Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě E60 prosím o rady a tipy
Naskytla se mi příležitost koupit e60 520i 2,2i 125kw s poctivými 150 tisíci kilometry. Dostal jsem zajímavou cenu takže trochu váhám. Je to s touto motorizací opravdu tak hrozný? Chtěl jsem 525i ale prostě nejsou za dobrej peníz/stav. 520i má 1560kg, jezdím peugeotem 308 1,6I 88 kw 1300kg to mi neříkejte, že to nebude podstatně lepší.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
samozřejmě, že to bude někde jinde - už jen to svezení - dnes jsem po měsíci, co mám 535d sednul zpátky do své 328 e36 - taky nebe a dudy
pokud máš možnost koupit a znáš stav, původ...a je to za rozumný peníz, není nic snazšího než se domluvit a jet to projet;-) tak sám nejlépe poznáš, jaké to je - samozřejmě, že 530i pojede lépe, samozřejmě, že 545i pojede ještě lépe...a to kde máme 550i, ... ale záleží na tobě, prostě sedni, běž se projet a uvidíš, jestli ti to stačí a vyhovuje;-)

pokud máš možnost koupit a znáš stav, původ...a je to za rozumný peníz, není nic snazšího než se domluvit a jet to projet;-) tak sám nejlépe poznáš, jaké to je - samozřejmě, že 530i pojede lépe, samozřejmě, že 545i pojede ještě lépe...a to kde máme 550i, ... ale záleží na tobě, prostě sedni, běž se projet a uvidíš, jestli ti to stačí a vyhovuje;-)
Obecně si myslím, že to funguje (fungovalo) následovně:
- pevné opěradlo (v základu za malý příplatek proto, že tam není dřevěné opěradlo z lavičky v parku - pochopitelně bez povrchové úpravy
- sklopné opěradlo (příplatek k základnímu příplatku)
- sklopné opěradlo se skivakem (příplatek k příplatku za sklopné sedadlo)
- pak už jen běžné příplatky za povrchovou úpravu - látka, pololátka, kůže bavy taková a maková, určitě se v ceníku našlo dost kolonek a každá měla s německou přesností svůj přesně daný kód
- pevné opěradlo (v základu za malý příplatek proto, že tam není dřevěné opěradlo z lavičky v parku - pochopitelně bez povrchové úpravy

- sklopné opěradlo (příplatek k základnímu příplatku)
- sklopné opěradlo se skivakem (příplatek k příplatku za sklopné sedadlo)
- pak už jen běžné příplatky za povrchovou úpravu - látka, pololátka, kůže bavy taková a maková, určitě se v ceníku našlo dost kolonek a každá měla s německou přesností svůj přesně daný kód

už je mi to jedno
pořídil jsem 520i r.v. 2003 sedačky se dají sklopit, to se hodí
jenže jsem zjistil že je asi v háji setrvačník aspon teda mi to tady na foru potvrdilo pár lidí tak jsem kontaktoval prodejce auta a ten řekl ok pošlu setrvačník at si ho vymenim.. a dneska me lidi strasi že to tím nebude tak jako měl jsem jet přímo do servisu 



Jestli ten setrvak dela jen to co jsi popsal a nedela to problemy pri jizde (pocukavani pri simrani plynu) ani jinak se to vyrazneji neprojevuje treba pri volnobehu, tak pri slusnym zachazeni ti vydrzi jeste par (desitek) tisic km. Zadna tragedie a jestli ti prodejce jeste posle novej, tak v tom nevidim problem, naopak slusny jednani, vzhledem k tomu, ze to je spotrebak. Takze dokoupis spojku, za 3-4 tisice ti to nekdo vymeni a mas od toho dozivotne pokoj, jestli teda nebudes moc velkej strelec
Jestli nevis jiste cim to je, tak to natoc na video, jestli to jde, treba nekdo poradi s vetsi jistotou, ale ja bych taky tipoval setrvak.
Nebo se na to vykasli a nech to "uzrat", az se to bude vice projevovat a bude jasny co to teda je.

Jestli nevis jiste cim to je, tak to natoc na video, jestli to jde, treba nekdo poradi s vetsi jistotou, ale ja bych taky tipoval setrvak.
Nebo se na to vykasli a nech to "uzrat", az se to bude vice projevovat a bude jasny co to teda je.