Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 - 520 i , 525d a 530d - reálná spotřeba ??
e60 520i r.v. 2003
po městě s ohřátým motorem se těch 10,5 dá je ale počítej spíš 12, záleží jak moc je velkej provoz. Po okreskách trasu třeba 30km umím s lehkou nohou za nějakých 7 l/100 pohodová jízda je ale 8,5-9. Nejmíň co jsem jel tak 5,8 asi 11km trasa měl jsem ohřátej motor, ale dál bych takhle jet nechtěl to se nedá. Když jezdíš hodně ve městě a krátký trasy pak bude benzín rozumnější, otázka je ten obsah. Všude píšou raději 525i,530i. Já jsem s 520i spokojen když chci tak jede taky, ale pak to žere stejně jako ty silnější motory. I přes mojí spokojenost bych se poohlídl po 525i,530i.
Jen pro info, komplet brzdy v originálu 20 000,-Kč Jsou levnější jak na 530i asi o 4k
po městě s ohřátým motorem se těch 10,5 dá je ale počítej spíš 12, záleží jak moc je velkej provoz. Po okreskách trasu třeba 30km umím s lehkou nohou za nějakých 7 l/100 pohodová jízda je ale 8,5-9. Nejmíň co jsem jel tak 5,8 asi 11km trasa měl jsem ohřátej motor, ale dál bych takhle jet nechtěl to se nedá. Když jezdíš hodně ve městě a krátký trasy pak bude benzín rozumnější, otázka je ten obsah. Všude píšou raději 525i,530i. Já jsem s 520i spokojen když chci tak jede taky, ale pak to žere stejně jako ty silnější motory. I přes mojí spokojenost bych se poohlídl po 525i,530i.

Jen pro info, komplet brzdy v originálu 20 000,-Kč Jsou levnější jak na 530i asi o 4k

http://Www.spritmonitor.de
A mas to presne.
A mas to presne.



Já mam ve městě spotřebu 5,5l - 18l s 530d.


To vážně nikomu nedochází, že záleží na tokový spoustě věcí, že to ani nemá cenu sem psát? Jinak se pojede v aši, jinak v plzni, jinak v brně, jinak v olmiku atd, atd.
Možná kdyby každej ještě napsal jakou mu to v tom městě ukazuje průměrnou rychlost, tak by to mělo maličko větší vypovídající hodnotu.
Ve městě (pomalá jízda, častý zastavování a rozjezdy) budou mít auta s podobnou hmotností (a s manuál. převod. ) podobnou spotřebu.
Motory maji danou tabulkovou spotřebu na jednoho koně výkonu, kterej se skutečně využívá. Rozdíly ve spotřebě tak dělaji hlavně převodovka, rozvodovka atd, atd. (jejich účinnost). Na otevřený silnici to pak je hlavně celková aerodynamika (odpor).
Toto platí pro všechny výrobce aut (s nějakou malou odchylkou danou úrovní řízení přípravy směsi a spalování motoru). Samozřejmě porovnávám současný, moderní motory.
jezdim v malem meste s 525d a jezdim mezi9,5 az 10,5 to za predpokladu,ze nevyjedu z mesta pokud edu mimo tak za 7 neni vubec zadny problem ve meste jsem mel prumernou rychlost 32-35 km/h takze v podstate courani z krizovatky na krizovatku.mel jsem ted pujcene 330d x drive a po meste jsem nikdy nesel nad 9l,takze podle mne hraje velkou roli vaha auta v neprospech 5ky.z druhe strany,pohodli v 5ce je nesrovnatelne s 3kou.i kdyz vic zere tak bych trojec nechtel.ja jsem spotrebu vyresil koupi 125tky skutra takze kdyz je hezky tak setrim a neresim problemy s parkovanim,ale to uz je jina kapitola 

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
do města hlavně benzín a co nejmenší auto. Já se motat jen v praze tak mi stačí 325i nebo 120i. A klidně s LPG.
Automat si vezme více po městě furt jen klouže a těžká 5er taky bere svoje při rozjezdech.
No a nafta se dlouho zahřívá a mnohem více trpí při skákání po městě.
Navíc údržba benzínu je cenově úplně jinde.
Automat si vezme více po městě furt jen klouže a těžká 5er taky bere svoje při rozjezdech.
No a nafta se dlouho zahřívá a mnohem více trpí při skákání po městě.
Navíc údržba benzínu je cenově úplně jinde.