Předem mockrát děkuji za rady
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nejspolehlivější naftový motor u e61
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
vyjde to šul nul,je to všechno o štěstí při výběru a hlavně předchozích majitelích,radím nevybírat podle toho co kdo napíše na foru ale podle reálného stavu vozu.Můžeš koupit 535d s dvěma turbínami a může dvakrát přežít obyčejnou 530d.Myslím že jediné co je podstatné je mít dostatečnou finanční rezervu na případné opravy.Vysypat se ti může cokoliv na čemkoliv 
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
S tou spolehlivostí motoru musim souhlasit. Nezapomeňte ale na jinej pohled na onu spolehlivost a výdrž.
Za časů stodvácy se motory generálkovaly tak po 100 tis. Za dobu životnosti se to dělalo tak 3x. ameriky z tý doby jsou na tom stejně. V lodi (ford mustang) mam už 4 výbrus.
Dnešní motory nakroutí bez generálky půl mea až mego a nikomu to nepřijde super. No a to, že se po 250 - 400 tis. musí dělat turbo a vstřiky bych považoval za normální. Prostě se to opotřebuje.
Přesně, jak se tu psalo. Naprosto nejvíc záleží na předchozím zacházení. Jestli to někdo honil studený, nedochlazoval turbo, cpal do toho sračky místo kvalitní nafty, přejížděl olej, tak to je pro motor konečná.
Např. včera jsem se byl podívat na jedno auto. Vytáhl jsem měrku oleje a naprosto sucho. Jen kraje měrky byly špinavý od sračky podobný mazutu. Na motoru byl štítek z poslední výměny oleje z r. 2009. Víčko oleje bylo tak "přirostlý", že jsem ho ani nepovolil.
Prej pravidelně a poctivě udržovaný.

Za časů stodvácy se motory generálkovaly tak po 100 tis. Za dobu životnosti se to dělalo tak 3x. ameriky z tý doby jsou na tom stejně. V lodi (ford mustang) mam už 4 výbrus.
Dnešní motory nakroutí bez generálky půl mea až mego a nikomu to nepřijde super. No a to, že se po 250 - 400 tis. musí dělat turbo a vstřiky bych považoval za normální. Prostě se to opotřebuje.
Přesně, jak se tu psalo. Naprosto nejvíc záleží na předchozím zacházení. Jestli to někdo honil studený, nedochlazoval turbo, cpal do toho sračky místo kvalitní nafty, přejížděl olej, tak to je pro motor konečná.
Např. včera jsem se byl podívat na jedno auto. Vytáhl jsem měrku oleje a naprosto sucho. Jen kraje měrky byly špinavý od sračky podobný mazutu. Na motoru byl štítek z poslední výměny oleje z r. 2009. Víčko oleje bylo tak "přirostlý", že jsem ho ani nepovolil.
Prej pravidelně a poctivě udržovaný.
Ty dvě turba nemají VTG, tak budou míň náchylný na posrání, než jedno turbo v 530dSweden píše:...Můžeš koupit 535d s dvěma turbínami a může dvakrát přežít obyčejnou 530d...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Záleží co od auta očekáváš a s čim srovnáváš. Jinak si taky myslim, že ten 3.0 145kW neni špatná volba. Ale pokud koukáš na spotřebu a jezdíš spíš kratší trasy, bude v tom případě lepší šáhnout po tom dvoulitru, dřív se ohřeje a drží taky. Jinak ty problémy s rozvodama u toho dvoulitru, myslim že zase až tolik aut se to netýká, je to prakticky nejprodávanější motor, tak je jasný že celkovej počet problémovejch bude vždy větší.Patrik92 píše:Děkuji za komentáře, předběžně jsem rozhodnut pro 530D 170kw nebo 160kw , když bych náhodou sehnal 520D není tento motor moc slabý?
Děkuji všem.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
zaleží jak se k autu majitel chová. Vím o jedné 530d co má skoro 350tis km s původním turbem i vstřiky - máme v rodině.
A pak jedna z němec která má přes 500tis km za sebou. Ale ta zase jezdí hlavně dlouhé trasy.
Oba majitelé ví jak se mají chovat k autu zahřívání při studeném startu nebo dochlazování turba při dojezdu, taky se lije kvalitní nafta. obě 170kw verze.
Takže není pravda že turbo a vstřiky se musí brzy měnit
Určitě bych šel 530d s 170kw minimálně. A pak už jen koukat na co nejlepší stav a výbavu.
A pak jedna z němec která má přes 500tis km za sebou. Ale ta zase jezdí hlavně dlouhé trasy.
Oba majitelé ví jak se mají chovat k autu zahřívání při studeném startu nebo dochlazování turba při dojezdu, taky se lije kvalitní nafta. obě 170kw verze.
Takže není pravda že turbo a vstřiky se musí brzy měnit
Určitě bych šel 530d s 170kw minimálně. A pak už jen koukat na co nejlepší stav a výbavu.
No nevim. Se tady porad ohanite tim, jak jsou auta z cr na hovno a jak v nemecku jsou snad zadarmo a bez investic. Vsechny auta jsem kupoval v cr. Nektery puvodem z cr, nektery predchozim majitelem dovezeny a nemel jsem problem. Ty puvodem z cr jsem si proveril na stk (jak postupne pribyvaly kilometry) a zbytek jsem si proveril diagnostikou a prohlidkou. Urcite se neboj auta z cr. Ono totiz kurvy ziji na celym svete a je jen otazka casu nez te nekdo ojebe a je jedno jestli to bude cech, nemec,polak,turek, kamarad.....
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
To jenom mistni borci vyhlasujou jak jsou auta z cz k nicemu a jak v cizine nakoupis dobre a levne. Je to jen o stesti a moznosti zjistit si co nejvic informaci. Coz bez moderniho vybaveni nejde. Ojebe jak skopcak tak turek. Zasada cislo jedna, verim jen tem udajum, ktere si sam zfalsuju
Tim chtel basnik rict ze neverim nikomu a nicemu co si sam neproverim nebo nemam od cloveka blizkeho ktery to proveroval. Na kazdem aute se neco najde, jde o to, jak velky umelec to je a jak se to snazi skryt. Jsem sam zvedavy na to jaky to bude boj, protoze za nejakou chvili budu mit na prodej jednu nestocenou petici, s pravdivou serviskou a tudiz najetyma necelyma trema kilama...
Hele v Čechách seženeš taky slušný auto, ale chce to hledat. Kupoval jsem přes bazar 3 roky staré BMW e61xd najeto 160 000km, tomu už se dá i věřit. Teď mám najeto 250 kkm a zatím to jen jezdí. No jezdí, ulámali se mi dráty v 5tých dveřích takže to budu muset nechat někde opravit a nebo koupit hotový svazky v ACI a udělat si to sám
Další zkušenost, za celý rok jsem nesehnal slušnou E65 a tak jsem před měsícem koupil Mercedes
S klasse 500 4 matic, w221, r.2006 najeto 105kkm
. Koupena na Chodově i servisována, myslíte, že to tak je a že mohu Chodovu věřit
? Nechal jsem si udělat výpis v MB M 3000 v Karlíně a souhlasí to. Auto vypadá hodně zachovalé, ba je to krasavec, ale klíč je docela zdevastovaný. Cena byla neskutečně "nízká", takže čekám co se vysype a nebudu snad ani nas*anej
. Zatím jsem spokojený, navzájem se seznamujeme a lepší auto jsem ještě neměl.
Takže dá se v ČR sehnat slušný auto, ale dá to moc hledání.
Hodně štěstí
Další zkušenost, za celý rok jsem nesehnal slušnou E65 a tak jsem před měsícem koupil Mercedes
Hodně štěstí
