Ti jezdí stále kolem 70km/h okresky a dálnice 100-110km/h.
To kdyby jsi jezdil tak jezdíš opravdu zadarmo skoro a stačí ti 1,2 htp od fabie.

Jinak s druhým bodem souhlasím.

no pokud by to měla být F10 dokurvená podobobným člověkem jako ty tak snad raději toho supaDyx píše:Vsak jasne ale nemusi kazdy snad hned kupovat nove auto. Uz jsme to tu v diskusi meli, nekdo si u nas dokonce kupuje za cenu 2ks F10ek z roku 2010 radsi novy lepe vybaveny SUPERB... mozna je to dokonce rentabilnejsi to nevim ale pochybuju o tom.
Nebo se ta otazka da postavit jinak:
Pokud bys mel na vyber, tak by sis vybal radsi 1/2 noveho SUPERBA ve slusnejsi vybave a nebo jeden kus 4-lete F10ky 520d s najetymi ca. 100tis km a 1 rocni garanci?
Nevim s cim mas takovy problem, to je snad kazdeho vec: Nekdo spotrebu resi, nekdo neresi, nekdo ji resi " pouze standartnimi zpusoby a jizdou " a nekdo naopak "alternativnimi" metodami ktere ma jako hobby nebo se o ne zajima, kazdy si snad muze delat co chce ne bez toho aby jeden musel druhemu nadavat. Napriklad pokud se mi podari snizit spotrebu na polovinu (rikam to jako priklad treba se podari jen 20%, jde jen o princip !!), tak budu mit dobry pocit z toho principu ze se mi to podarilo a to ze usetrim 1Kc/km bude uz jen takova rozinka na dortu a samozrejmeze to nikomu dalsimu nebudu vnucovat..kubassszx píše:Takový pacient jako ty si zaslouží svěrací kazajku !
Neřešit spotřebu a jezdit ... vymýšlíš píčoviny !
Pochopitelne ze fyzika nejde obechcat.Teddy píše:Ona jaksi fyzika je taková kurva, která se nedá obechcat.Prostě v tom palivu je nějaká energie a motor má nějakou účinnost. Většina energie se bohužel přemění na teplo.
Jestli se ti podaří zdvojnásobit účinnost současnýho motoru, tak se o tebe automobilky poperou. Samozřejmě jestli to obechčiješ tim, že tam dodáš energii odjinud, tak se na tebe asi automobilky vykašlou. Takovejch už bylo, co chtěli patentovat perpetuum mobile.... nakonec z toho většinou vzešel nějakej tepelnej motor, kterej bral energii z okolí. Zatim je pro zvyšování účinnosti známá jen metoda získání homogenější směsi paliva a vzduchu. Čim jemější částečky paliva a čim rovnoměrnější rozptýlení, tim rychlejší a lepší spálení. Proto víc ventilů, větší tlak, víc svíček atd atd.
Řekl bych, že klasickej písťák už je na hranici možností. Moc už vylepšit nepůjde.No ale jak se říká.... zábavě se meze nekladou, u zábavy nejde o rentabilitu atd. Nezbývá, než doufat, že pak někdy nekoupim auto od podobnýho kutila.Jinak je mi to fuck.
Vzdyt HCS je stara znama vec, NASA to uspesne testovala uz v roce 1977Teddy píše:když mu řekneš, že jsi to krmil biosračkou a že jsi na tom dělal hokusy pokusy, tak ti nedá ani polovinu
Ano při spalování čistého vodíku vzniká hodně vody. Lidi co provozovali motory na HHO pomocí elektrolýzy a snažili se neúměrně zvýšit část spotřeby na vodík např. ke 100% a zcela zrušit potřebu kapalného paliva, tak dřív nebo pozdějí jim zrezavěl výfuk popřípadě jelikož vodík shoří při vyšší teplotě mohli mít problémy s ventilovými sedly pokud nebyly keramické apod.Teddy píše:Největšim problémem spalování vodíku bylo a je to, že vzniká voda. Čistě vodíkovej motor jsem postavil v osmý třídě, takže vim o čem to je.Už jen po hokusech pokusech byl ten motor zevnitř orezlej. Navíc ten vodík dost degradoval motorovej olej.
Všichni řeší co s onou vodou, která způsobuje korozi (od válců všeho až po výfuk). No a samozřejmě doměnka, že se voda vypaří je naprosto mylná. Naopak, změní se v páru, která je ještě korozivnější. V kombinaci s tlakem a vysokou rychlostí proudění už je to totálně v pr.... Funguje to mnohem efektivnějš, než řezání vodou.
P.S. NASA testovala řadu věcí u kterých pak zjistili, že je to totální pí....
1. Pokud by sis udělal rešerši o "catalytic fuel reformer" tak bys zjistil že stačí teploty od cca. 250°CJendix píše:Trochu se přidám k diskuzi, někdo tu psal že se voda štěpí vodík při vstřikování do motoru už při 300°C ,je to skoro správně, akorát tam chybí jedna nula na konci.
No tak na tento argument se nad nedá vůbec nic říct.Jinak mimochodem, kdyby to s tim vodíkem bylo tak jednoduchý, tak to dneska dělá každej.
Tedy nevim kolik desitek tisic motoristu u nas jezdi na LPG, ale zatim jsem neslysel ze by kvuli LPG kazdemu druhemu zrezavel motor :- )Tady ještě hodim jeden zajímavej link s výrobníma možnostma vodíku, nebyl jsem si jistej jestli je teplota 2,5 nebo 3,0 t°C:
http://vodik.wz.cz/vodikTeorie.htm
Co se ještě tvoření vody týče, při každym spalovacim procesu uhlovodíků se za určitejch podmínek tvoří voda v motoru. Je to jen otázka teploty okolí a kondenzační teploty vodních par. Z běžnejch paliv je to nejvíc na LPG, ale i obyčejnej způsobuje vodní páry.
Spravne takze ve skutecnosti s vodou problem vlastne zadny neni (tedy pokud nekdo nechce jezdit na skoro cisty vodik, pak by potreboval sedla pistu popr. dalsi soucasti motoru z nerezu popr. potazene keramikou)Po ohřátí motoru se posouvá kondenzace mimo auto. Stejně tak to bude i u vodíku, protože tam kde vzniká energie, a vodík jí má podstatně víc než benzín, vzníká i teplo.
S tim take problem nemam, je to asi na adminovi a jeho nazoru. Pokud by se posty presunovaly tak asi nejvhodnejsi vlakno na presunuti poslednich postu z tohoto threadu je pod "Technicke dotazy" thread "HHO funguje? ..."Co se možností benzínáku s jejich účinnosti týče, trochu s tim experimentuje Hyundai, ale i některý evropský vysoký školy, jde v podstatě o spojení principu samovznícení jako u nafty a benzínu jako paliva.
https://www.google.cz/search?client=aff ... undai+hcci
problém je že se tim radikálně změní chování motoru a i max otáčky jsou pak v oblasti max otáček dieslu.
jinak bych doporučoval založit min jiný vlákno.. od původního téma je to míle daleko..![]()
Diky za rychlokurz srbstinyFilozof píše:líbí se mi tady udělali test s 318i e46 a HHO zda funguje.
Nemusíte umět jazyk stačí se dívat hezky tam popisují a ukazují jak to funguje.
http://www.youtube.com/watch?v=mc5iXGXO ... Bd9Bz7XA9A
Takže uspora hodně slušná. Akorát bych čekal delší úsek na měření třeba 300km.
Už mi to fakt nedalo a vyhrabal jsem ten článek o "vodíkovém vyvíječi" z dfens-cz - http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008111601Dyx píše:Lidi co provozovali motory na HHO pomocí elektrolýzy a snažili se neúměrně zvýšit část spotřeby na vodík např. ke 100% a zcela zrušit potřebu kapalného paliva, tak dřív nebo pozdějí jim zrezavěl výfuk popřípadě jelikož vodík shoří při vyšší teplotě mohli mít problémy s ventilovými sedly pokud nebyly keramické apod.
Naštěstí zde hovoříme přece jeno něčem jiném. HCS nevyrábí čistý vodík ppř. HHO ale H2 plus syntetické vodní plyny (např. metan, ethylen a další).
Takže naštěstí HCS funguje lépe a jednodušeji nez HHO a kdo si najde čas a udělá potřebné rešerše tak to zjistí také (následované vlastním pokusem)
d-fens je sice obcas opravdu vtipny a zabavny, ovsem zrovna jako HLAVNI zdroj prilis relevantnich informaci ho neberu .. ale samozrejme nikomu neberu pokud bere d-fens za bernou minciFalcon píše:Už mi to fakt nedalo a vyhrabal jsem ten článek o "vodíkovém vyvíječi" z dfens-cz - http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008111601Dyx píše:Lidi co provozovali motory na HHO pomocí elektrolýzy a snažili se neúměrně zvýšit část spotřeby na vodík např. ke 100% a zcela zrušit potřebu kapalného paliva, tak dřív nebo pozdějí jim zrezavěl výfuk popřípadě jelikož vodík shoří při vyšší teplotě mohli mít problémy s ventilovými sedly pokud nebyly keramické apod.
Naštěstí zde hovoříme přece jeno něčem jiném. HCS nevyrábí čistý vodík ppř. HHO ale H2 plus syntetické vodní plyny (např. metan, ethylen a další).
Takže naštěstí HCS funguje lépe a jednodušeji nez HHO a kdo si najde čas a udělá potřebné rešerše tak to zjistí také (následované vlastním pokusem)
a pak ještě tenhle - http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/kut ... kojen.html![]()
![]()
dále Jezdíme na bubliny - http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012041501
a seriál o úsporách paliva
1.díl (speciálně odst.5) http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007122901
2.díl http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008040601
3.díl http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008040602
4.díl http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008051801
5.díl http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008113001
6.díl http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012072602
No naivni viru/neviru ma mozna ten, kdo to nevyzkousi sam a bud necemu slepe veri bez toho aniz by si udelal poradnou resersi a sam si to vyzkousel a nebo naopak "naivni neviru" ze neveri necemu i kdyz si o tom zadnou poradnou resersi neudelal a ani to sam nevyzkousel. Mezi reserse samozrejme nepocitam par odkazu na vtipalkovsky server d-fens (proti kteremu vubec nic nemam ovsem beru ho s rezervou)Falcon píše:Zřejmě si to nepochopil - na tom dfensu je pouze vtipněji popsaná ta naivní víra v magická udělátka, za kterou tě tady lidi kamenují
Mohl si radši na ty elektrolýzy a nano-nukleární-spotřebo-eko-reaktory vybrat nějaký starý křáp a ne tady nahlas prezentovat, že s tím znásilníš zánovní F10... jaké potom čekáš od milovníků BMW reakce