Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 523i špatný tah

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
BULLITGSXR
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pon 31.03.2014 00:00
Klubové ID: 3399

#1 Příspěvek od BULLITGSXR »

Dobrý den, dneska jsem si byl projet e39 523i 98´ a při jízdě se mi zdálo, že plyn je hrozně ztuhlý a auto celkem líně zrychlovalo když se dostalo přes 3 tisíce tak to šlo, ale do tý doby to táhlo jako suchá ropa chtěl jsem se zeptat jestli je to normální nebo značí nějakej problém díky za objektivní rady
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice
Klubové ID: 3041

#2 Příspěvek od e155 »

Dělalo to i předtím? Rada je jediná - diagnostika. Ideálné u nékoho, kdo tomu rozumí. Pokud jsi byl projet cizí auto před koupí, tak je ideální jich zkusit víc a porovnat.
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#3 Příspěvek od Rady523i »

ahoj mam taky 523i 125kw a mám podobný problém ale je fakt že nevim čím to je ale cvakaji mi vstřiky a netáhne to taky ale staci po 5 ti minutach chcipnout auto a opět nastartovat a pak už je vše ok a jede to vse je v pořádku střiky necvakaji a vse v naprosto v pořádku a diagnostika mi nic neukazala a to jsem byl u dvou co vážně umí ,, Savka -Klecánkách a Sobolič -Záryby , neví třeba máš jiny problém ale koukni na to třeba to je taky to samé , když by o dej info co si s tim dělal ja se toho nemůžu zbavit díky a at se podaří
BULLITGSXR
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pon 31.03.2014 00:00
Klubové ID: 3399

#4 Příspěvek od BULLITGSXR »

nene jel jsem ho ´koupit´ no už celkově bylo hodně zanedbané nehledě na to mi pán tvrdil že má natočeno 177 tisíc :D (no podle toho stavu kdyby 300 přidal tak mu věřim) taky spojka zabírala až úpně nahoře a ten plyn šel hrozně ztuha... jinak mě napadlo třeba svíčky načež majitel tvrdil, že o autě skoro nic neví... :roll: a když jsem prohlížel motor tak okolo ventilovýho víka byly značný mapky po unikajícím oleji, pak jsem si podle vin našel, že by se mělo jednat o 96 stříbrnou s textilním interiérem.... tohle podle slov majitele kastle 97 motor 98 modrá kožený interiér... no asi pěkná skládačka... od toho rychle ruce pryč....
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#5 Příspěvek od Rady523i »

ja jsem s tim autem naprosto spokojen a dostatecně pro me i jede až na to rano ty střiky cvakaji a cvakaji a chcipnu motor cca po 5 ti minutach a zase nastartuju a dobrý cvakani je pryč i to tahne jak má ale nikdo mi nedokazal rict co by to mohlo byt ,,,,diagnostika neukazala nic
BULLITGSXR
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pon 31.03.2014 00:00
Klubové ID: 3399

#6 Příspěvek od BULLITGSXR »

to Rady523i ještě jsem se tě chtěl zeptat na objektivní zhodnocení auta? hlavně by mě zajímal tvoje zkušenost se spotřebou tady se názory pořád rozcházejí.... Ještě nejsem na 100% rozhodnutej jestli benzín nebo ropu ale jestli jak tu někdo psal, že se s 523i normální jízdou nedokáže dostat pod 15 litrů tak na benzín kašlu dík za info
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#7 Příspěvek od rzich »

BULLITGSXR píše:to Rady523i ještě jsem se tě chtěl zeptat na objektivní zhodnocení auta? hlavně by mě zajímal tvoje zkušenost se spotřebou tady se názory pořád rozcházejí.... Ještě nejsem na 100% rozhodnutej jestli benzín nebo ropu ale jestli jak tu někdo psal, že se s 523i normální jízdou nedokáže dostat pod 15 litrů tak na benzín kašlu dík za info
ale v pohode ... tour automat (ma najeto 132000mil) zere v Londyne 13.5l...nekdy

naklady na opravy zatim (4,5roku, 33tis mil- smesne)
brzd. desky+ pakny rucky, abs cidlo,spinac 5 dveri,chladic prevodovky,,filtr + 1 kolo vymeny ATF,chladici smes, svicky,lanko asc,tesneni vika hlavy,domek na termostat, jezek-baterka stejne po 2 dnech odejde,nova baterka, gumy, predni stabilizatory, napinak remenu vodni pumpy.Chtelo by to udelat zadni
silenbloky.................................ted se tam sice neco sere ale doufam ze nic vazneho
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#8 Příspěvek od Rady523i »

ja opravdu jezdim na 523i se spotřebou průměr 9,5 L /100 km a takovy ty řeči že se neda ale dá a když jedu fest kudlu tak to vyleze na 11,5 -12 ale to letim jak debil a furt plnej a rychlost cca 180-190 ,,max jsem zkousel 225 ale už jsem pas sundal nohu pac jsem uz mel trochu strach ,,,spiš chlapcum nemaka vanos nebo maji vprdeli lamdy nebo podobne ale jinak je to stejny motor jako je 2,5 M 52 b25 jen je jina řídidí jednotka a asi střiky , ale na jezdeni deno deně do prace na pohodu a na naftu neříkam nic špatného ale dej si pozor na 530d at to nekdo hodne dobre prohledne a i na diagnostiku nežli koupis , ale zpet k 523i , je to jeden z nejmin poruchovej motor sice neni tak výkonej ale 125 KW je dostacujicich
BULLITGSXR
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pon 31.03.2014 00:00
Klubové ID: 3399

#9 Příspěvek od BULLITGSXR »

to Rady523i pošli mi prosimtě tvuj mail psal jsem ti soukromou zprávu, ale nelze to doručit dík
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#10 Příspěvek od Rady523i »

Odpovědět