Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

530d do kila dobrý , přez 100 kolem 120 ztrácí výkon

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
530dm
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: stř 12.03.2014 01:00

#1 Příspěvek od 530dm »

zdravím nesetkal jste se stím někdo? Do 120km jede jak má, ale přez 120 při sešlápnutí plynu lehké udušení, podřadí ale nic se neděje, z kopce se rozjede ale do kopce je to beznadějný.
530dm
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: stř 12.03.2014 01:00

#2 Příspěvek od 530dm »

jo a dpf to neni
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#3 Příspěvek od Filozof »

jednou mi to dělala nafta v nonBMW autě. NEvzal jsi někde sračku ? kterou auto nemůže spálit nebo vodu v palivu ?

Diagnostika byla ?
530dm
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: stř 12.03.2014 01:00

#4 Příspěvek od 530dm »

tankováno u benziny, verva. Tankuju pouze ji :(
gawson
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: úte 27.11.2012 01:00

#5 Příspěvek od gawson »

takto jsem smutnil když mi odešlo turbo :D a naposledy smutnil po druhé když bylo zacpané DPF, které si napsal že to není
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#6 Příspěvek od Filozof »

Zajeď někam do dílny a první co bych dal je diagnostika a někdo kdo BMW zná a přeměří vše co je potřeba. Všechny čidla atd.

No a vstřikovače jedou všechny ? To zase zjistí diagnostika. Zda turbo nebo vstřiky či něco jiného.

Ještě že mám benzín. :)
530dm
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: stř 12.03.2014 01:00

#7 Příspěvek od 530dm »

ono si nevybereš jestli benzin nebo nebo diesel. Na podzim jsem řešil u audi, kde se mi rozsvítila z ničeho nic kontrolka zakarbonizovaný motor. Stálo to tenkrát 20t.
Když se vrátímk tomu turbu, to tě šlo blbě ale od začátku, nebo jen takto při větší rycglosti?
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#8 Příspěvek od Teddy »

Filozof píše: Ještě že mám benzín. :)
Ještě, že chodim pěšky. To je tak asi stejná úroveň poznámky. :)

Ale teď bez legrace.
Rozdíl mezi spotřebou benzínu a nafty je cca 2 - 3l. Turbo, vstřiky a další kravinky vydrží kolik? Min. 200 tis. při normálním provozu. Za tu dobu na provozních nákladech ušetříš při současných cenách cca 200 tis. kč. Kolik stojí oprava turba, vstřiků, čerpadla apod? Navíc u nafty se člověk nemusí tolik hlídat a může tomu vesele nakládat. Mě dělá rozdíl mezi kloboukem a kokotem cca litr. U benzínu se mi zvedla spotřeba klidně o 4 l, když jsem mu naložil. Ještě pořád se raduješ, že máš benzín? Jestli jo, tak ti to přeju, ale neotravuj s tim pořád. :)

No ale zpět k dotazu.
Zarazilo mě, že ti ta ztráta výkonu souvisí s rychlostí. Blbý je, že u automatu si holt nedáš kvalt, jakej chceš. Nebo tam máš i manuální mod? Dalo by se ručně tam nechat třeba trojku a vytáhnout to na chvilku pod omezovač? Mě to dělalo to samý, ale byl to DPF. Taky to zheblo kolem 120. Ten, jak píšeš máš 100% v cajku.
530dm
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: stř 12.03.2014 01:00

#9 Příspěvek od 530dm »

Tak diagnostika ukázala vadný snímač tlaku před dpf. Neměl jste to tak někdo? případně jak se Vám to projevovalo. I když auto není nastartovaný tak snímač tlaku ukazuje rozmezí 4,5 - 7,5 jednotky jsem zapomněl. Takže asi pravdu tento díl bude KO. Mě jen zaráží, že by tahle blbost mohla takhle omezovat v klidné jízdě
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#10 Příspěvek od Teddy »

Tak samozřejmě, jestli to čidlo hlásí moc velkej tlak před DPF, tak ti motor skáče do nouzáku. Jednotka si myslí, že je DPF plnej. Jak jsem psal, tak se to projevovalo i u mě. Jen u mě to nebylo čidlo, ale fakt ten DPF.
530dm
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: stř 12.03.2014 01:00

#11 Příspěvek od 530dm »

no tak děj se vůle boží :wink:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#12 Příspěvek od Filozof »

DPF - vyškubni ven je to srač.ka a výmysl ekodebil.ů. a uvidíš jak to auto pojede a za jakou spotřebu :wink:
Vsadím se že bude ucpanej DPF
530dm
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: stř 12.03.2014 01:00

#13 Příspěvek od 530dm »

dpf je dávaný nové v listopadu v DE.1700euro. Zatím ho nechám
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#14 Příspěvek od Filozof »

tak to je pak jiná ... :lol:
Když to stálo prachy je toho škoda to chápu ...jedině později dobře prodat.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#15 Příspěvek od Teddy »

Konečně jsem tu narazil na někoho, kdo má novej DPF. 8O 8O Zajímalo by mě (až to budeš mít v cajku), jestli ta výměna byla znát na chování auta a na spotřebě.
Já se pořád domnívám, že když dáš novej DPF místo starýho a ucpanýho, tak by to mělo bejt prakticjy stejný, jako když ho někdo vykuchá. Je tomu tak?
Muj DPF byl tak ucpanej, že když jsem ho postavil a nalil do něj čistidlo, tak do rána zůstala pořád stejná hladina. :(
Odpovědět