Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

drnčení motoru v režimu Eco Pro

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
666km
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pát 21.03.2014 01:00

#1 Příspěvek od 666km »

Mám 528i F10. Najeto 60.000 km.
Pri rezimu Eco pro je zespodu motoru při klesani otacek slyset nejaky plechovy zvuk.
V ostatnich rezimech to nedela. V servisu tvrdi,ze je to normalni. Me se nechce verit, ze by auto teto tridy melo mit zvuk jako kdyz nekdo hraje na cinely. Nevite nekdo co by to mohlo byt?
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#2 Příspěvek od Dyx »

666km píše:Mám 528i F10. Najeto 60.000 km.
Pri rezimu Eco pro je zespodu motoru při klesani otacek slyset nejaky plechovy zvuk.
V ostatnich rezimech to nedela. V servisu tvrdi,ze je to normalni. Me se nechce verit, ze by auto teto tridy melo mit zvuk jako kdyz nekdo hraje na cinely. Nevite nekdo co by to mohlo byt?
Nevim zda je u ruznych motoru takovy zasadni rozdil. Kdyz jsem mel koncem minuleho roku na 3 dny na zkousku zapujcenou novou F10 520d tak mela asi taky podobny stav km. Testoval jsem vsechny rezimy a ani v rezimu ECO PRO ani v zadnem jinem nic nedrncelo ani se neozyval zadny plechovy zvuk. V moji stavajici F10ce bohuzel zadny rezim ECO-PRO nemam takze nemuzu referovat.
Nicmene bych doporucil se zeptat v jinem servisu protoze mi to co rikaji prijde jako pekna PTAKOVINA....
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Jendix »

666km píše:Mám 528i F10. Najeto 60.000 km.
Pri rezimu Eco pro je zespodu motoru při klesani otacek slyset nejaky plechovy zvuk.
V ostatnich rezimech to nedela. V servisu tvrdi,ze je to normalni. Me se nechce verit, ze by auto teto tridy melo mit zvuk jako kdyz nekdo hraje na cinely. Nevite nekdo co by to mohlo byt?
Když si nejseš jistej, zajel bych bud do jinýho servisu a nebo si zkusil projet f10 se stejnym motorem.

Jinak všechny motory s přímim vstřikem maji malinko tvrdší hod, dokázal bych si představit že v ostatních režimech je to skrz vstřikování nějak na úkor malinko vyšší spotřeby pořešeno. A eco pro je prostě max možná úspora paliva, proto je auto akusticky tvrdší.
S n20 jsem ještě nejel, ale N55 párkrát jsou taky docela velký rozdíly, šestiválec ale běží o něco klidněji.
Odpovědět