Ahoj, nepravidelně se ztrácí voda u mé 530xd. Od maxima do plna, coz je cca 3dcl. Uz se mi to stalo od koupi cca 3x coz je cca 3tydny a to 1000km. Doleju jedu koukam za par dnu stale a pak najednou gong zavady. Bile nekouri ani bilo ve viku. Co ted? Jak nejlepe najit zavadu? Kuju
Pokud tam mas nemrznouci smes, tak to musi jit nekde videt. Nejaka hadice, vodni pumpa,priruba. Mozna egr vymenik a to by mohlo jit do vyfuku/sani......,chladic. Nemusi to delat louzicky a za provozu se to odparuje, ale ta barva z nemrznoucky zustane.
Nemrzka tam určo je, ale bílá:-( kouknu na ty mapy a hlavně cesty kudy jde voda, mám zatím bordel v tech hadicíh, Jak říkam, motr ok nekouří. Hlavně jsem se ptal na časté závady, vím že se ztraácí voda skrz ten olejovy něco, ale to bych viděl na víku oleje...
U me to bylo pres vodni pumpu (e39) a nebejt tam zelena nemrznoucka, tak to taky nejde videt. Rozfoukavala to vrtule a pokud motor nebyl nastartovany, tak netekla. Ale byl to cca pul litr tydne.
Tak mi dnes žena po naléhání řekla, že to i bíle kouřilo, ale když nastartuju, tak nic ani na volnoběh nic a když jedu, tak nic v zrcádku nevidím, když jsem to koupil, tak taky nikdo nic za mnou neviděl a to se už ztrácela. Jestli na to občas nedupla a nezačoudilo se. Z té ženské se nic dezozvím...
Jak je u EGRu ten termostat, tak byl prasklý, tak jsem ho kupoval nový, šla od něho pára nebo kouř, to už nepoznám. Tak je možné, že od Egru. Mohu to něják poznat lehce?
Mel jsem stejny problem, obcas bily kour za autem na volnobeh a mizejici voda, cca 1l na 1000km. Vsichni mi rikali, ze to bude tesneni pod hlavou. Nastesti jsem zkusil vymenit drive chladic egru a bylo to tim.
Tak zatím mechanik nic nenašel, říkal že i po chvípnutí je nádoba natlakovaná, pořídí si zkoušečku talku, aby bylo vidět ztátu, ale ještě mě napadla jedna vě a to jestli není zásadní.
Na egr chladiči jak jsem měnil termostat, tak je to vodní termostat, že? A já ho neodvzdušnil, proto že tam nebyla voda. Nedávno jsem se o to pokusil znovu a zase tam nebyla, tak neni možné, že to ten vzduch způsobuje? že se pomalinku vytrácí? Nápady? Jak přijít na jednotlivé komponenty, kde by mohla voda utíkat?
Jinak ten bílý kouř nemohl dělat DBF filtr? Respektive jeho vypalování?
po výměně termostatů jsem to taky neodvzdušnil. Během prvních pár tis. km jsem dolil asi 2l a pak klid.
Resp. trochu se mi ztrácí. Občas kape kolem asi pumpy, či co to je. Doleju ani ne půl litru za rok, tak to zatim neřešim.
Chladič egru jde z něho párá splodin, nalili jsme do odvzušˇováku cca. 1,5 Vody a nic a teď kouří bíle hafo..... Ma někdo teď hned k odběru praha, Praha západ? Díky
Tak dnes vyměněn prasklý EGR chladič, paráda. Až na to, že je ucpaná někde hadice a to schválně asi když to někdo prodával. Tak mi to na dálnici explodovalo! A začínám na novo... Prasklé koleno termostatu od egru, nafouklý chladič egru... Naštěstí řekl jsem to v bazaru a okamžitě mi to vzali do servisu, tak mi udělali radost. Tak mi držte prsty.
Tak tu doplnim vyreseni problemu pro uplnost a zasmati...
Jak jsem psal tak kdyz jsem auto koupil bylo praskle koleno termostatu egru a kourilo to z neho, ale voda netekla, vymenil jsem ho a ok, ale zacla se stracet voda, byl spatny chladic egru, vymeneno ale neslo to odvzdusnit a ja hlupak neresil, masledne na dalnici detonacni rana a termostat se jako pri koupi rozletel, tak ted bylo jasne, ze je hadice ucpana. Nekdo pred prodejem hadici ucpal, kdyz mel praskly chladic egru, coz chvilkove fungovalo, ale me potkala katastrofa. Vypada to, ze chladic vydrzel, tak jsem dal pouze novy termostat a vymenil ucpanou hadici a ok. Tak jen shrnuti: Im love home bastl