Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
čidla teploty e39 523i
-
wEnC
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
čidel je spousta, kromě těch co si zmiňoval, tak čidlo venkovní teploty pod nárazníkem vpravo, pak čidlo teploty v kabině v klima panelu, pak bývá čidlo na teplotu nasávaného vzduchu v airboxu, ale to nevím jestli zrovna 523 má, tam je myslím jen to čidlo v sání.
Cvakání vstřiků nemá snad žádný vliv na funkci. Doporučuji mrknou na hodnoty na diagnostice. Jestli blbě startuje, tak zkontrolovat čidlo kliky, jestli auto startuje na brnk, tak po odpojení by mělo startovat 2x-3x tak dlouho. Zkontrolovat jestli má motor výkon co má mít, tedy tlak a dodávku paliva. A pak sání jestli je těsné jak má být a nikde to nepřisává
Cvakání vstřiků nemá snad žádný vliv na funkci. Doporučuji mrknou na hodnoty na diagnostice. Jestli blbě startuje, tak zkontrolovat čidlo kliky, jestli auto startuje na brnk, tak po odpojení by mělo startovat 2x-3x tak dlouho. Zkontrolovat jestli má motor výkon co má mít, tedy tlak a dodávku paliva. A pak sání jestli je těsné jak má být a nikde to nepřisává
je problém že na diagnostice nic neukazalo ale je fakt že tam jsem přijel teplej, a to ze jsem po druhe nastartoval , po cca 5ti minutach chodu vypnu zapalovaní chcipnu motor a po opetovnem nastartovani už vse beží jak má striky prestanou cvakat a auto jede jak z praku , ale do te doby nez to zhasnu , tak každé rano nebo kdyz auto stoji od posledni jizdy cca 2-6 hodin tak zase ty střiky cvakaji dokud to auto nechcipnu a nenastartuju znova a auto netáhne a nejede jak kdyz me nekdo taha za kouly a ma i tendence trochu škubat , ale nastaruje vcelku bez problemu jen nekdy dela toci ale kdyz chytne tak drží otacky vse nic se neklepe motor bezi pravidelne jen se mu nechce tahat jak já když rano vstanu taky se mi nechce 
