Zdravím, nechal jsem si ted v pátek nahrát origo data, tzn. odstranit chip. Tady je pár poznatků co jsem po odstranění zpozoroval.
Auto jsem nechal chipnout před ca 2ma roky a 60tkm u camp performance v Praze. Výkonově to nebyla žádná brutalita, z 130kW na ca 145kW.
Z počátku bylo vše naprosto ok, auto jelo hlavně od spodu líp, ale pak mi praskli v ca. 230tkm svody a trochu se to asi podepsalo na DPF, který v důsledku toho po čase odešlo (i přes to že jezdim víceméně dálky). Nakonec jsem DPF vykuchal a asi 10tkm najezdil bez (u předfaceliftu to ještě jde i bez deaktivace regenerace, i když se každých ca. 400km spouští).
Bez DPF jsem zpozoroval že auto hlavně při podtočení a v létě za horka docela pokuřovalo, což byl asi další důvod přo to filtr tak odnesl. Z toho důvodu a z důvodu že budu auto tenhle rok prodávat jsem chip nechal odstranit.
Po nahrátí origo mapy už auto bez dpf prakticky nekouří. Co mě ale překvapilo, že nezakouří ani po startu (dřív prakticky pokaždý při startu vyplivlo modrej oblak)
Celý to na bě mohužel dělá dojem, že ona mapa pro chip nebylo nic jinýho než origo mapa ponásobená nějakým koeficientem, což je to nejhorší co může člověk asi udělat. (nedělám si představy že každej kdo chipuje ladí sám mapy, samozřejmě že je někde asi koupí jako balík, ale čekal jsem přinejmenšim že budou alespon malinko odzkoušený a odlazený, a né že tam za všech podmínek včetně startu prostě cpou 20% víc nafty, teda alespon takový to na mě celý dělá dojem)
Má někdo podobný zkušenosti?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Poznatky po odstranění čipu e61 525d
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Jo ale jak, jestli to taky neřešili přes nějaký znásobení původní mapy, tak to vlastně funguje u powerboxu. Já jsem byl jinak taky u toho, ale ta kouřivost mi nepřišla normální.VRsix píše:Ja ne, me delali chip upravou mapy za moji pritomnosti
Nejlepší je na tom, že dneska to maji na chipování vlastně daleko jednodužší, díky dpf nemá člověk šanci poznat zda je chip dobrej a zda auto pokuřuje.
-
LosBizardos
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob 23.01.2010 01:00
- Klubové ID: 3494
Ja svoji 530d E61 pred fl nechal taky cipnout pred necelym rokem. Ze 160kw me to ten clovek nastavil cca na 190kw. Vse se ladilo pred myma ocima, kazda hodnota zvlast. Mezi jednotlivymi kroky pri ladeni mapy jsem jel auto nekolikrat projet abych si sam rekl jak me to vyhovuje a jak se auto chova. Mam odstranene DPF a clovek co to cipoval zrusil i tu regeneraci co se spousti cca po 400-500km. Projev motoru je po celou dobu stejny i pri srovnani s dvema jinymi 530d. Zpozoroval jsem pred cipem kourivost u plneho plynu pri predjizdeni, po cipu zustala kourivost +- stejna.
Mam pravdepodobne nacate vstriky - nejakou dobu me jiz lehce houpe volnobeh o cca 30-50 ot./min.
Po cipu spotreba vyssi dlouhodobe o cca tri deci.
Za sebe bych priste do cipu sel.
Mam pravdepodobne nacate vstriky - nejakou dobu me jiz lehce houpe volnobeh o cca 30-50 ot./min.
Po cipu spotreba vyssi dlouhodobe o cca tri deci.
Za sebe bych priste do cipu sel.
