Ahoj všem,
po dlouhých letech užívání automobilů VW Passat 1.9 TDI 81kW , Audi A6 quattro 2.5TDI 132kW,Audi A6 quattro 3.0 benzin 164kW,Saab 95 Aero 182KW jsem po dlouhém váhání včera zakoupil moje první BMW vůbec .
BMW e39 530d M packet r.v.2001 142 kW Automat
Nkdy před tím jsem ani BMW neřídil , ale po koupi a odjezdu cca 100km jsem byl neskutečně překvapen a uplně maximálně nadšen , to auto se opravdu řídí nádherně,motor taktéž supr tak že první dojmy jsou zatím velice kladné.
Tímto bych Vás chtěl požádat o radu , na co se mám zaměřit jako první , co bych měl zkontrolovat popřípadě vyměnit?
Děkuji Vám za každou radu a odpověď.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nový člen - BMW e39 530d M packet - co udělat nejdříve?
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2213
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
snad ti nadšení zůstane. Já říkám že BMW je stav mysli
No ,ale k tvému stroji. Hlavně znáš historii auta? pokud ne, udělej základní servis.
Tohle auto má hodně bolístek,ale i Hodně kladů .
bolístky jako vstřiky ,uložení motoru, neudržovaná převodovka, neudržovaný podvozek, nefungující displeje, šotek ve světlech a také v topení, ..... no je to na dlouho.
Každopádně udělat prohlídku u někoho kdo tohle auto má a zná , poradí na co dát pozor.
Nevěř těm co říkaj že je to poslední opravdové BMW s mechanickou duší.
Je to elektronické monstrum. Pokud se nic nepodělá je to radost, ale zádrhel ti hned ukáže zač je toho loket.
Tohle platí pro všechna moderní auta, ber to tak že má aspoň měrku na olej.
Dneska u hodně aut není ani ta.
Mám e39 530d v automatu skoro rok. Tolik servisu jsem nedal do Tří e34ek za osm let co do tohohle auta.
Dost strašení. Bude ti dělat radost pokud se o něj dobře postaráš. Tahle kára dokáže přežít spoustu pozerů co nemaj ani na žhavky nebo olej.
Dokážou najet děsné km bez Fatálních potíží. Nenech se odradit cenama dílů a náplní. Stojí dvakrát víc než na konkurenci, ale drží třikrát déle.
Starej se o auto dobře a ono ti to vrátí dobrou službou.
Jen na závěr
M paket je sice moc pěknej na pohled, ale pozor na obrubníky. Praská jak vsteklej.
odkud jsi ?
No ,ale k tvému stroji. Hlavně znáš historii auta? pokud ne, udělej základní servis.
Tohle auto má hodně bolístek,ale i Hodně kladů .
bolístky jako vstřiky ,uložení motoru, neudržovaná převodovka, neudržovaný podvozek, nefungující displeje, šotek ve světlech a také v topení, ..... no je to na dlouho.
Každopádně udělat prohlídku u někoho kdo tohle auto má a zná , poradí na co dát pozor.
Nevěř těm co říkaj že je to poslední opravdové BMW s mechanickou duší.
Je to elektronické monstrum. Pokud se nic nepodělá je to radost, ale zádrhel ti hned ukáže zač je toho loket.
Tohle platí pro všechna moderní auta, ber to tak že má aspoň měrku na olej.
Dneska u hodně aut není ani ta.
Mám e39 530d v automatu skoro rok. Tolik servisu jsem nedal do Tří e34ek za osm let co do tohohle auta.
Dost strašení. Bude ti dělat radost pokud se o něj dobře postaráš. Tahle kára dokáže přežít spoustu pozerů co nemaj ani na žhavky nebo olej.
Dokážou najet děsné km bez Fatálních potíží. Nenech se odradit cenama dílů a náplní. Stojí dvakrát víc než na konkurenci, ale drží třikrát déle.
Starej se o auto dobře a ono ti to vrátí dobrou službou.
Jen na závěr
M paket je sice moc pěknej na pohled, ale pozor na obrubníky. Praská jak vsteklej.
odkud jsi ?
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


Díky moc za rady , jsem z Perštejna.
Auto má najeto 230000 km a při 140000 byla měněna v německu automatická převodovka za novou (320 EUR práce a 3100 EUR převodovka) - mazec co.... , pak je tam při 180000 km měněna "diesel pumpe" v ceně 290 EUR a pak spoustu malých věcí ,keré jsem se pokoušel přeložit s němčiny ale ve slovníku to není
v hodnotách kolem 40-50 EUR.Pán měl všechny faktury k autu co bylo dělaný.
Ted nechám udělat všechny náplně , napojit na PC a pak dále uvidím.
Na ty obrubníky dám bacha , A6 jsem měl taky nižší a hned sem orval nárazník
Auto má najeto 230000 km a při 140000 byla měněna v německu automatická převodovka za novou (320 EUR práce a 3100 EUR převodovka) - mazec co.... , pak je tam při 180000 km měněna "diesel pumpe" v ceně 290 EUR a pak spoustu malých věcí ,keré jsem se pokoušel přeložit s němčiny ale ve slovníku to není

Ted nechám udělat všechny náplně , napojit na PC a pak dále uvidím.
Na ty obrubníky dám bacha , A6 jsem měl taky nižší a hned sem orval nárazník

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: úte 10.07.2012 00:00
- Bydliště: BMW 530iA tour