Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw e34 525ix nestartuje , striela do sania

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#41 Příspěvek od libovka »

Ta vazelína je kravina.To se takle vůbec nedělá.Vazelína ti ucpe ty kanálky a docela tomu oleji a vzduchu kterej se musí vytlačit bude trvat než to prostřelí.
cont17
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#42 Příspěvek od cont17 »

Ako inak chces poistit tie zdvihatka ? ... a vazelina sla len na spodok zdvihatka kde niesu kanaly .. aj tak je to fuk , to s vecou nema aj tak nic spolocne ,,, problem je inde
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#43 Příspěvek od libovka »

No dělá se to prostě jinak.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#44 Příspěvek od Foldas »

když se to umí nasadit tak hydra nevypadnou. což je teď už jedno příští pokus si budeš dávat pozor co děláš. Hold chybama se člověk učí.
cont17
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#45 Příspěvek od cont17 »

Aha tak ja neumim nasadit zdvihatka tak aby nevypadli ked otocim listu no .. budete ma to musiet naucit
cont17
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#46 Příspěvek od cont17 »

Nepredava toto niekto z klubu ? http://auto.bazos.cz/inzerat/3243924/Mo ... -VANOS.php myslim ze by mal pasovat do ix-ka
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od aDAm_2 »

jo měl je to klasika m50ka
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#48 Příspěvek od darklord »

Prehodis vanu, olejove cerpadlo, drziaky, kabelaz a mal by sediet.
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od aDAm_2 »

a nebo to udělej jako tady darklord a rovnou 2,8mu ;)
cont17
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#50 Příspěvek od cont17 »

Asi pojdem pren , ,,, RJ s nim dufam nebude mat problemy ,,, ale fakt nechapem aky bol rozdieb v m50b25 a m50tub25 ,,, nerad bby som kupil motor ktori mi bude na 2 veci
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#51 Příspěvek od darklord »

M50B25 - BEZVANOS
M50B25TU - VANOS

doprdele citaj co ludia pisu... v inzerate co si poslal predava typek M50B25TU
darklord píše:Ach boze. Hovno nehori!

M50 - bezvanos FOTO
M50TU - single vanos na sacej vacke FOTO
M52 - single vanos na sacej vacke
M52TU - double vanos


Podla VIN mas v aute M50TU - takze single vanos. A podla priznakov mas nahovno nastavene rozvody. Pravdepodobne mas zle zalozene ozubene kolecko vanosu, to ze vacky su na pripravkoch este neznamena ze je to v poriadku nastavene. Ovsem ak sa to potvrdi, tak ta zrejme caka repas hlavy a vymena sacich ventilov...

Ked si odmyslis vymenu tesneni, tu mas celkom dobry fotonavod: http://beisansystems.com/procedures/van ... cedure.htm
cont17
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#52 Příspěvek od cont17 »

Ja som to cital ,, ale podla fotiek na nete su tie motory rovnake , akurat jeden ma 245nm pri 5000 ot. A druhy pri 4200 ... pochop ze ani v etk nemas napisane ze mas motor m50b25tu ,,, mas tam len m50 ,, a ake su rozdiely nenajdes nikde akurat to co som tu napisall ,, pochop ma ze nechcem kupit nieco s cim budem mat problem .. napriklad keby mi ho nechcela RJ brat ,,, ale s tymto by nemal byt problem ,,,
cont17
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#53 Příspěvek od cont17 »

A co som ja nasiel tak m50b25 robili tiez s vanosom aj m50tub25 a obidva davali do ix tiez ... clovek nevie a nechce sa okaslat ,,, uz som sa okaslal dost pre moju blbost ...
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#54 Příspěvek od darklord »

Otvor si obidve tie fotky z mojho prispevku a zameraj sa na to zakruzkovane na druhej fotke. Potom si tie fotky porovnavaj medzi sebou, aj priemerne inteligentnemu cloveku musi skocit do oci ten rozdiel.

Druha vec, pisal si ze mas auto s vanosom, cize potrebujes motor s vanosom, neviem co viac chces este riesit.
cont17
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#55 Příspěvek od cont17 »

Ale ved viem co je vanos ... kaslime na to , stejne ma mas za debila ...
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#56 Příspěvek od Teddy »

Jak to dopadlo s tim střílejícím motorem?
To už je tak doj... že řešíte výměnu za funkční? :)
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od aDAm_2 »

"ale podla fotiek na nete su tie motory rovnake"

na to si přišel kde? Dyť už ti tu xkrát darklord psal o rozdílech i o tom jak to poznat? Koukal si se vůbec na ty fotky? Podle toho jak tady píšeš to raději zavez k někomu kdo ví co je to motor neb za chvíli po tom co koupíš nový motor budeš hledat další.
cont17
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#58 Příspěvek od cont17 »

stacilo napisat ze sa mylim a ze b25ky su len bez vanosu s vanosom az m50tub25 ,, ,, myslel som ze aj tie robili s vanosom ,,, aspon na google ked si to zadas tak ti vyhodi take iste obrazky ,, je to fuk , uz chapem .
cont17
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#59 Příspěvek od cont17 »

Este jeden dotaz , nahodou neviete ci sa robili m50ky aj s hlinikovymi blokmi ? Lebo ten odkaz co som poslal tak majitel si nieje isty ci to je m50 alebo m52 ,, rozhodne veko ventilov a sanie je z m50 , ale ma to hlinikovy blok ,, tak neviem teraz ci to je m50 alebo m52 ,, a ake su v tych blokoch rozdiely ,,,, vykonovo medzi m50 a m52 je 20koni rozdiel aleneviem sice preco , ci kolu saniu alebo comu ...
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#60 Příspěvek od darklord »

Liatinovy blok - M50
Hlinikovy blok - M52

Prakticky su tie motory rovnake, rozdiel je v sacom potrubi a motormanagemente. Takze ak na ten M52B25 naskladas vanu z IX, drziaky, sanie a tvoju originalnu kabelaz s cidlami, tak to pojde uplne rovnako ako s M50. Jediny rozdiel bude lahsi predok auta, kedze ten motor neni taky tazky.

Problem moze nastat na STK kedze nebude sediet typ motoru. Jedine co sa da urobit je vybrusit ten kusok s cislami a naklepnut tam 8mm raznicami to co tam patri. Tzn zmenit 25 6S 3 na 25 6S 2
Odpovědět