Ten pomer by mne samozrejme take zajimal. Vic nez ze si ho rozbiju sam je prece jen myslim pravdepodobnejsi kradez. Dalsi varianta je vandalismus apod. pojistka proti kradezi je "castecne" havarijko a premyslim jestli jit do plneho havarijka a nebo pouze castecneho (kradez odvozem).Pazdi píše:chápu dobře, že nemáš havarijko a řešíš pojistku proti krádeži?
zajímal by mě poměr rozbitých vs ukradených aut...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
pozdrav noveho clena klubu F10 (520d, automat)
No 2006ka ma najeto na B100 neco pres 100-120tis zatim s to, ze jsme ji koupili kdyz mela na tachaci okolo 100tis (km pri koupi sedi na 100%, bzla odkoupena od dlouhodobe spratelene nemecke firmy).Filozof píše:Mě spíše udivuje že ta 1er z roku 2006 to přežila. Nevim kolik jsi psal 150tis km má za sebou na bionaftu B100 ?
To už je modernější motor a tak mě to trochu zaráží...
Ale nic to nemění na tom že Fko 5er má ještě jemnější vstřikovače a tak kvalita nafty je velice duležitá.
Ano krade se v čr hodně ale pokud jde o lepší auta je to spíše na objednávku a kradou se v co nejlepším stavu a výbavě auta.
Dej si zabezpečení kvalitní kdy si to vyhledáš přes GPS (hlavně to sem nepiša havarijko, jinak tě někdo buchne na parkovišti a budeš to mít hned za 50tis. A úspory jsou pryč ani nevíš jak. Jestli přežije 520d tu bionaftu alespoň 50-100tis km bude to asi zázrak.
Pokud se jedna o vstrikovace u F10, nahodou asi netusis o "kolik jsou jemnejsi" nez u predchozi generace? Kvalita (bio)nafty je samozrejme dulezita vzdy to je logicke a nikdz jsem to nepopiral (beze vsech emoci), ovsem fakt ze vstriky odchazi u VSECH aut i tech ktere na zadnou bionaftu nejezdi, je celkem znamy. Jak jsem uz psal podle mych zjisteni se 1ks vstrik na F10 se da ve slusnem funkcnim stavu sehnat od 100€ a nebo repasovat (nastesti mam jen 4ks na rozdil od 6 valcu :- )
Ze se tu kradou i starsi auta pravdepodobne na objednavku je videt v prislusne sekci a to mne "dost znervoznelo", myslel jsem ze se to u nas uz zlepsilo. To havarijko je kazdy rok pres 23tacu coz opravdu neni malo proto stale vaham.
Co se tyka zabezpeceni tak jasne GPSko ale jde o kanal predavani info o poloze vozu, alespon podle mych laickych resersi se da vsechno odrusit rusickami za par šušnů (pokud to ctou lumpove-lapkove tak se tomu asi tady chechtaji).
Musel bys to nechat vypískovat na okna.Dyx píše:Muzu si klidne dat na auto (podle pravdy) velkou nalepku "jezdim na bionaftu B100" obavam se ale, ze to prislusnemu lapkovi bude naprosto šumák.Teddy píše:Stačí, když rozhlásíš svojí SPZ. Každej kdo má všech pět pohromadě se autu honěnýmu na bionaftu vyhne obloukem.

U zabezpečení jde o to jak drahou věc zabezpečuješ, jaký je riziko a proti komu to zabezpečuješ. To první a poslední spolu úzce souvisí.
Už ti tu naznačili, že tvoje auto se na objednávku téměř jistě krást nebude (stejně, jako moje). To je dobrá zpráva, protože proti těmto zlodějům nemáš nejmenší šanci. Jedině dobrá pojistka. Zbývají nám tu tedy dvě hlavní skupiny. První je ta, kdy se sjetej feťák chce povozit. Toho zastaví kdejaký mechanický zabezpečení řadičky, volantu apod. Prostě pohoda. Pak je tu ale ta třetí a nejrozšířenější skupina. Ta krade auta plánovaně a ve velkym. Končí pak někde ve stodole, kde se rozřežou na díly. Přesně, jak jsi psal. Rušičky GSM a GPS signálu jsou dneska v každym hračkářství. Ale čim víc tam takovýchle hraček budeš mít tim víc je to bude odrazovat. A zase platí to, že tovje auto neni nic výjimečnýho. Tihle lidi si raději vyberou z padesáti vedle zaparkovaných pochcávek. Líp to znaji a líp to pak prodaji.
Já už v autě nic nemam, protože moje auto by kradl snad jen ten feťák (E61 holota).

Ale popíšu, co jsem míval před x lety. Bylo to několik jednotek, jak se to dobastlovalo dál a dál. Připojovalo se to na všechny dostupný sítě, včetně GSM, GPS, wifi. V případě nedostupnosti master sítí to hledalo i radioamatérské vysílače, CBčka a podobný blbinky. Při nalezení jakékoliv sítě to automaticky vyslalo signál. GSM a GPS alarm byl samozřejmě vyznačenej na oknech. To ostatní ale ne. Hlavní nosnej radio signál vysílal jen v krátkých impulzech v nastavenym intervalu.
Byl to takovej bastl, kterej začal vznikat v době porevoluční, kdy otec přivezl ojetou Hondu Accorda coupe ve sportovní úpravě od výrobce (dnes se značí Type R). Byla to libovka. Prostě mucholapka na zloděje. Taky neříkam, že tam bylo všechno najednou. Prostě se něco přidávalo a něco odstraňovalo.
Tehdy si ta první verze alarmu hlídala i prostor kolem auta a hned vysílala varovnej signál a spínala zdroj vysokýho napětí připojenej na karoserii. Občas to někoho spletlo a myslel si, že se auto odemklo. Byla legrace vidět, jak někdo bere za kliku.

Dneska vim, že jsem měl kliku, že na to nešáhnul např. kardiak.

Tehdy jsem na tkový hračky měl čas a bavilo mě to. Navíc nebyl problém to do auta zamontovat.
Kdybych něco stavěl dneska, tak bych se vůbec nebál radiového vysílání v zakázaném pásmu. Zloději na to 100% nebudou mít rušičku a případná malá pokuta je pořád lepší, než ukradený auto.
Krátkej radiovej signál o velkym výkonu neni problém poslat všesměrově na vzdálenost řady kilometrů. Když bude vysílanej signál dostatečně krátkej, tak to záložní baterie pár dnů utáhne a zloději (a pravděpodobně ani radiokomunikace) si ničeho nevšimnou. Stačí cca 5- 10km. Na delší vzdálenost se auta k vychladnutí asi stejně nevozí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00
Teda tankovat cokoliv u KM Prona, to chce hodne odvahy, hlavne ze zminujes, ze netankujes u JZD cerpacek
To je jak kdyby se majitel Wartburga posmival tomu, kdo ma trabanta
A s tou pojistkou - to myslis vazne?
My platime havarijni pojistku u vsech aut, rikat si "ja sam si to urcite nerozbiju", na to bych teda nemel nervy
Nehlede na to, ze v celkovych vydajich za auto se ta pojistka proste ztrati..


A s tou pojistkou - to myslis vazne?


Hehe tak to jsi mi neco pripomel, taky jsem mel jednou takove "zabezpecovaci obdobi" nechal jsem si do starsi A6ky zabudovat 4 skryte vypinace. jeden byl v kombinaci se zapnutymi svetly, dalsi byl schovany vedle sroubku v podlaze u spojky dalsi se musel zmacknout najednou a dal se nahmatat jen kdyz si presne vedel kde a to vedle radici paky (pod kozenym krytem) a dalsi..... no chvili trvalo nez jsem si na to zvykl.. a parkrat jsem "startoval delsi dobu".Teddy píše: U zabezpečení jde o to jak drahou věc zabezpečuješ, jaký je riziko a proti komu to zabezpečuješ. To první a poslední spolu úzce souvisí.
Už ti tu naznačili, že tvoje auto se na objednávku téměř jistě krást nebude (stejně, jako moje). To je dobrá zpráva, protože proti těmto zlodějům nemáš nejmenší šanci. Jedině dobrá pojistka. Zbývají nám tu tedy dvě hlavní skupiny. První je ta, kdy se sjetej feťák chce povozit. Toho zastaví kdejaký mechanický zabezpečení řadičky, volantu apod. Prostě pohoda. Pak je tu ale ta třetí a nejrozšířenější skupina. Ta krade auta plánovaně a ve velkym. Končí pak někde ve stodole, kde se rozřežou na díly. Přesně, jak jsi psal. Rušičky GSM a GPS signálu jsou dneska v každym hračkářství. Ale čim víc tam takovýchle hraček budeš mít tim víc je to bude odrazovat. A zase platí to, že tovje auto neni nic výjimečnýho. Tihle lidi si raději vyberou z padesáti vedle zaparkovaných pochcávek. Líp to znaji a líp to pak prodaji.
Já už v autě nic nemam, protože moje auto by kradl snad jen ten feťák (E61 holota).![]()
Ale popíšu, co jsem míval před x lety. Bylo to několik jednotek, jak se to dobastlovalo dál a dál. Připojovalo se to na všechny dostupný sítě, včetně GSM, GPS, wifi. V případě nedostupnosti master sítí to hledalo i radioamatérské vysílače, CBčka a podobný blbinky. Při nalezení jakékoliv sítě to automaticky vyslalo signál. GSM a GPS alarm byl samozřejmě vyznačenej na oknech. To ostatní ale ne. Hlavní nosnej radio signál vysílal jen v krátkých impulzech v nastavenym intervalu.
Byl to takovej bastl, kterej začal vznikat v době porevoluční, kdy otec přivezl ojetou Hondu Accorda coupe ve sportovní úpravě od výrobce (dnes se značí Type R). Byla to libovka. Prostě mucholapka na zloděje. Taky neříkam, že tam bylo všechno najednou. Prostě se něco přidávalo a něco odstraňovalo.
Tehdy si ta první verze alarmu hlídala i prostor kolem auta a hned vysílala varovnej signál a spínala zdroj vysokýho napětí připojenej na karoserii. Občas to někoho spletlo a myslel si, že se auto odemklo. Byla legrace vidět, jak někdo bere za kliku.Kdo si někdy sáhnul na ohradník, tak ví.
Dneska vim, že jsem měl kliku, že na to nešáhnul např. kardiak.Mladická nerozvážnost.
Tehdy jsem na tkový hračky měl čas a bavilo mě to. Navíc nebyl problém to do auta zamontovat.
Kdybych něco stavěl dneska, tak bych se vůbec nebál radiového vysílání v zakázaném pásmu. Zloději na to 100% nebudou mít rušičku a případná malá pokuta je pořád lepší, než ukradený auto.
Krátkej radiovej signál o velkym výkonu neni problém poslat všesměrově na vzdálenost řady kilometrů. Když bude vysílanej signál dostatečně krátkej, tak to záložní baterie pár dnů utáhne a zloději (a pravděpodobně ani radiokomunikace) si ničeho nevšimnou. Stačí cca 5- 10km. Na delší vzdálenost se auta k vychladnutí asi stejně nevozí.
No a jednou semi stalo na sluzebce v Bratislave vecer na parkovisti hotelu ze jsem neodjel..... nekde odeslo relatko po ceste od jednoho z tajnych vypinacu k cerpadlu paliva.... Mno docela jsem si uzil....

Diky za ten tip se zakazanym pasmem (samozrejme ze co je zakazane se nesmi takze se zde porad bavime jen o teorii : - ). Na druhou stranu jeden elektronik-vyvojar mi rikal ze silnym EMS-pulzem se da odrusit vsechno (ale asi by se i zrusily ridici jednotky v aute )...
Miniupdate:
Tak dnes jsem na snimac tlaku railu (Raildrucksensor) pripojil powerbox a o vikendu se zacne testovat..... Udelal jsem si k tomu excelovou tabulku (po dotazu u vyrobce/dodavatele by to melo v pozici pismena D pridavat +23% vykon kazda pozice +1.5%, to mi ale nesedi protoze v maximalni poloze by byl narust vykonu 69 HP a to je prece jen az trosku moc

Dale bych mel mit dnes vecer vyreseny bod cislo 1. : UPDATE navigace jeste poreferuju
EM pulz, kterej by zničil polovodičovej spoj by musel bejt sakra silnej.
Asi ani neni reálný ho někde na ulici vyvinout. Rušičky radiových signálů maji celkem dost velkej odběr na to, aby to byla nějaká krabička, která se nechá v autě ležet (jako rušičky GSM).
Jinak ty vysílače se nemusí jen stavět. Daji se normálně koupit. Je řada vysílaček, který maji velkej dosah a rozsahem zasahujou do zakázaných pásem. Největší legrace by byla nastavit to na policejn frekvenci.
To by se pak asi chlupatý přetrhli, aby tu černou vysílačku našli. 
Ty vysílačky v zakázaných pásmech se většinou daji koupit jen jako použitý. Jen je potřeba to udělat tak, aby to vysílalo jen např 5s každou hodinu. Jinak to hned vysosá zdroj. Na autobaterii nelze spoléhat. To je to první co zloději ustřihnou, když nechávaji auto vychladnout.

Jinak ty vysílače se nemusí jen stavět. Daji se normálně koupit. Je řada vysílaček, který maji velkej dosah a rozsahem zasahujou do zakázaných pásem. Největší legrace by byla nastavit to na policejn frekvenci.


Ty vysílačky v zakázaných pásmech se většinou daji koupit jen jako použitý. Jen je potřeba to udělat tak, aby to vysílalo jen např 5s každou hodinu. Jinak to hned vysosá zdroj. Na autobaterii nelze spoléhat. To je to první co zloději ustřihnou, když nechávaji auto vychladnout.
Tedy po pravde za tuto cenu (49 EUR vc DPH vc. postovneho) mne uspokoji i subjektivne meritelne zlepseni zvyseni vykonu.Filozof píše:Jak zjistíš zda tam ty koně jsou nebo ne ?
Uděláš si test zrychlení auta 0-160km/h a pak porovnáš s chipem at vidíš zda ti o pár sekund pomohl čip. ? Jedině tak asi.
Nebo jakou máš představu měření kolik to přidalo koní ...?
Priznam se ze jsem nemohl najit konektor railu a byl tu za jednim mechosem (bylo to docela zasite nejen pod plastem ale pod vzduchovym filtrem a odhlucnovacim tesnenim a nechtel jsem polamat plasty pri demontazi vsech tech bazmeku) a ten mi nabizel ze ma nejaky merak kterym meri vzdycky auta pri jizde pred a po ciptuningu, docela to ten powerbox projevil zajem resp. spis o to mereni (za ktere si samozrejme rekne o chechtaky).
Dalsi moznost je samozrejme to zrychleni zmerit "stopkama" jak pises.
Nejdriv si ale trochu pohraju s temi nastavenimi a budu to testovat "Subjektivne". Nekdy v budoucnu pokud se levne naskytne treba i stolice na mereni vykonu (myslim k zapujceni ne na koupi) tak to bude asi nejobjektivnejsi. Ale jak jsem psal, az tak mne to nepali ze by to bylo vylozene urgentni....
Hmm.. to zni opravdu zajimave. Tedy samozrejme ani ve snu by mne nenapadlo neco takoveho pouzivat, ale ciste hypoteticky teoreticky, kdybych to chtel jen vyzkouset .. kde bych a jaky konkretne typ pouzitelne vysilacky bych mel shanet? Ja se ve vysilackach bohuzel vubec nevyznam. Klidne muzes i do PMka.. nemusi si to tu hned precist treba i ten proti komu je to mysleneTeddy píše:EM pulz, kterej by zničil polovodičovej spoj by musel bejt sakra silnej.Asi ani neni reálný ho někde na ulici vyvinout. Rušičky radiových signálů maji celkem dost velkej odběr na to, aby to byla nějaká krabička, která se nechá v autě ležet (jako rušičky GSM).
Jinak ty vysílače se nemusí jen stavět. Daji se normálně koupit. Je řada vysílaček, který maji velkej dosah a rozsahem zasahujou do zakázaných pásem. Největší legrace by byla nastavit to na policejn frekvenci.To by se pak asi chlupatý přetrhli, aby tu černou vysílačku našli.
Ty vysílačky v zakázaných pásmech se většinou daji koupit jen jako použitý. Jen je potřeba to udělat tak, aby to vysílalo jen např 5s každou hodinu. Jinak to hned vysosá zdroj. Na autobaterii nelze spoléhat. To je to první co zloději ustřihnou, když nechávaji auto vychladnout.


bacha s tim powerboxem. Nevim, jak ten tvuj typ, ale ty běžný jen zvýší dávku paliva. Kdyby tomu tak opravdu bylo, tak to bude rychlej konec pro DPF.
Podle toho, jak popisuješ montáž, to taky jen zvyšuje dávku paliva. K tomu palivu musíš dodat patřičný množství vzduchu.
Motory jsou nastavený buď na spotřebu a emise, nebo na výkon.
Současný motory jsou nastaveny na mírně chudší směs. Má to pak nižší spotřebu a emise. Nevýhodou je, že nespálíš všechen kyslík z dodanýho vzduchu. Obohacením směsi se zvýší výkon, spálí se všechen kyslík, ale zase nespálíš všechno palivo.
U benzínu se to projevuje střílením do vejfuku a u nafty se to projevuje kouřením.
Ty to kouření neuvidíš, protože máš DPF. Během několika málo set km se ti ale DPF zanese. Jestli nevěříš, tak ho vymontuj, dej tam kus trubky a zkus se projet. Uvidíš, co se z toho bude valit.
Kouřivost se zvýší i u profesionálního chiptuningu, natož u powerboxu.
Podle toho, jak popisuješ montáž, to taky jen zvyšuje dávku paliva. K tomu palivu musíš dodat patřičný množství vzduchu.
Motory jsou nastavený buď na spotřebu a emise, nebo na výkon.
Současný motory jsou nastaveny na mírně chudší směs. Má to pak nižší spotřebu a emise. Nevýhodou je, že nespálíš všechen kyslík z dodanýho vzduchu. Obohacením směsi se zvýší výkon, spálí se všechen kyslík, ale zase nespálíš všechno palivo.
U benzínu se to projevuje střílením do vejfuku a u nafty se to projevuje kouřením.
Ty to kouření neuvidíš, protože máš DPF. Během několika málo set km se ti ale DPF zanese. Jestli nevěříš, tak ho vymontuj, dej tam kus trubky a zkus se projet. Uvidíš, co se z toho bude valit.
Kouřivost se zvýší i u profesionálního chiptuningu, natož u powerboxu.
To co rikas tak zni logicky a jelikoz s DPF nemam zatim zadne prakticke zkusenosti (a u F10 uz vubec) tak to ani nerozporuju, naopak velmi dekuji za upozorneni a pripominku.Teddy píše:bacha s tim powerboxem. Nevim, jak ten tvuj typ, ale ty běžný jen zvýší dávku paliva. Kdyby tomu tak opravdu bylo, tak to bude rychlej konec pro DPF.
Podle toho, jak popisuješ montáž, to taky jen zvyšuje dávku paliva. K tomu palivu musíš dodat patřičný množství vzduchu.
Motory jsou nastavený buď na spotřebu a emise, nebo na výkon.
Současný motory jsou nastaveny na mírně chudší směs. Má to pak nižší spotřebu a emise. Nevýhodou je, že nespálíš všechen kyslík z dodanýho vzduchu. Obohacením směsi se zvýší výkon, spálí se všechen kyslík, ale zase nespálíš všechno palivo.
U benzínu se to projevuje střílením do vejfuku a u nafty se to projevuje kouřením. Ty to kouření neuvidíš, protože máš DPF. Během několika málo set km se ti ale DPF zanese. Jestli nevěříš, tak ho vymontuj, dej tam kus trubky a zkus se projet. Uvidíš, co se z toho bude valit.
Kouřivost se zvýší i u profesionálního chiptuningu, natož u powerboxu.
Doplnujici (proti-) argumenty ktere mne k tomu napadaji (ale netvrdim v zadnem pripade ze musim mit za kazdou cenu pravdu a ze jsem v teto oblasti odbornik)
1. Logicky by ridici jednotka by mela podle nejakeho sensoru sama ??poznat ze DPF je zaneseny a spustit proces regenerace
2. Pokud mam spravnou info tak DPF u F10 je daleko robustnejsi a bezporuchovejsi nez u predeslych generaci stavena na celou dobu zivotnosti. Prece jen se vyrobce snad poucil ze musel driv v mnoha pripadech jeste v ramci zaruky menit DPFko za svoje kacky...
3. Jelikoz planuji (tedy postupne nejdriv do elektrocentraly a motorky, pak do dalsich firemnich aut) nakonec i do F10 namontovat system HCS (hydrocarbon Cracking System alias modifikace Fuel Vaporizeru) samozrejme s co nejmensim zasahem do stavajiciho systemu. Tak by se melo bez ohledu na powerbox rapidne zlepsit celkove spalovani a jeho ucinnost (ocekavane snizeni spotreby 20-40%) a tim padem i snizit zanaseni DPF
4. Nevim jestli DPFko u F10 je konstrukcne a funkcne naprosto jine nez u predeslych generaci (o tom celkem pochybuju) ale podle informaci ktere mam od lidi co se DPFkami zabyvaji nebo maji nejake zkusenosti, tak se udajne vetsinou nefunkcni DPFka daji vycistit mechanicky a kompresorem atd. a nasledne opet funguji.... Tedy samozrejme pokud se uvnitr neco starim nebo nekvalitou uplne nerozsypalo a nerozpadlo ...
5. I kdybych se ve vsech predeslych bodech 1.-.3. naprosto mylil, coz samozrejme pripoustim a DPF presto odeslo, tak mne to vubec nemrzi nebot DPF (doufam ze se zas nespusti nesmyslny flameware jako kvuli B100, pokud ano nebudu na nej reagovat)
a) zvysuje pritomnost rakovinotvornych nanocastic ktere projdou DPFkem a proniknou primo do DNA a jelikoz vetsi mikrocastice popela jsou DPFkem odfiltrovane tak tyto nanocastice nemaji sanci se kumulovat kolem vetsich jader mikrocastic. Tento fakt je mi znamy jiz asi 5 roku (z nemecke literatur a studii) teprve loni/letos jsem zaznamenal alespon castecne konecne souvisejici info (i kdyz se jednalo vic o naprosto ten samy princip rakovinovych nanocastich z vyfuku u primeho vstriku benzinu).
b) DPFko bohuzel navic vedle zdravotni skodlivosti rovnez nesmyslne zvysuje spotrebu a snizuje vykon.
Takze muj prozatimni zaver, pokud by kvuli powerboxu opravdu o neco driv melo odejit DPFko, tim driv pujde z auta pryc a tim lepe pro vsechny (zdravi, spotrebu, vykon)
Pokud se mi podari dovolat na jeden kontakt z akademicke oblasti zabyvajici se projekty jak s biopalivy tak DPFkem, tak se ho samozrejme zeptam zda ma nejake relevantni prakticke informace (teoriemi a povidanim o nicem dokazi akademici zasobovat bohate) tykajici se powerboxu vs. DPF.
Jinak prvni subjektivni mereni nastaveni powerboxu dnes zatim na velmi kratke trase dnes par km:
zakladni doporucene nastaveni od vyrobce bylo E0
tj. +21.5%, presunul jsem otaceci knoflik do polohy 00.. coz by kalkulatoricky bylo snad + 50HP coz povazuji za trochu prehnane ale to je pro moje ucely vedlejsi:
Auto jede s powerboxem rychleji za plynem a reaguje daleko lepe, takze subjektivni pocit zatim velmi pozitivni a zatim opravdu nemam sebemensi duvod powerbox vracet.
------
DPF Samo souhlasím. U e61 530xd se odstranil a pak auto lelo mnohem líp a spotřeba šla v průměru o skoro litr dolu. Což je prostě super hlavně otec je velice spokojenej.
Stím bordelem a nanočásticemi máš pravdu taky jsem si to jeden čas zjištoval a bohužel se tady trávíme navzájem ...
Ta bionafta je zvláštní v tom že ti neoddělala tu 1er kterou používáš nějakej čas. Asi by to chtělo od někoho test 200-300tis km jen na bionaftu a pokud to auto překousne tak super a neřeknu nic. Ale tady jsi na BMWKLUBU a všichni se snaží dávat autu to nejlepší co můžeme tak se každej na tebe bude koukat trochu skrz prsty ještě k tomu u Fka 5er které se lidem libí a kdyby jej měli doma tak si ho hýčkají vervou a VIF aditivy.
Zkus maximálku jestli se nebojíš na dálnici v noci co dá chip a bez.
Bez podle mě cca 220km/h a končíš. S chipem bys mohl tech 235km/h dát.
I to zrychlení musíš cítit hodně znatelně alespoň na první 3 stupně převodovky.
Stím bordelem a nanočásticemi máš pravdu taky jsem si to jeden čas zjištoval a bohužel se tady trávíme navzájem ...

Ta bionafta je zvláštní v tom že ti neoddělala tu 1er kterou používáš nějakej čas. Asi by to chtělo od někoho test 200-300tis km jen na bionaftu a pokud to auto překousne tak super a neřeknu nic. Ale tady jsi na BMWKLUBU a všichni se snaží dávat autu to nejlepší co můžeme tak se každej na tebe bude koukat trochu skrz prsty ještě k tomu u Fka 5er které se lidem libí a kdyby jej měli doma tak si ho hýčkají vervou a VIF aditivy.
Zkus maximálku jestli se nebojíš na dálnici v noci co dá chip a bez.
Bez podle mě cca 220km/h a končíš. S chipem bys mohl tech 235km/h dát.
I to zrychlení musíš cítit hodně znatelně alespoň na první 3 stupně převodovky.
A já jsem si myslel, že bramboráci maj všichni omezovač na 250 a že teda všichni těch 250 jedou. Teď jak to píšu, tak mi dochází, jaká je to blbost. 
Já teda těch 250 dam s prstem v nose. A to mam ještě ke všemu odpojenou váhu vzduchu, takže mi to dost omezuje výkon. Zrovna včera jsem to těch 250 valil. Zkecal jsem se u Snejka a málem jsem nestihl vyzvednout dceru ze školy.

Já teda těch 250 dam s prstem v nose. A to mam ještě ke všemu odpojenou váhu vzduchu, takže mi to dost omezuje výkon. Zrovna včera jsem to těch 250 valil. Zkecal jsem se u Snejka a málem jsem nestihl vyzvednout dceru ze školy.
no auta typu 520i nebo 318i či 520d prostě 250km/h s prstem v nose nedají.
Tak to prostě je. A kdo jezdí přes 2kila často ? já třeba sem tam když je chvilka a pěkná čistá dálnice 3krát do roka ?
Jinak běžně 130-160km/h bohatě stačí na plynulou jízdu ...více už omezuje musí člověk často brzdit a nemá to moc smysl.
Tak to prostě je. A kdo jezdí přes 2kila často ? já třeba sem tam když je chvilka a pěkná čistá dálnice 3krát do roka ?

Jinak běžně 130-160km/h bohatě stačí na plynulou jízdu ...více už omezuje musí člověk často brzdit a nemá to moc smysl.
No B100 mi neoddelala za poslednich 20 roku nikdy zadny autoFilozof píše:DPF Samo souhlasím. U e61 530xd se odstranil a pak auto lelo mnohem líp a spotřeba šla v průměru o skoro litr dolu. Což je prostě super hlavně otec je velice spokojenej.
Stím bordelem a nanočásticemi máš pravdu taky jsem si to jeden čas zjištoval a bohužel se tady trávíme navzájem ...
Ta bionafta je zvláštní v tom že ti neoddělala tu 1er kterou používáš nějakej čas. Asi by to chtělo od někoho test 200-300tis km jen na bionaftu a pokud to auto překousne tak super a neřeknu nic. Ale tady jsi na BMWKLUBU a všichni se snaží dávat autu to nejlepší co můžeme tak se každej na tebe bude koukat trochu skrz prsty ještě k tomu u Fka 5er které se lidem libí a kdyby jej měli doma tak si ho hýčkají vervou a VIF aditivy.
Zkus maximálku jestli se nebojíš na dálnici v noci co dá chip a bez.
Bez podle mě cca 220km/h a končíš. S chipem bys mohl tech 235km/h dát.
I to zrychlení musíš cítit hodně znatelně alespoň na první 3 stupně převodovky.

Ja se z meho pohledu take snazim Fku davat to nejlepsi, sam kdyz je moznost tak si kupuju biopotraviny namisto jidla z ropy a chemie, tak proc bych mel do auta cpat ropu a chemii kdyz se da sehnat bio

Maximalku, no jednak to na nasich silnicich neni jen tak, takze to spis bude muset pockat na pristi zahr. sluzebku. Jednak jsem si NENECHAVAL odblokovat maximalku takze jsem si celkem jisty ze se maximalka vubec nezmenila (mozna bude kvuli B100 o 2-3% nizsi ale to mne opravdu netizi) ja tu maximalku opravdu moc castu neuziju ani nepotrebuju. V kazdem pripade narust zrychleni je poznat s tim powerboxem hned to jsem uz psal....