Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

pozdrav noveho clena klubu F10 (520d, automat)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#121 Příspěvek od pavproch »

@daudgen: Amen.

+1 z celého srce...
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#122 Příspěvek od Dyx »

Filozof píše:Dyx: Vždyt ty máš několik aut a mluvíš o úspoře.... kdybys chtěl uspořit máš jedno auto a platíš vše jednou a ne dvě nebo 3 auta.... :lol:
To vrážíš peníze do tolika aut ?

Věřím že obyčejná oktávka 1,9tdi za kilo co jezdí za 4,5-5litru/100km bude úspornější jak ten prius kterej musel stát s baterkama šílenej nesmysl.
U té oktávky bych pak i pochopil tu bionaftu a že stím najezdíš 50tis km ročně.
Prius stal asi 150 s najezdem okolo 100tis. Je pravda ze na horsich silnicich a na dalnici mne trochu jizdni vlastnosti zklamaly jinak je ale v pohode. Nektery auta jsou sluzebni proto jich je vic... Znovu pisu ze se u Priuse nejedna o PLugin hybrid a ty NiMH baterie jsou dimenzovany vicemene na zivotnost auta...popr. se daji renovovat jednotlive clanky v pripade potreby
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#123 Příspěvek od Dyx »

vita11 píše:Navíc by ta stará octávka tu bionaftu asi i bez problémů schroustla

Řešit u auta se spotřebou (údajně) do 5ti litrů, takovou ďábelskou kombinaci jako je LPG, E85 a ještě přestavbu na plug-ig (která bude hrubým odhadem stát nesmysl), je trochu šílené. To má cenu řešit až tak u aut typu Tundra 5.7 V8 (bez toho plug-inu samozřejmě)
Kombinace LPG/E85 u Priuse neni podle mne vubec dabelska ale pro mne logicka a naprosto minimalni investice (vyuzil jsem moznosti bartroveho obchodu ktera se mi naskytla).
Ohledne upravy Priuse na plugin to uz o investici kvuli baterkam samozrejme bude, to nepopiram.
...s Ochcavkami jsem uz skoncil davno . i kdyz proti nim vubec nic nemam... :-))
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#124 Příspěvek od Dyx »

Daudgen píše:Sleduju to od začátku a řekl jsem si, že na to vše nebudu reagovat. Fakt jsem si myslel, že si tady z nás chlapík dělá srandu, ale jelikož už několikátý den mele jedno a to samé, tak už mi to nedá.

Nesere tě u té F10, že to má posilovač řízení a automat? Protože kdyby je to nemělo, tak bys mohl z kopce vždycky pěkně vyředit na "N" chcípnout motor a jet pěkně zadarmo s výborným pocitem v kapse, jak šetříš.

Při každém tankování tebou svěceného biopatoku na nejlepší benzínce KN prona bys měl zkontrolovat nahuštění pneumatik na 10 barů místním EKO kompresorem na baterky, které jsou dobíjeny z hoven místní kravičky Máni, aby si měl co nejnižší valivý odpor a tím pádem i nejvíc ušetřil. Pak se poplácat s Frantou a Béďou od Máni, jak si to s tím čipem od páwrboxu za 50€ což je 1350 Kč vyhrál. A po tankování a celkovém zhodnocení stavu vozidla s Joskou z Prony uklidil F10 zpět do garáže, aby se radši neopotřebovala a tím pádem měla vyšší prodejní cenu.

Chlape vzpamatuj se trochu. BMW není o tom, že jeho vlastnictvím si hustej a uznávanej člověk. BMW aspoň tady pro nás na BMWklubu je nečím, víc než běžná auta. Nemáme to na machrování, ale máme to protože nám to dělá radost. Snažíme se těm autům dát co nejvíce. Bereme je jako členy rodiny. F10 je podle mého názoru jedno z nejhezčích BMW vůbec. A je mi líto, že se dostalo do vlastnictví člověku jako si ty. Měl sis koupit Dacii, ta by to všechno bez problémů snesla.

1. To ze ma F10 posilovač řízení a automat je standard a normalni. CO mne s**e ale to jsem i psal ze az u novejsich modelu koncem 2011 se do automatu zacal davat Start+Stop system, ktery jsem si pred koupi otestoval na tom samem aute z roku 2011 a pri testovani mel spotrebu 5.3L/100km bez nejake extremne usporne jizdy (mimo dalnici). Jednak jsem si to poradne nenastudoval predem ze Start+Stop v aute s automatem z roku 2010 NEBUDE coz je moje chyba, jednak jsem jeho funkci podcenil kdyz prumerna spotreba se mi u moji F10 bohuzel momentalne blizi spis 7L/100km, tak to mne skutecne stve ale nic s tim neudelam. Novejsi modely byly bohuzel o dost drazsi....
Mimochodem pro zajimavost ohledne vypinani motoru pri jizde z kopce: Bosch pry nedavno vyvinul a testuje novy system Start+Stop ktery je schopny vypinat motor pri jizde z kopce nebo i v pripadech, ze ridic neslape na plyn (za urcitych podminek) takze to opet neco uspori a snizi emise. Chvili to ale asi potrva nez to bude ve vsech novych autech...

2. Tlak v pneu davam dlouhe roky standartne to co je napsane na pneu (delaji to tak i amici kde jsem se inspiroval na nekterych disk. forech) ale vetsinou asi 3bary. Na pneu byva vetsinou vic nez na nalepce na aute.

3. Samozrejme F10 je i o dobrem kvalitnim svezeni (je to i jeden z duvodu proc jsem si ji poridil).
To ze ji pouzivam predevsim na sluzebni delsi cesty a na kratke denni trasy do kanclu pouzivam auto ktere proste mam uz k dispozici a ktere ma nizsi provozni naklady (0.85Kc/km vs. 2.10 Kc/km) je snad pouze moje vec a jestli to nekomu vadi, tak je to pouze jeho problem. Jestli nekomu vadi ze v F10ce chci otestovat levny powerbox (a podle funkcnosti a spokojenosti ho tam bud necham nebo dam pryc), tak je to take pouze jeho problem. Pokud kvuli temto faktum musi nekdo druheho "napadat" nebo se za kazdou cenu snazit nekoho "zesmesnit", tak k tomu nemam zadny komentar, ale myslim si ze toto forum je spis o vymene informaci a normalni komunikaci ridicu teto znacky...
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#125 Příspěvek od Don »

Divim se, ze na nej vubec devet stran reagujete. Bez publika nema sasek divadlo.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#126 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Daudgen píše:Chlape vzpamatuj se trochu. BMW není o tom, že jeho vlastnictvím si hustej a uznávanej člověk. BMW aspoň tady pro nás na BMWklubu je nečím, víc než běžná auta. Nemáme to na machrování, ale máme to protože nám to dělá radost. Snažíme se těm autům dát co nejvíce. Bereme je jako členy rodiny.
Souhlasím a podepisuji v celém znění. Amen!
Něco podobného mě proběhlo hlavou, když jsem četl uplně první Dyxův příspěvek.


Dyx píše:Bosch pry nedavno vyvinul a testuje novy system Start+Stop ktery je schopny vypinat motor pri jizde z kopce nebo i v pripadech, ze ridic neslape na plyn (za urcitych podminek) takze to opet neco uspori a snizi emise. Chvili to ale asi potrva nez to bude ve vsech novych autech...
Doufám, že toto ve všech nových autech nikdy nebude.. :evil:
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#127 Příspěvek od Dyx »

tak jedna dobra zprava,
Akorat mi dorazil powerbox od nemeckeho vyrobce za 49,- EUR vc. 19% DPH, dokonce i postovne je zdarma. Jsem prijemne prekvapeny rychlosti dodavky (placeno pres paypal)

Tak jsem ho otevrel a je i castecne manuelne nastavitelny. Dokonce jsem si i precetl kousek navodu :-))
1. otocny knoflik nastavuje navyseny vykon kde jeden krok = 1.5% navic
2. otocny knoflik nastavuje rozsah otacek (asi horni limit) kde se kazdym kromem rozsiruje rozsah otacek ve kterem pusobi navyseny vykon.

Jednotlive kroky nastaveni na obou otacivych koleckach jsou od 0-9 a A-F coz dava dohromady docela dost kombinaci.
Pokud by to nekoho zajimalo tak sem muzu nekam hodit fotky jak ta krabicka zevnitr vypada (vetsina svabu je zalita cernou hmotou takze nejdou identifikovat)

V nasledujicich dnech-tydnech poreferuju ohledne praktickych zkusenosti s timto powerboxem.

P.S. Pokud nekdo ma pocit ze sem musi z jakehokoliv duvodu psat jakakoliv invektiva (je jedno zda nesouhlasi s tim ze jezdim na B100 nebo ze do auta budu davat powerbox nebo cokoliv jineho) tak jen oznamuju ze na cely takovy prispevek, ktery obsahuje invektiva nebudu vubec reagovat.
cachota
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: stř 23.01.2013 01:00

#128 Příspěvek od cachota »

Tak abych to ve strucnosti shrnul jak to na me pusobi. Koupils karu (krasnou zavidim ti ji) se zakladni motorizaci do ktery hned narves "chip" za 3,50... Asi sis spocital ze zivit o dva hrnky navic by te mohlo zatezovat. Abys snizil naklady na provoz jses nadrzenej tam nalejt biosracku ( jinej duvod v tom hledam marne byt to vyvracis) a cekas ze te v tom nekdo podpori.... Tady asi marne. Cili co nejvetsi masaz za co nejmin..... Takpva navonena bida...

PS a jestli si myslis ze je to tady samej lojza tak ses mel optat na vsi u piva tam patrne budou vedit vic. Je mi smutno z toho ze se tak pekny auto dostane do rukou nekomu jako tobe kdo se snazi vymyslet vic nez x let vyvoje v BMW.....
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#129 Příspěvek od Lucifer »

Vysvětli mi prosím co ti vadí na emisích v podobě oxidu uhličitého ? Globální oteplování ? Furt nemůžu pochopit tu badnu lidí co v tom vidí globální problém, tak pokud jsi zasvěcen a sere te CO2 tak mi to prosím objasni :)
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#130 Příspěvek od PPetr »

Souhlasím
Jsem moc rad ze to není f11 530d nebo 535d protože bych se bal abych si ho náhodou nekoupil.
Hele je to tvoje auto tak si s nim dělej co chceš. Před 13 roky jsem lil seta diesel od Omv do octavie 81kw a pak mi ukázali čerpadlo se slovy " co tam lijete za sracku" od te doby jsem to tam nenalil a i tak vstřiky z české produkce nafty trpí.
Držím palce at auto vydrží a nekoupí si ho poté nějaký milovník bmw.
ZaK
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: pon 11.02.2008 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
Kontaktovat uživatele:

#131 Příspěvek od ZaK »

ehm ehm, dokonce i v tech. sekci >>> http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno

#132 Příspěvek od Toci »

Dyx: Tak a dost, tyhle bláboly co tu píšeš už nemůžu dál číst bez reagování. Biopaliva jsou největším omylem tohoto století, jejich výrobou se vyprodukuje mnohonásobně víc emisí CO2, než kolik následně motory jejich spalováním ušetří. Protože Evropa není v pěstování plodin pro jejich výrobu soběstačná, dováží se sem z celého světa. Než sem JEDEN JEDINÝ tanker z Jižní Ameriky dojede, vyprodukuje víc emisí, než 10.000 automobilů, za celou svojí životnost. Dále, protože je pěstování plodin pro výrobu biopaliv státem dotované, vyplatí se zemědělscům víc, než klasické plodiny pro potravinářství. To je důvod, proč se v létě celá naše republika topí ve žluté barvě řepky olejky (Brasicca Napus), místo aby se pěstovala pšenice a žito na rohlíky a chleba. To je důvod, proč dneska stojí jeden rohlík 10Kč. Víš o tom, že abys natankoval plnou nádrž auta střední velikosti (60litrů), potřebuješ vypěstovat tolik kukuřice, z jejíchž kalorií by dospělý člověk vyžil celý rok?

Bionafta ničí vstřiky, biolíh v benzínu zase rozpouští gumové hadičky a působí korozivně. Tak bych mohl dlouho pokračovat.

Když se snažím vymyslet nějaké výhody, tak mě žádné nenapadají, teda pokud nejsem začleněn do výrobního procesu biosraček a nejdou mi z toho pěkně penízky do kapsičky. Nejsi náhodou nastrčený Babišův nohsled, který dostal za ůkol zde dělat PR ve prospěch biopaliv? To by lecos vysvětlovalo.

A poslední věc - mám benzínovou e36 z roku 98, pro mnoho lidí prostě stará popelnice, bez ohledu na stav, v jakém jí mám. I přesto se vyhýbám palivům, kde je biolíh obsažen a tankuji výhradně Vervu 100 od Benziny. Žádné biosračky si do auta dobrovolně lít nebudu, jednak už z principu vyplývajícího z výše uvedeného a jednak proto, že svoje auto mám prostě rád.

Tím nechci tvrdit, že klasická nafta a benzín jsou perfektní paliva bez negativ, ale biopaliva jsou prostě slepá ulička, stejně jako elektromobily. Jenže hloupé EUovečky békají tak, jak jim je řečeno aby békaly.....
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#133 Příspěvek od Jirke »

Cela ta diskuze ze strany Dyxe neni normalni.

Po dlouhy dobe clovek v diskuznim foru, kterej se chova jako flegmatickej asertivni fanatik. TO neni nic pro me, vidim ze i nic pro vas a cim dal vic si myslim, ze to vsechno je naka provokace :)
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#134 Příspěvek od vita11 Moderátor »

fugass1 píše:Nejsi náhodou nastrčený Babišův nohsled, který dostal za ůkol zde dělat PR ve prospěch biopaliv? To by lecos vysvětlovalo.
tak už mě to napadlo :lol: už jsem se i díval, jestli KM Prona nepatří do Babišova imperia, ale vypadá to že ne
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#135 Příspěvek od Dyx »

vita11 píše:
fugass1 píše:Nejsi náhodou nastrčený Babišův nohsled, který dostal za ůkol zde dělat PR ve prospěch biopaliv? To by lecos vysvětlovalo.
tak už mě to napadlo :lol: už jsem se i díval, jestli KM Prona nepatří do Babišova imperia, ale vypadá to že ne
Pojdme tema bionafty uz uzavrit, psal jsem to uz davno tak s tim zase nezacinejte. Bionafta byl jenom jeden dotazu z asi 9.-.10. tak nechapu co se tu kolem toho strhla takova mela. Kazdy snad muze mit svuj nazor a nemusi se hned stavet na hlavu kdyz nekdo ma nazor opacny ....
Jo a s Babisem mne muzete polibit.... :twisted:
Uživatelský avatar
Toci
Registrovaný
Příspěvky: 462
Registrován: pon 25.03.2013 01:00
Bydliště: Kladno

#136 Příspěvek od Toci »

No nevím, jestli včera nebo předvčírem je dávno. Děláš, jako bys to psal před 5 lety, to bych pochopil že jsi třeba zmoudřel a změnil názor. Čekal jsem teda věcnější argumenty, ale chápu že obhájit neobhajitelné prostě nejde.....
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#137 Příspěvek od Dyx »

jak jsem tak procital dalsi sekce, tak mne docela znervoznelo ze se u nas porad kradou i starsi baworaky. Je to az sokujici kolik lidi i na foru tady neco takoveho zazili na vlastni kuzi (podle podpisu)
Tim spis bych asi mel resit problematiku zabezpeceni evt. pojistky proti kradezi.
Pojistka proti kradezi je levnejsi nez cele havarijko, myslim ze se jedna o 10tis navic vuci povinnemu ruceni u CP? Havarijko je podle mne zbytecne drahe, nikdy jsem ho ani zatim na zadnem aute nemel.....

Co se tyka zabezpeceni tak zatim jsem si nechal namontovat ZEDER LOCK pod volant, coz by melo podle dostupnych informaci zabranit odjeti. Nevim jakym zpusobem zmizela vetsina baworaku co se tu o nich pise jestli s auty odjeli nebo nalozili? Proti nalozeni asi nepomuze nic nez pojistka..... Nejaky GPS/GSM tracker se pry da lehce odrusit...
Mate nekdo nejake konkretni doporuceni nebo pozitivni zkusenosti co se tyka zabezpeceni (samozrejme s prihlednutim ke skutecnosti ze toto forum muze cist kazdy) ?
Na "montaz" vypada ze je asi nejjednodusi EMA od Flajzara, ovsem je otazka jestli to ma vubec smysl..

predem diky za vase tipy a zkusenosti
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#138 Příspěvek od Pazdi »

chápu dobře, že nemáš havarijko a řešíš pojistku proti krádeži?
zajímal by mě poměr rozbitých vs ukradených aut...
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#139 Příspěvek od Teddy »

Stačí, když rozhlásíš svojí SPZ. Každej kdo má všech pět pohromadě se autu honěnýmu na bionaftu vyhne obloukem. :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#140 Příspěvek od Filozof »

Mě spíše udivuje že ta 1er z roku 2006 to přežila. Nevim kolik jsi psal 150tis km má za sebou na bionaftu B100 ?
To už je modernější motor a tak mě to trochu zaráží...
Ale nic to nemění na tom že Fko 5er má ještě jemnější vstřikovače a tak kvalita nafty je velice duležitá.

Ano krade se v čr hodně ale pokud jde o lepší auta je to spíše na objednávku a kradou se v co nejlepším stavu a výbavě auta tvoje 520d nebude jistě žhavým kandidátem pro zloděje.

Dej si zabezpečení kvalitní (hlavně to sem nepiš :-) a havarijko, jinak tě někdo buchne na parkovišti a budeš to mít hned za 50tis. A úspory jsou pryč ani nevíš jak.

Jestli přežije 520d tu bionaftu alespoň 50-100tis km bude to asi zázrak.
Odpovědět