochcávky.... ty najezdily všechny nejvíc km na cestě do servisu. Mě dávali novej brzdovej válec, opravovali baggy, klakson, zadní stěrač, kterej se sám pouštěl za deště, občas to nenastartovalo, občas nešlo vypnout výhřev sedačky, olej to po každym protáhnutí v německu žralo l/1000 km (to neni překlep). Olej nám žraly všechny (I i II generace). 4x4 se spínal i když neměl. Třeba kolegovi to ve 180 prohráblo na kaluži a připojil se mu zadek..... auto na odpis. apod.
Zapoměl jsem napsat, že občas to nešlo nastartovat a smrděla tomu kabeláž. Jednou mě dokonce vyhodili z benzínky, že mi hoří auto. V servisu si s tim nevěděli rady.
Teddy: neni to dojem cechu. Doba kvalitnich aut je ne.avratne pryc. Renault tu rozjel snizovani nakladu a ostatni automobilky se musi chte nechte prizpusobit. A pak to vypada takhle.
Ver, ze vim co pisu. Delam na technicky/servisu a ty auta jdou do kopru hodne brzo. A s prodluzujicima se servisnima intervalama bude jeste hur.
Ver, ze vim co pisu. Delam na technicky/servisu a ty auta jdou do kopru hodne brzo. A s prodluzujicima se servisnima intervalama bude jeste hur.
za mě jestli mohu radit, vybírej auto, které má navigační systém Professional (s velkým displayem). Business, který tam je, je strašný - obecně je to nejnepoedenší navi, co udělali.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Jenže tohle prostě nemusíš zjistit. Pokud se tím majitel nechlubil a vše vrátí do původního stavu, tak se dost vysoká pravděpodobnost, že zjistíš prd. Bohužel. Cebia, serviska i to co říkají bazarníci / majitelé nemusí být vůbec pravda...pavproch píše:si myslím, že zcela zásadní je NEkupovat ojetou f10 po jakýmkoli exotovi typu Dyx tady na klubu....
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
prase007 píše:...což ovšem neni vina auta, ale stejně mě to sere...

Ačkoliv to píši nerad, je pravdou že kvalita BMW šla dolů. Je to škoda. Něco podobného jsem slyšel o všech nových modelech. Asi to je prostě tak, že auto němcům vydrží těch 100tis nebo dobu záruky a pak prostě jde z domu na východ.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Těžko říct, jestli šla kvalita dolů, na šestnáctkách kolech asi vydržel podvozek víc, než dnes na devatenáctkách. Já bych řekl, že kvalita je stejná, u některejch věcí i lepší E39 nebo E46 po nějaké době hnije, ty nový hliníkový asi vydrží víc. Další věc je elektronika, dnes jsou v autech kilometry drátů a kurvítka s vysychajícíma elektrolytickejma kondenzátorama, tak se občas něco posere
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 309
- Registrován: stř 21.12.2005 01:00
- Bydliště: München
- Kontaktovat uživatele:
Moje 525d(6-zyl.) f11 ma taky skoro 100tkm a musim rict, ze zatim velka spokojenost. Najel jsem zatim jen 10tkm a pocity jsou zatim jen pozitivni.
Obcas me take trapi ta vrzajici sedacka(v lete se zkusim podivat na ty plasty co jsou pod zadkem a zkusim to nejak doladit), jinak vsechno beha, tak jak ma.
Mam jeste 3/4 roku zaruku, tak doufam, ze i po zaruce bude fungovat auto dobre.
Jo a take doporucuji tu velkou navi... sam jsem mel malou a predelaval jsem to na velkou
Obcas me take trapi ta vrzajici sedacka(v lete se zkusim podivat na ty plasty co jsou pod zadkem a zkusim to nejak doladit), jinak vsechno beha, tak jak ma.
Mam jeste 3/4 roku zaruku, tak doufam, ze i po zaruce bude fungovat auto dobre.
Jo a take doporucuji tu velkou navi... sam jsem mel malou a predelaval jsem to na velkou
