Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Bmw e39 530dA dotaz automat
- 
				Viky
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 379
 - Registrován: pon 08.01.2007 01:00
 - Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
 - Kontaktovat uživatele:
 
Kluci měl jsem e39 528i, pak e38 728i obě měly skříně ZF a nikdy nebyl problém. Teď mám 530d skříň GM. Auto radi normálně akorát při jízdě z kopce to jaksi "vyhazuje kvalty"? Předchozí auta při jízdě z kopce prostě brzdily motorem, bo jsem brzdil prez "S". Tohle dělá někdy, v sedacce cítím takový lehký pocukavani a otackomer lice nahoru/dolů. Když slapnu na plyn tak pohoda a i jinak to radi normálně ... 
Vítr někdo co si o tom mám myslet?
Olej vyměněny i s filtrem cca 10000km zpět.
			
			
									
						
										
						Vítr někdo co si o tom mám myslet?
Olej vyměněny i s filtrem cca 10000km zpět.
- 
				carlos0111
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 171
 - Registrován: úte 24.11.2009 01:00
 
Mám stejnou zkušenost ( e39 135kw r.v.99 ) , z kopce vyřazuje na neutral, pokud chci aby z kopce brzdil motorem tak lehce ťuknu do brzdového pedálu a hned si tam hodí vhodnou ryhlost k brždění motorem... pokud chci zpět neutral tak znovu lehce ťuknout ale tentokrát do pedálu plynu -> předpokládám, že takhle se to chová tak jak by mělocarlos0111 píše:můj automat na E39 142 kW 2002 se choval úplně stejně, pří dojíždění bez plynu vyřazoval, jinak řadil perfektně
Cukání občas pocítím taky, ale přijde mi to jaky kdyby si v danou chvilku převodovka nemohla rozmyslet jaký kvalt bude ten lepší, i po výměně oleje je to stejné ... Ale otáčkoměr by nahoru/dolů lítat neměl... alespoň u sebe to nepozorujiViky píše:Brzdění motorem a i nebrzdeni umím pedalama ovládat taky. Mě spíš zajímá to pocukavani a litani otackomeru nahoru/dolů
Přesně tak to vidím taky já. To auto má nalítáno skoro 300k, ale dost možná to má dalších 300k před sebou.
I když jak si tak ještě jednou čtu ten tvůj příspěvek, tak u mě to bude asi něco jinýho. Auto brzdí motorem vždy, když jsou otáčky přes cca 1600. A to houpání otáček se děje zřejmě ve chvíli, kdy je to na hraně a auto neví, jestli úplně vypnout vstřiky a jet za nula nebo tam něco prskat.
			
			
									
						
										
						I když jak si tak ještě jednou čtu ten tvůj příspěvek, tak u mě to bude asi něco jinýho. Auto brzdí motorem vždy, když jsou otáčky přes cca 1600. A to houpání otáček se děje zřejmě ve chvíli, kdy je to na hraně a auto neví, jestli úplně vypnout vstřiky a jet za nula nebo tam něco prskat.
- 
				Viky
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 379
 - Registrován: pon 08.01.2007 01:00
 - Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
 - Kontaktovat uživatele:
 
Další poznatek: Během prodlouženého víkendu jsem s autem najezdil cca 300km, převážně okresky do 120kmh a auto brzdilo motorem normálně, chvilama se mi i zdálo že to z kopce vyrazuje? Brnkl jsem po brzde, hned tam skocil kvalt a auto začalo brzdit, při jízdě z prudciho kopce to brzdilo od začátku sjezdu. Tak jsem z toho zmatený ...
			
			
									
						
										
						To byl presne muj poznatek z GM automatu. Je to hrozne zmatenej stroj 
 v 530D na dalnici ve 130km/h byl schopnej podradit na 4ku a tocit prez 3000ot uplne zbytecne, protoze ns 5ku to jelo uplne stejne jen to tak nervalo a nevytacelo se 
 Takze dalnici jsem jezdil zasadne na manualni rezim a 5...Z toho kopce to same... Ted mam 540i ktera byla puvodne automatova a automat byl super. Na dalnici pri vetsim seslapnuti podradil o jeden pri kick down o dva...Z kopce v pohode. Proste se choval daleko lip...
			
			
									
						
										
						