Ahoj mám problém,
už mi za poslední týden asi 4 X za jízdy chcípnulo auto.
Jedná se o E39 530dA Touring 135 Kw r.v. 99.
Stalo se to pokaždé za jiné situace,
1. rozjed po 2 metrech bez skoro nulového zátahu - auto studené. ccca 30l nádrž
2. v kopci celkem stoupák cca po 1,5 km jízdy - cca 10-15 l nafty
3. rovinka cca 100 Km/h 15 km trasa - jeden plyn 30 l nafty
4. rovinka 80 km/h bez zátahu plná nádrž
U všech případu jsem zastavil otočil klíčkem a nastartoval a odjel. Jen jednou jsem z toho kopce musel zcouvat pod kopec a tam nastartoval.
Většinou se tak děje ráno, když je auto studené, ale v garáži.
Nehoním ho.
Naftu stále beru od stejného dodavatele.
Před půl rokem možná méně jsem měnil čerpadlo pod řidičem za nějaký shit.
Na diag jsem neměl ještě čas kouknout.
Občas mi pozdě chcípá auto po otočoení klíčku do pozice vypnuto. cca 2-3 sec spoždění.
myslím, že to souvisí s hláškou :rail pressure regulating valve - nejspíš ventil na čerpadle ještě jsem neměnil.
nemáte radu čím by to mohlo být ?
Díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW e39 - chcípá za jízdy
Tak jsem teď napíchl auto na diagnostiku INPA :
Chyby z motoru dvě :
Myslíte, že je to teda ten regulační ventil na čerpadlu než ho začnu shánět ?
Pokdu někdo má. Koupím!
Chyby z motoru dvě :
Kód: Vybrat vše
4501 Rail-pressure regulating valve
Error frequency : 27 Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Engine speed 724.28 1/min fuel pre-supply pressure 3.84 bar Supply voltage 13.89 V RPC rail pressure 156.63 bar Fehler aufgetreten bei 655350.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 749.25 1/min fuel pre-supply pressure 3.92 bar Supply voltage 14.00 V RPC rail pressure 150.60 bar Fehler aufgetreten bei 655350.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 749.25 1/min fuel pre-supply pressure 3.92 bar Supply voltage 14.00 V RPC rail pressure 150.60 bar Fehler aufgetreten bei 655350.00 km
Error not present Sporadic error power stage failure
Errorcode: 11 95 27 1B F8 80 1D F0 78 1A FF FF 80 1E F5 79 19 FF FF 80 1E F5 79 19 FF-------------------------------------------------------------
4496 Rail-pressure plausibility
Error frequency : 5 Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 1873.13 1/min fuel pre-supply pressure 1.46 bar Einspritzmenge 33.28 mm^3 RPC rail pressure 144.58 bar Fehler aufgetreten bei 655350.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 974.03 1/min fuel pre-supply pressure 3.49 bar Einspritzmenge 17.92 mm^3 RPC rail pressure 626.51 bar Fehler aufgetreten bei 655350.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1923.08 1/min fuel pre-supply pressure 3.79 bar Einspritzmenge 0.00 mm^3 RPC rail pressure 668.67 bar Fehler aufgetreten bei 655350.00 km
Error not present Sporadic error Rail-pressure regulating valve jammed
Control deviation over engine speed too great
Errorcode: 11 90 24 05 78 20 4B 5B 41 18 FF FF 08 27 DA 23 68 FF FF 08 4D ED 00 6F FF =============================================================
Pokdu někdo má. Koupím!
- Toci
- Registrovaný
- Příspěvky: 462
- Registrován: pon 25.03.2013 01:00
- Bydliště: Kladno
- Klubové ID: 3269
Rekl bych ze motor z nejakeho duvodu nahle prestane dostavat naftu a proto chcipne i pod plynem. Takze to odpovida vypisu z diagnostiky. Me se se neco podobneho stavalo kdysi u e30 na motoru M20, kdy mi to presne takhle chcipalo za jizdy a bylo jedno kolik plynu jsem mel zrovna pridano. Nakonec byla chyba v kabelech co vedou ke vstrikum. Proste kdyz jsem prejel nejakou (i malou nerovnost), tak se to pohnulo, ztratilo to kontakt, do vstriku prestal jit proud, tim padem motor prestal dostavat benzin a bylo vymalovano. Vestsinou stacilo zastavit, a zase to nastartovalo, jen parkrat jsem musel otevrit kapotu a tema kabelama rukou zahybat.....
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
BMW 328ti (e36)
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
ten tlak na čerpadle je opravdu malej a proto zřejmě chcípá. Mám doma regulátor i čerpadlo. Můžem ho prohodit a pak se ukáže.
Je ještě další možnost, čidlo na Railu. Pokud posílá špatné hodnoty, bude to chcípat také. V live datech se ti ukážou divný data na hranici nebo i pod ní .
Já měnil čerpadlo a teprve pak se zjistilo že mi to čidlo kecá a posílá do řj. bludy.
Je ještě další možnost, čidlo na Railu. Pokud posílá špatné hodnoty, bude to chcípat také. V live datech se ti ukážou divný data na hranici nebo i pod ní .
Já měnil čerpadlo a teprve pak se zjistilo že mi to čidlo kecá a posílá do řj. bludy.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


