Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
EGR ventil - odstranit či nikoliv?
Zdravím,
minulý týden jsem nechal odstranit DPF, jelikož bylo zanesené, ale nyní se podotýkám s problémem, kterým je kontrolka "Increased Emissions", auto cuká, někdy líné, někdy se potřebuje "nadejchnout" než zabere ...
Má smysl EGR ventil odstranit či nikoliv?
K čemu je vůbec dobrý?
Díky za info, či rady
minulý týden jsem nechal odstranit DPF, jelikož bylo zanesené, ale nyní se podotýkám s problémem, kterým je kontrolka "Increased Emissions", auto cuká, někdy líné, někdy se potřebuje "nadejchnout" než zabere ...
Má smysl EGR ventil odstranit či nikoliv?
K čemu je vůbec dobrý?
Díky za info, či rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Jestli se nepletu, tak zadna E39 vubec nemela DPF, takze nejspis se jedna o E60.horan píše:Neplette tu dpf a egr. Navic tazatel nepise nic o aute. Pokud ma neco do e39 tak staci odpojit podtlak (za predpokladu ze egr tesni). Pokud bude mit neco novejsiho, tak uz by mohl byt problem s tim, ze rj pozna zaslepene egr a vyhodi kontrolku motoru/emisi....
Po fyzickem odstraneni DPF treba ho vyradit i softwarove v RJ motoru.
U novejsich aut se sice rozsviti kontrolka checkengine, ale to nehodi motor do nouzoveho rezimu a auto bude normalne jet. Aby nesvitila kontrolka treba programovat RJ. Nekomu vsak vystacilo jen zvetsit pomer vzduchu/spalin pres diagnostiku
Protoze TS si odstranil DPF a ted mu auto nejede jak ma, ne?horan píše:Dalsi.![]()
v prvnim prispevku se resi EGR a v tomto duchu ja pokracuji. Nekdo do toho zapletl i dpf, tak jsem napsal at to nepletou.

Navic, EGR, virive klapky a DPF...to vse souvisi mezi sebou.
Ohledne EGR muj nazor - zaslepit. Zaroven i virive klapky by to chtelo vyhodit.
Mě po odstranění dpf jelo auto naprosto normálně (teda trochu líp, protože muj dpf už byl totál po smrti). Žádný cukání apod.
Po čase se objevilo kouření. Dělá to jen když jedu klobouka. Jak na to šlapu, tak je to v pohodě. Asi to dělalo už i před výměnou. Kromě vadných termostatů to asi byl další důvod proč šel dpf do háje. Vyměnil jsem odlučovač. Zlepšilo se to tak o 50%. Teď mě čekaji vstřiky a čerpadlo. doufam, že už to pak bude OK.
Každopádně ta změna SW znamená jen zakázání regenerace. Nic jinýho se nepřenastavuje.
U E60 a výš nejde EGR odstranit jen tak lehce. ŘJ to pozná a háže chybu!!
Po čase se objevilo kouření. Dělá to jen když jedu klobouka. Jak na to šlapu, tak je to v pohodě. Asi to dělalo už i před výměnou. Kromě vadných termostatů to asi byl další důvod proč šel dpf do háje. Vyměnil jsem odlučovač. Zlepšilo se to tak o 50%. Teď mě čekaji vstřiky a čerpadlo. doufam, že už to pak bude OK.
Každopádně ta změna SW znamená jen zakázání regenerace. Nic jinýho se nepřenastavuje.
U E60 a výš nejde EGR odstranit jen tak lehce. ŘJ to pozná a háže chybu!!