Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

540i e39 pro zabavu?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od VRsix »

Ahoj,

S prichodem jara jsem zatouzil po necem zabavnem. Zajima me, zda e39 540i dokaze prinest radost z jizdy? Tim myslim, jak to funguje v zatackach, zda tam nehraje negativni roli vaha atd. S moji e61 to raodst moc neni, auto sice funguje hezky, ale je to takovej jak ja rikam "lavor" do zatacek. Nemam mpaket ani dynamic drive. Nebo mate jinej tip? Zkousel jsem nedavno 130i a to me vzalo hodne, nicmene je to 300+ a nechci mit takove penize v necem, s cim budu jezdit jaro az podzim 6x do mesice.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#2 Příspěvek od ACDC »

Je to těžká pětka, no. Jede pěkně, ale v zatáčkách je to horší..
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Vesa88 »

Na dobrem podvozku a gumach je s tim sranda i v zatackach ;)
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od VRsix »

Tzn. ze mpaket na 18" by mohl byt ok? Nebo tip na jine bmw?
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#5 Příspěvek od kadli »

VRsix píše:Tzn. ze mpaket na 18" by mohl byt ok? Nebo tip na jine bmw?
No spis podvozek BC Racing a minimalne 17" kola. :-)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#6 Příspěvek od Filozof »

a co 330Ci e46 170kw v lehkém autě jede užasně. Defakto v zatáčkách bude rychlejší jak 540i. Na rovince zase 540i ujede ale údržba 3litru ve 3er bude taky levnější....pár drobností a úprav a +20kw tam je hned.

Kamarád má 330i a jede to parádně prostě surová radost z jízdy.
5er už je prostě limuzínka a taky těžší mnohem.

rozdíl jen 40kw --- 170kw vs 210kw ale taky váha přes 200kg.

pokud bych chtěl maximální radost z jízdy tak pořádnou 3er se silným 3litrem nebo M3 e46 (343hp).

Ale to jsme zase u 300tis a více....
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#7 Příspěvek od Lucifer »

E30 ! :lol:
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Vesa88 »

E30 325i Turbo nebo 340i :)
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#9 Příspěvek od Meda »

Nebo 330i a kompresor od Schnitzera, nebo G-power, nedavno ho nekdo prodaval za 30 tycek, v tu chvili jsem zalitoval, ze jsem manzelce poridil sice hezkou E46, ale bez M54 :)
jimmyhendrix
Registrovaný
Příspěvky: 132
Registrován: stř 30.06.2010 00:00

#10 Příspěvek od jimmyhendrix »

Pokud mas finance navic a budes mit hooodne stesti na sehnani pak E39 540i Mpacket original ( M tech II ) a dobry gumy a auto te bude neskutecne bavit. Vim o cem mluvim mel jsem takovy vuz a behem dvou let me to auto neprestalo nikdy bavit. V8 je proste super a hlavne to chce manual.

Nicmene levnejsi varianta a mnohem jednodussi na sehnani je E46 330i ktera bude take bavit hlavne v zatackach a myslim ze to celkove je velmi dobre auto.

V kazdem pripade bez Mpacketu hlavne podvozku nema smysl nic z toho !
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#11 Příspěvek od Filozof »

pokud máš prachy a neřešíš spotřebu běž do M5. Jedna krásná je na prodej a opravdu bych do ní šel hned na krásné víkendy prostě něco neuvěřitelného. 400koní tě potěší vždy.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=135792

jinak ta 330Ci v mpacketu.
Mishak
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 19.10.2010 00:00

#12 Příspěvek od Mishak »

E39, kor s V8 je na blbnutí v zatáčkách dle mýho ultranevhodná. Mám E39 540i a někam do úzkejch zatáček je to na pytel (těžká kráva se šněkovým řízením). Tak na okruh velikosti Brna nebo na nějaký silnice první třídy, který jsou široký a s krásným povrchem. Ale tak já si nepředstavuju zábavu. Z BMW na blbnutí bych koupil buďto za málo nějakou omlácenou 325i E36 sedan nebo coupé, nebo za víc peněz E46ku, minimálně 325ku. Auto u kterýho tě nebude trápit, že lítáš bokem ve štěrku. Nebo ještě líp 320is E90 - ovšem to je k nesehnání a není to pro každýho.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#13 Příspěvek od beny-maser »

přesně jak píšou kolegové předemnou, kámoš si čerstvě pořídil e34 540 a že by z toho byl nějak vyprdlej se nekonalo,předtím měl 525i a rozdíl mezi nima s roční pauzou je zanedbatelný
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#14 Příspěvek od Meda »

Nejdrive je potreba si ujasnit, jestli chces auto na blbnuti, nebo pro radost z jizdy..

Ja jsem treba ted X mesicu stavel E39 M5 touring, milion novych veci vcetne podvozku a auto funguje opravdu vytecne, nicmene na vyblbnuti v zatackach to neni ani nikdy nebylo, natoz v touringu kde je zase o neco vice vahy, na druhou stranu je to auto neuveritelne univerzalni, jeste jsem neobjevil nic na co by nebylo (krom hor :) ), odvezu v tom uplne vse, diky vzduchu se s tim da tahat, zvuk V8 krasne uspava naseho prcka a kdykoli potrapis kohokoli :), ale...

nevyblbnu se s nim ve stylu vikendu spalenych gum, nebo niceni auta na okruhu, takze dalsi projekt bude neco jako E36 coupe V8, pokud by melo jit o neco oficialniho, sel bych do E36 328i, nebude te trapit kdyz to nekde odrbes, vsechno na to stoji 3,50,- a kdyz ji trochu odlehcis, budes spokojeny.. Navic E36 je na blbnuti stale lepsi nez E46, je to i info od kluka co mel M3 obou generaci..
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#15 Příspěvek od beny-maser »

taky bych se přikláněl k e36 328, 540 je víc o komfortu a zdolávaní dálek po dálnici bez rychlostního limitu(takže vlastně k ničemu) :D
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#16 Příspěvek od Perunwit »

Mám sice jenom 530i E39, ale rád bych ti taky trochu napomohl... hele to auto fakt není obratné... mám sice standard podvozek, ale... ta váha je tam prostě cejtit... když s tím mám někde cukat ve frontách, přejíždět prahy a zatáčet za roh, tak trpim víc, než to auto :-)... ptostě je cejtit, jak moc by chtělo abych dal nohu z tý spojky a vypustil páru.

Jestli chceš něco fakt pro radost, tak hezkou E36, já o tom uvažuju... určitě. Je jich v dobrém stavu docela málo a pokud se někde pěkná ukáže, je to vždy radost pohledět. Dodnes se mi stejská po E34, to byl podobně charismatickej zjev. E46 je krásný autíčko, ale už je to pro mě takovej "unisex", chlap jako ty potřebuje E36 :twisted: :lol:
Mishak
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 19.10.2010 00:00

#17 Příspěvek od Mishak »

Ještě k tomu dodám, že šestiválce maji lepší řízení. osmiválce (nevim jak m5) mají šnekový a je to neskutečně tupý. Přítelčina 523 je oproti mojí 540 motokára :D
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od Vesa88 »

To s tim rizenim potvrzuju... u 540i je rizeni hrozne tupy, ale da se na to zvyknout :) M5 ma taky sneka, co jsme to s medou porovnavali, tak asi s jinym (strmejsim) prevodem :)
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#19 Příspěvek od WizarDEAD »

Ja mam 540i na M podvozku a je to proste limuzina. tezka a velka.
Kdybych chtel neco pro "zabavu" koupil bych si e36 325 nebo 328 za par penez a vykuchal z toho komplet vnitrek krom volantu a sedacky pro ridice (popripade koupil laminatovy kapoty) a to by bylo panecku svezeni..

Jednoduche pocty:
540i = 210kw / 1850kg = 0,11 kw/kg
trosku odlehcena 325 = 141kw / 1250kg = 0,11 kw/kg
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od Vesa88 »

Ja nevim, ale necitim se v 540i jako v cistokrevne limuzine. Ne nadarmo je to sportovni limuzina. Mam treti e39 a nikdy jsem nemel problem si s 5er zajezdit stejne jako kamaradi v 3er a k tomu jsem mel navic slusnou davku komfortu. Ted mam 540i (konecne 6q) a proste je to zabavne auto :) Oproti me prvni 528i to jede jako prase a to jak po dalnici tak po okreskach :) Bokem to leti taky slusne a pekne kontrolovane, takze za me 540i na jezdeni i zabavu rozhodne ano :)

EDIT: Jeste chci doplnit ze predni tlumice mam komplet M5 a zadek m-paket s nivem.
Odpovědět