Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E39 528i volnoběh

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Pitr02
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: sob 11.05.2013 00:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 3398

#1 Příspěvek od Pitr02 »

Zdravím,
mám takový problém, předevčírem auto začalo být na volnoběh takové neklidné, občas lehce houpaly otáčky když stálo déle nebo jsem přijížděl ke křižovatce.
Na radu jsem tedy zkontroloval koleno co je před klapkou, bylo zpuchřelé, lehce někde prosvítalo, provizorně na prasáka jsem ho tedy omotal textilkou :oops: (potřeboval jsem nutně jet) ... Přijde mi to lepší ale pořád nic moc, když odpojím váhu tak vyskočí volnoběh na nějakých 900 a vše v pořádku, motor jde normálně.
Může to být tedy váha?
Squixx
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: úte 31.05.2011 00:00

#2 Příspěvek od Squixx »

Pokud odpojíš váhu vzduchu a auto je najednou v pořádku, tak se stebou rozloučila právě ta váha vzduchu.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#3 Příspěvek od Lucifer »

Takhle jistej bych si určitě nebyl že to odpojíš a najednou to je prostě jasná váha vzduchu :)

To že po odpojení vyskočí točky je zareagování motoru na odpojenou váhu vzduchu a převezme to místo reálných hodnot jednotka která má nějaký hodnoty nastavený, je to v podstatě nouzák.

Tohle rádi dělají čidla na vačkách
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Brátn Moderátor »

vyměň koleno, utěsni sání včetně hadic do volnoběžného ventilu atd, falešný vzduch může být tím problémem, ale první a jediná důležitá rada pro tebe je

DIAGNOSTIKA
Odpovědět