Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
cvakaní vstřiků -příčina e39 523i
hydra mam nove a novy olej ,cca 1 rok co to mi zvihatka nedrzela olej ale to bylo jine zacvakani ale po natazeni oleje prestalo ale i tak jsem je udelal ,,,,ale ted to jsou na 100% vstriky , nevim proc ale cvakaji a po 2-5minutach nastartovani chcipnu motor a nastartuju znovu a prestanou cvakat hned po nastartovani je ticho
ha ha ha ,,, ty hydra mam nova cca rok , nejsem debil abych jezdil rok na olej nejsem jeden z debilu co ho tam ma jak mazut , olej menim dokonce po 8 tis km a nebo rok , ale když říkam že to hydra nedělaji neznamena že si zde nekdo musi ze me delat onuci na misto toho bych radši radu proč ty střiky cvakaji a po nastartovaní do pěti minut chcipnu motor a opět nastartuju a vše je v pořádku , to mi vysvětli čím to je a nepovišuj se tu nad ostatní , díky za pochopení , jinak nic proti tobě
Jestli to bylo na mě, ...... tak mě jen pobavilo, že jsi napsal, že tam máš cca rok novej olej. 
Jak jsi z toho proboha vyčetl, že se nad teb povyšuju? Jak jsi na takovou pitomost vůbec přišel? Možná by to chtělo ubrat na egu, nebo na vztahovačnosti.... nebo na obojím?
P.S.
Koukam, že jsi si to už opravil.
Jak jsi z toho proboha vyčetl, že se nad teb povyšuju? Jak jsi na takovou pitomost vůbec přišel? Možná by to chtělo ubrat na egu, nebo na vztahovačnosti.... nebo na obojím?
P.S.
Koukam, že jsi si to už opravil.
Já už nevím co s tim včera jsem byl u Dvida a auto jsem si vzal zpět a rano v sobotu to zase cvakalo jako každé rano a to auto prostě nejede tak jak má , spíš jste to neslyšely možný je ,,, nic nevyčítám ale prostě tam je něco spatně běží to sice jako dobře ale nejde to za plynem po peti mitnutach to najednou po petovnem nastartovaní už nedělá , jedině mě napadá vyzkoušet ty lamdy jiny nebo to teplotní čidlo jestli neblbne a nebo pak to za studena opravdu napichnout a podivat se na hodnoty o proti teplemu po tech 5 ti minutach co se kde zmení ,,,, ale jak říka david že jsou přidřeny střiky je kravina . to by byl jeden a ne vsechny najednou ,,,,,, jinak to cvakani tech střiků neni tak dobre nebo markantne slyset ale když se da na střik naco jako naslouchatko třeba šroubovak je to slyset mnohem vic a pak po tech 2-5 minutach po nastartovani znovu ten zvuk se markantne zmeni a to auto tahne jak ma ,,,,
stve mě to auto pekny docela a tohle je na palici
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Možná to je blbost, ale nechrastí Ti tam třeba pumpa sekundárního vzduchu. Ta taky běží je pár minut po nastartování studeného motoru?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Tak jestli to někdy budeš rozebírat, tak se ještě podívej na díl č. 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 . Jmenuje se to tlakový regulátor, bere si to podtlak od sání. Hlavní věc je, aby ta membrána byla neporušená a netekl z toho benzín. Víc už mne nenapadá. 
a ten regulator projeví se jak když je špatný , myslím na diagnostice ,,,měl jsem auto na dvou a nikdy nic neukázala já že po tech pěti minutách když chcipnu motor a počkam cca 10 verin tak si odfoukne vana a nastartuju a to cvakani zmizí a auto jede uplně normálně ,,, je to divná závada , cvakaji střiky ale pokud bych nechcipl auto tak to cvaká i třeba do plného zahřátí ale když to chcípnu tak po opětovnem nastartovani už ne a pak tahne a jede dobre ,, před tím na to 1 nastartovani to cvaká nejde za plynem a netáhne jede nehoupe ale jako když stratí výkon o 30%
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Nevím, jak by se to na diagnostice mělo projevit, takže Ti neodpovím přímo. Tobě cvakají vstřikovače, do kterých jde benzín a elektrika. Elektrika ty vstřikovače otevírá, jinak by to nedostalo palivo. Teď elektriku vynecháme, jdeme na tlak benzínu.
Palivo do lišty tlačí palivové čerpadlo v nádrži. Ten "regulátor" podle pulsace podtlaku v sacím potrubí umí v rytmu chodu motoru zvýšit tlak paliva v liště. Tedy v liště se rytmicky vytváří vyšší tlak, než by bylo schopno dodat čerpadlo a vstřikovač je schopen dodat víc paliva. Teď přijdou otázky co se stane :
- když tam ten podtlak nepřijde = netěsná hadice10, je zapojená správně pod klapku?
- když bude ta membrána prasklá, tak se tudy benzín z lišty dostane do sání
- cvakají ty vstřikovače i když povolíš nalévací víčko oleje?
- co myslíš tím "tak si odfoukne vana" - tam má být spíše podtlak?
Proč cvakají jen na studeném motoru do prvního restartu si vysvětlit nedovedu, leda že by se při prvním běhu motoru tím podtlakem odsálo zateklé palivo z regulátoru a potom už bylo vše OK. Taky bych se podíval na sítka v těch vstřikovačích. Bývá tam dost nečistot a řídící jednotka motoru musí prodlužovat délku vstřiku, aby tam potřebné množství paliva dostala. Jenže to by se nestalo jen na studeném motoru - takže už mne nenapadá nic.
Palivo do lišty tlačí palivové čerpadlo v nádrži. Ten "regulátor" podle pulsace podtlaku v sacím potrubí umí v rytmu chodu motoru zvýšit tlak paliva v liště. Tedy v liště se rytmicky vytváří vyšší tlak, než by bylo schopno dodat čerpadlo a vstřikovač je schopen dodat víc paliva. Teď přijdou otázky co se stane :
- když tam ten podtlak nepřijde = netěsná hadice10, je zapojená správně pod klapku?
- když bude ta membrána prasklá, tak se tudy benzín z lišty dostane do sání
- cvakají ty vstřikovače i když povolíš nalévací víčko oleje?
- co myslíš tím "tak si odfoukne vana" - tam má být spíše podtlak?
Proč cvakají jen na studeném motoru do prvního restartu si vysvětlit nedovedu, leda že by se při prvním běhu motoru tím podtlakem odsálo zateklé palivo z regulátoru a potom už bylo vše OK. Taky bych se podíval na sítka v těch vstřikovačích. Bývá tam dost nečistot a řídící jednotka motoru musí prodlužovat délku vstřiku, aby tam potřebné množství paliva dostala. Jenže to by se nestalo jen na studeném motoru - takže už mne nenapadá nic.
jé děkuju takovych nápadů to mi nikdo vic nepomohl kouknu na ten regulacni ventil a to odfouknutí jsem myslel když chcipnu motor tak se nekde odetvre odplinění kliky a jako by to cvakne a pss cca vterinu a je ticho ,,, ale to je normálni pra to delat má ,,,, ale dekuju za to info vyzkousim a dam vedet a jestli to tim regulakem je tak parada a budu ti dluznikem zatim diky Ahoj Rady523i
