dá se s nima domluvit, ale pššššššštjiririder píše:U kaps cena bez DPH
odbornící na automatický převodovky sem !!!
-
Whizour
- Registrovaný
- Příspěvky: 277
- Registrován: čtv 03.06.2010 00:00
- Bydliště: Třebíč
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
-
jiririder
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob 01.12.2012 01:00
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
-
jiririder
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob 01.12.2012 01:00
-
ruza2
- Registrovaný
- Příspěvky: 167
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Chrudimsko
-
jiririder
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob 01.12.2012 01:00
Olej jsem menil a nic na tech magnetech co jsou na vane nebylo a ani v oleji to nevypadlo. Jinak mi prijde, ze to radi jak ma, rychle a bez skubani....ruza2 píše:Ahoj.Jen moje zkušenost.Mám 530d automat a 524td automat.Vždycky když začla blbnout převodovka a v oleji a v sítku čerpadla jsem měl kovové pyliny.Byl v háji měnič.Jeden jsem kdysi rozpáral a vevnitř úplně nakaši.Mám ještě fotky,kdyby byl zájem.
-
Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Klubové ID: 3412
-
Squixx
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte 31.05.2011 00:00
-
LukyGs
- Registrovaný
- Příspěvky: 79
- Registrován: pát 25.04.2014 00:00
- Bydliště: Olomoucký kraj
Koukám že Kaps ty ceny střílí od boku podle xichtu. Já tam byl dneska a repas hydroměniče s výměnou a výměnou oleje tak za to chtěl 22bez dph s tím že až za 14 dní protože maj moc práce. Na ceně bez se domluvit nedalo a že jsem to zkoušel. Nakonec beru novej měnič od ZF a i s výměnou v servisu +oleje a vana mě to vyjde s daní na max.26 takže za mě Kaps nee. Celkem jsem byl zklamán z přístupu přijímacího technika a to docela dost.
-
eisy
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned 03.06.2012 00:00
Čerstvá informace, repase měniče v Kapsu za 7500 Kč a vše funguje perfektně. Nejdříve porucha začala kolísáním otáček kolem 1300-1500 a při mírné jízdě do kopce, pak už docházelo někdy i k vibracím auta a poklesu k 1000 otáčkám. Měnil jsem olej, filtr atd a sice se zlepšilo, ale teprve nyní po repasy vyřešeno 
-
jiririder
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob 01.12.2012 01:00
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
-
Jirke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1183
- Registrován: pon 22.05.2006 00:00
- Bydliště: F11
Zdravím, chci se zeptat, mel jsem Mercedesa 7G-Tronic, automat v kopci na D drzel, i v hodne prudkym... to samy i na R... Jinymi slovy, tak to ma podle me byt !
Moje soucasny auto 525xD LCI 145kW, automat ZF 6° normalne na R z kopce dolu ujizdi a na D zase couva dolu... nekdy mam pocit, ze drzi 3-5sec a pak povoli.
Mam najeto 335.000km, automat v cca 280.000km repasovan i s rozvodovkou (cca 55.000,-).
Je to muj prvni BMW a myslim ze to neni normalni, ale potrebuju mit argumenty pro pripadnou reklamaci repasu..
Predem diky za reakce.
Moje soucasny auto 525xD LCI 145kW, automat ZF 6° normalne na R z kopce dolu ujizdi a na D zase couva dolu... nekdy mam pocit, ze drzi 3-5sec a pak povoli.
Mam najeto 335.000km, automat v cca 280.000km repasovan i s rozvodovkou (cca 55.000,-).
Je to muj prvni BMW a myslim ze to neni normalni, ale potrebuju mit argumenty pro pripadnou reklamaci repasu..
Predem diky za reakce.
-
mi00wa
- Registrovaný
- Příspěvky: 949
- Registrován: pát 06.04.2012 00:00
- Bydliště: Kunvald
-
Jirke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1183
- Registrován: pon 22.05.2006 00:00
- Bydliště: F11
-
Jirke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1183
- Registrován: pon 22.05.2006 00:00
- Bydliště: F11
-
tom955i
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 01.11.2012 01:00
-
Viky
- Registrovaný
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Pánové pořád zapomínáte na alfu a omegu automatu!
Olejová pumpa!
Je přeci jasný že pokud se zanedbávala údržba, při našich nájezdech se pumpa vydře, padne tlak oleje a všichni víme že automaty na tlaku oleje vyloženě stojej.
Přirovnání: nemáš benzín - nejedeš
Mě začal blnout GM a e39 530d 03/2003 a to tak že auto nebrzdilo z kopce, vždycky tam kopl nějakej kvalt a za vteřinu vyskočil.
G.O. u p. Beranka v Rajhradicich stala 21 000,- a jsem na max spokojen
Olejová pumpa!
Je přeci jasný že pokud se zanedbávala údržba, při našich nájezdech se pumpa vydře, padne tlak oleje a všichni víme že automaty na tlaku oleje vyloženě stojej.
Přirovnání: nemáš benzín - nejedeš
Mě začal blnout GM a e39 530d 03/2003 a to tak že auto nebrzdilo z kopce, vždycky tam kopl nějakej kvalt a za vteřinu vyskočil.
G.O. u p. Beranka v Rajhradicich stala 21 000,- a jsem na max spokojen
-
bartpt
- Registrovaný
- Příspěvky: 137
- Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Trochu to tu oživím.
Mě řadila převodovka na e39 530d myslím dobře, bez prokluzu, do kopce držela.
Před cca 5000 výměna oleje a filtru. Žádná změna v chování převodovky po výměně nenastala.
Před dvěma dny jsem táhl na laně asi 70km 523 v sedanu.
Dnes převodovka začala být hlučnější. Po cca 50km nahlásila chybu a hodila se do nouzového režimu. Po dalších 5km přestala řadit úplně.
Sháněl jsem servis na opravu a ceny 40-50tis za repas.
Ve firmě http://www.atautoservis.cz cena 30-40.
Nemáte někdo zkušenosti?
Mě řadila převodovka na e39 530d myslím dobře, bez prokluzu, do kopce držela.
Před cca 5000 výměna oleje a filtru. Žádná změna v chování převodovky po výměně nenastala.
Před dvěma dny jsem táhl na laně asi 70km 523 v sedanu.
Dnes převodovka začala být hlučnější. Po cca 50km nahlásila chybu a hodila se do nouzového režimu. Po dalších 5km přestala řadit úplně.
Sháněl jsem servis na opravu a ceny 40-50tis za repas.
Ve firmě http://www.atautoservis.cz cena 30-40.
Nemáte někdo zkušenosti?

