Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 525d - 530d
Hoši ještě pořád špatně, před FL 530D je 160kw někdy do 2005/? potom bylo 170kw a potom od 2007/? FL už jen 173kw. Ppetr to píše dobře.
A rozdíl od 525D bude asi jiný turbo, možná vstřiky a pár dalších blbostí a předělávat to je myslím blbost, rovnou koupit to co chci, vyjde to ve výsledku levněji než něco složitě předělávat!
A rozdíl od 525D bude asi jiný turbo, možná vstřiky a pár dalších blbostí a předělávat to je myslím blbost, rovnou koupit to co chci, vyjde to ve výsledku levněji než něco složitě předělávat!
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
nejsem si uplně jistej, ale mám takovej pocit že jsem četl že je rozdíl i ve vstřikách (30 piezo a 25 obyč magnet) a hlavně vstřikovacím tlaku... 1800barů a 2000barů..
jinak pochybuju že někdo bude koukat u 25d na to že zaplatí mín na daních.. spíš je to clekově o ceně.. 25d byla prostě o něco lenvější...
je to to samý jako 50d, kdy jenom náhradní motor je dražší než V8 50i..
jinak mě ta dvaapůlka přijde jako zajímavej motor.. né každej se žene za výkonem.. navíc pokud to bude podobně jako u 20d 120kw ED tak chybí motoru jen výkon při vyšších otáčkách...
jinak pochybuju že někdo bude koukat u 25d na to že zaplatí mín na daních.. spíš je to clekově o ceně.. 25d byla prostě o něco lenvější...
je to to samý jako 50d, kdy jenom náhradní motor je dražší než V8 50i..
jinak mě ta dvaapůlka přijde jako zajímavej motor.. né každej se žene za výkonem.. navíc pokud to bude podobně jako u 20d 120kw ED tak chybí motoru jen výkon při vyšších otáčkách...
Mezi 530 a 525 je ale plno dalších rozdílů, které nebudou tak snadno vyměnitelné. Třeba 530 má určitě větší brzdy. Věřím ale, že toho bude celkem dost. Chce si to podrobně přečíst katalog ND a tam to detailně porovnat.
Když nad tím ale přemýšlím, tak je to celý blbost. Pokud chci 530 - koupím 530, pokud 525 - koupím 525. Jinak to bude vždycky prasopes.
Když nad tím ale přemýšlím, tak je to celý blbost. Pokud chci 530 - koupím 530, pokud 525 - koupím 525. Jinak to bude vždycky prasopes.
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
brzdy jsou stejný.. od 145kw 25d je to stejný.. jinak motory jsou fakt prakticky identický.. až na pár detailů.. je to tak u hodně aktuálních motorů.. liší se to potom akorát mapama řídící jednotky.. i turbo je u nich stejný.. je to levnější než vymejšlet hromadu rozdílnejch dílů.. do extrému to půjde u nový stavebnicový řady motorů, kde jsou společný díly pro naftu a benzín..Tecto píše:Mezi 530 a 525 je ale plno dalších rozdílů, které nebudou tak snadno vyměnitelné. Třeba 530 má určitě větší brzdy. Věřím ale, že toho bude celkem dost. Chce si to podrobně přečíst katalog ND a tam to detailně porovnat.
Když nad tím ale přemýšlím, tak je to celý blbost. Pokud chci 530 - koupím 530, pokud 525 - koupím 525. Jinak to bude vždycky prasopes.
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
moje řeč.. i když ten chip bych moc nepřeháněl.. ale důležitej je stav auta.. jinak nevim jak vy, já osobně jezdim docela dost po německu a 525d je naprosto dostačující.. na čechy je sice hezký mít hromadu výkonu. ale míst kde se nechá využít je minimum.. je to vidět i v německu.. většina novejch pětek jsou prostě čtyřválce..Tecto píše:A co zkusit chiptuning. Pak bys nemusel nic dalšího předělávat.
Měl jsem půjčenou taky 525 a jela krááásně . . Já osobně bych to asi neřešil. Mě jde spíš o celkový stav auta i kdyby to byl dvoulitr.
