Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 D, egr-off, vyřící klapky off, zkušenosti, KAT-ON,IQ-ON
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte 18.02.2014 01:00
Ahoj, prosim Vas , nemate nekdo zkusenost na E60 D, se softwarovym odpojením EGR , jak se motor chová, jak startuje, jaka je spotreba. Dále na co presne slouží výřící klapky v sání viz. video, a zase jak se chova po odstraněni, případně jenom odpojení. http://www.youtube.com/watch?v=YW_xbeuPrbA , Nechci aby mne egr svinil sani. Tyto věci umí odpojit chipari, tak se jeste chci zeptat, kde mate dobre zkusenosti, mne bylo doporucen CAMP PERFORMACE. a nakonec, kde sehnat aktualni mapy do navigace.
http://www.youtube.com/watch?v=mXZEvvl_sBc
Diky za nazory L.
http://www.youtube.com/watch?v=mXZEvvl_sBc
Diky za nazory L.
Klapky mas zesileny oproti e39, egr neres. Proc doprdele musi kazdej hned vsechno kuchat a kurvit. Kdyz jsem auto koupil byla tam klapka, DPF a vsechno fungovalo a autem byla radost jezdit. Tady jsem si precetl rady fundovanych odborniku, jak je skvely vsechno vykuchat a dalo mi dost prace auto dostat zpet do stavu aby jezdiło jak melo.
Ja bych byl rad, kdyby se alespon jednou ozval nekdo, komu se to rozletelo a ne jen o tom slysel.
Pazdi: nejsem Tasil, ale Tesil. Neboj fora jsem procital az dost a v panice jsem to taky nechal hned vyndat. Nicmene, klapka byla jak nova, bez jedinyho naznaku poskozeni vule a podobne. Cim vic ted nad tim premyslim, vsechno to vice byly rady: nekde jsem cetl, ten rikal, tam jsem slysel. Nikdy jsem nenarazil na nikoho, komu se to stalo.
Pazdi: nejsem Tasil, ale Tesil. Neboj fora jsem procital az dost a v panice jsem to taky nechal hned vyndat. Nicmene, klapka byla jak nova, bez jedinyho naznaku poskozeni vule a podobne. Cim vic ted nad tim premyslim, vsechno to vice byly rady: nekde jsem cetl, ten rikal, tam jsem slysel. Nikdy jsem nenarazil na nikoho, komu se to stalo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Omlouvám se,píšu z mobilu,tak jsem se přehlédl:)
Nicméně - osobně taky nikoho neznám,ale právě když se podíváš na zahraniční fora,tak jde najít info a foto,jak to může dopadnout. Osobně bych to samostatně neřešil, ale když bych měl z nějakého důvodu příležitost, tak bych to spojil a klapky by šly pryč.
Nicméně - osobně taky nikoho neznám,ale právě když se podíváš na zahraniční fora,tak jde najít info a foto,jak to může dopadnout. Osobně bych to samostatně neřešil, ale když bych měl z nějakého důvodu příležitost, tak bych to spojil a klapky by šly pryč.
Znam cloveka, kterymu klapka proletela motorem. Sice na e46,.ale vsadim se, ze drive by spousta lidi taky tvrdila, ze se nemuze nic stat. A stalo.
A vliv egr na zasirani sani a v konecnem dusledku i poskozovani valcu,krouzku...... ani zpochybnovat nemuzes.
Posledni dobou, kdyz delame neco na sacim potrubi, si rikam, ze uz je i zbytecne aby auta mely vzduchovej filtr. Protoze ten hnus co jde zpet do sani pres egr statecne kona praci za prach.
A vliv egr na zasirani sani a v konecnem dusledku i poskozovani valcu,krouzku...... ani zpochybnovat nemuzes.
Posledni dobou, kdyz delame neco na sacim potrubi, si rikam, ze uz je i zbytecne aby auta mely vzduchovej filtr. Protoze ten hnus co jde zpet do sani pres egr statecne kona praci za prach.
No ja to zaslepuji na vsech svych i rodinnych autech. Proc cekat, jestli se neco stane nebo ne. Pro tvou informaci na e46 melo saci potrubi diky karbonu o 1cm mensi prurez. Ze to vydrzelo tobe ti preji, ale nemusis tu psat, jak jsou vsichni co to maji, nebo chteji udelat "blbci".
Auta maji spoustu kurvitek, tak proc je alespon nezredukovat?

tesil píše:Ja bych byl rad, kdyby se alespon jednou ozval nekdo, komu se to rozletelo a ne jen o tom slysel.
Pazdi: nejsem Tasil, ale Tesil. Neboj fora jsem procital az dost a v panice jsem to taky nechal hned vyndat. Nicmene, klapka byla jak nova, bez jedinyho naznaku poskozeni vule a podobne. Cim vic ted nad tim premyslim, vsechno to vice byly rady: nekde jsem cetl, ten rikal, tam jsem slysel. Nikdy jsem nenarazil na nikoho, komu se to stalo.
tak tady jednoho máš...sání se zasere natolik od karbonu,že ty klapky znehybní a urvou se.v mém případě to znamenalo nový píst a ventily..

Pak jsem je hodně rychle dávál pryč!!
ty klapky jsou zesílený až u novější generace e60 (tuším 170kw). Zesílili to právě proto, že se to nasátí klapek začalo podezřele množit.
Nebo, že by to zesílili jen tak?
Ještě u tý mojí 160kw to dělá bordel. No a ruku na srdce.... kolik už tak ty auta ve skutečnosti můžou mít nakrouceno?
Od těch půl mega to daleko nebude.
Ty klapky snad pomáhaji studenýmu motoru k lepšímu spalování.
O EGR se tu snad nebudeme bavit ne? Ten, kdo někdy sundal sání, nebo ho viděl sundaný snad ani omylem nemůže říct, že to tam patří.
Je potřeba si uvědomit, že auta jsou jeden velkej kompromis. Kompromis mezi výkonem, spotřebou, životností a ekologií.
Se podívejte jakej výkon z jakýho obsahu vytáhnou v F1. Taky ale ten motor vydrží pár závodů. Někdy jen jeden. Obdobně soutěžáky. atd. atd.
Takže kdo sere na ekologii, tak zaslepí egrko.
(tohle berte s rezervou)
Nebo, že by to zesílili jen tak?

Ještě u tý mojí 160kw to dělá bordel. No a ruku na srdce.... kolik už tak ty auta ve skutečnosti můžou mít nakrouceno?

Ty klapky snad pomáhaji studenýmu motoru k lepšímu spalování.
O EGR se tu snad nebudeme bavit ne? Ten, kdo někdy sundal sání, nebo ho viděl sundaný snad ani omylem nemůže říct, že to tam patří.
Je potřeba si uvědomit, že auta jsou jeden velkej kompromis. Kompromis mezi výkonem, spotřebou, životností a ekologií.
Se podívejte jakej výkon z jakýho obsahu vytáhnou v F1. Taky ale ten motor vydrží pár závodů. Někdy jen jeden. Obdobně soutěžáky. atd. atd.
Takže kdo sere na ekologii, tak zaslepí egrko.

tesil píše:fenix: Tak ted uz vim o jednom.....![]()
Jeste by to chtelo ujasnit jak je to s tim zesilenim. Nekdo rika od FL, nekdo od 2006 a nekdo u vsech E6x
Ja ji vyndaval u 525 z 2005 a byla zesilena a uplne cista a neposkozena.
K zesílení u E60/61 došlo skutečně až po fc,právě z toho důvodu že ty první praskaly.Bohužel jen díky karbonu,který v sání vzniká jen z důvodu egru.Takže celkem takový kolotoč..A nevíte někdo jak smazat kontrolku když mám odpojený egr??celkem mě to štve..
motorů jsem tu měl plno od e39 2001 s klapkama co skončila ve válci až po e61 2007 kde klapka udělala to sané, je jedno, zdali je zesílená
ten podtlakový válec má sílu a ukroutí jí! a ven sáním nevypadne. 
Je pravda že u novějšího auta s lepší konstrukcí klapek by třeba stačilo zaslepit a elektronicky odstranit egr a bude to nesmtelný.. ale testované to nemám.
u starých motoru je opravdu nejlepší ostranění egr a klapek nezbytnost pro klidné ježdění. Nebo alespon ty klapky, ale zas zasrané sání a větší spotřeba a nižší spodek také není to pravé a ekologie?
Spočítej si kolik krav vyprodukuje plyn měnící atmosféru
Kolik JamboJet vyprodukuje emisí
tak 5tis upravených aut bez egr a klapek je fakt zanedbatelné.


Je pravda že u novějšího auta s lepší konstrukcí klapek by třeba stačilo zaslepit a elektronicky odstranit egr a bude to nesmtelný.. ale testované to nemám.
u starých motoru je opravdu nejlepší ostranění egr a klapek nezbytnost pro klidné ježdění. Nebo alespon ty klapky, ale zas zasrané sání a větší spotřeba a nižší spodek také není to pravé a ekologie?
Spočítej si kolik krav vyprodukuje plyn měnící atmosféru

Kolik JamboJet vyprodukuje emisí

tak 5tis upravených aut bez egr a klapek je fakt zanedbatelné.
klapky sem nikdy nepoznal, dělal jsem to už mockrát....
jednou jedinkrát se přiznám, že jsem dělal e91 s M47N2 motorem a tak se dělalo hodně věcí.... takže to ničemu nemohu výslovně přiřknout... ale zastudena motor více vybroval a byl neklidnější...
egr udělá zaslepením lepší spodek auta,menší spotřebu... (tím jak máš spodek, nemusíš tolik plynu) ale přijdeš o lepší zahřívání zastudena.... přece jen ta rekuperace teplého výfuku je k něčemu dobrá
jednou jedinkrát se přiznám, že jsem dělal e91 s M47N2 motorem a tak se dělalo hodně věcí.... takže to ničemu nemohu výslovně přiřknout... ale zastudena motor více vybroval a byl neklidnější...
egr udělá zaslepením lepší spodek auta,menší spotřebu... (tím jak máš spodek, nemusíš tolik plynu) ale přijdeš o lepší zahřívání zastudena.... přece jen ta rekuperace teplého výfuku je k něčemu dobrá

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte 18.02.2014 01:00
egr ti zaslepej softem chipari i ty klapky odpojej softem, takze nejvetsi problem je ze klapku urve karbon, tak tp by stacilo odpojit egr, slysel jsem ze pri vetsim najezdu km se udela na osach klapek vule a tou pak sakne olej, nechal bych je odpojit ale mam kminy z tech vibraci. ja mam egr off u passata 1,9 tdi, a spotreba sla nahoru, spodek je nepatrnr lepsi. Logicky mne prijde, ze kdyz se zmeni smes - je chuda, egr pracuje v ustalenem rezimu jizdy, tedy kdyz je nejnizsi spotreba a jelikoz je smes chuda neni idealni a pproto to si myslim, ze to zere vic. Proto ze to na tudle zmenu neni nastaveny RJ, po odpojeni egr jde prez vahu skoro dvakrat vice vzduchu v ustalenem rezimu, kdy byl egr On.