Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M52B28 - Aretacni pripravky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#1 Příspěvek od assassin_89 »

Zdravím pánové.
Měl bych prosbu. Je zde někdo z Pardubického kraje ,kdo by byl ochotný mi na cca 1-2 týdny pujčit aretační přípravky na motor M52B28 ??
Před nedávnem se mi rozsypal "rozlepil ?? " domeček termostatu (a to byl 9 mesicu starej) a auto jsem přehral. Každopádňe to odnesla hlava.

Potom ješte dotaz číslo 2. Vše mam již nakoupené, krom tesňeni kolem vanosu ?? Má prosím někdo link na eshop ,kde to těsneni vedou nebo se mam obrátit přimo na BMW ??


Dik Jirka 8)
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#2 Příspěvek od assassin_89 »

Prosim prosim opravdu nikdo nema ?? :?: :(
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Na singleVANOS? To jde jednoduše i bez přípravků.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#4 Příspěvek od assassin_89 »

Francis píše:Na singleVANOS? To jde jednoduše i bez přípravků.
Opravdu?? Tenhle motor bych mel rozdelanej prvne, takze na co si dat pozor a jak na to teda bez pripravku ??
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Klikovku aretovat nemusíš, vpředu na prsou je nálitek a na impulsním kole pro snímač je ryska = máš jasně danou horní úvrať 1. válce.
Zadní konce vačkových hřídelí jsou čtyřhranné, stačí položit na ně pravítko nebo cokoli rovného a jejich poloha je dostatečně přesná.
Ostatní je o pracovním postupu s běžně dostupným nářadím.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#6 Příspěvek od assassin_89 »

Diky za info uz to mam rozdelany. Na to ze mam tenhle motor rozdelanej prvne tak jsem se zatim na nicem nezasek a jde to hezky :D Jen teda povolit vrtuli na visce byl hroznej oser, hlavne kdyz pak clovek najde pod vodni pumpou vyskakany valecky z loziska pumpy :D :roll:
Odpovědět