Ahojte, potreboval by som poradiť kde môže byť problém.
Automat v režime D často neradí vyššie stupne, ale s podraďovaním problém nemá. taktiež pri plnom kotli na vyšší stupeň preradí (pred červenými otáčkami). V manuálnom režime radí úplne bez problémov, trhania a podobne.
V režime D preradí aj z 1 na 2, trojku len niekedy a to pri nízkych otáčkach (do cca 2000). Robí to aj pri studenom aj teplom motore (prevodovke).
Po prehodení na 5 v manuálnom režime (potom môžem dať D) aj uzamkne menič.
Prevodovka radí hladko, olej menený aj v meniči aj prevodovke, filtre cca 500 km dozadu, ale tento problém sa objavoval aj predtým. Na diagnostike nevykazuje žiadnu chybu. Otáčky motora nekolíšu, žiadne zvláštne zvuky alebo niečo, čo by sa mi nepozdávalo, okrem toho, že neradí.
Vozidlo: E39, 523i 125kw, 7/1998 cca 350 000 km
Ďakujem za pomoc. Pokiaľ by bolo už nejaké takéto vlákno, poprosím o odkaz, ale pri hľadaní som ho nenašiel.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 523i automat - problém s radením v režime D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: úte 14.06.2011 00:00
tak to vyzerá zvláštne - všetky adaptívne hodnotý vymazané, všetky cievky fungujú, diagnostika prevodovky neukazuje žiadny problém (bol tam scanbus či čo, ale to sa prečistením zásuvky odstránilo), vymenený komplet motor a závada ostáva. Motor má síce zaseknutý vanos (aktuálne sa rieši - okrem airbagov je to jediná závada na diagnostike), ale tá hnusná prevodovka stále v automate neradí. Mohlo by to byť kvôli tomu vanosu - mechanik spomínal, že asi hej, lebo to nemá dostatočný výkon...? Alebo je to skôr niečo mechanické?
Asi to odstavím na dvor alebo predá na diely a kúpim niečo nové - ale bawo to už nebude...
pokiaľ by ste mali skúsenosti, budem rád
dik.
Asi to odstavím na dvor alebo predá na diely a kúpim niečo nové - ale bawo to už nebude...
pokiaľ by ste mali skúsenosti, budem rád
