Zdravím a zároveň se omlouvám jestli jsem založil téma co se tu už řešilo, ale už týden hledám informace jak zapsat vstřiky do ŘJ.
Mám tyto programy:
NCS-Expert tool
Tool32
WinKFP
INPA
Dočetl jsem se že by to mělo jít bez problému přes INPU, jen jsem nikde nenašel nějakej postup jak na to.
Předem děkuji za všechny poznatky.
BMW E60 530D 160kw 12\2003
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zápis kód vstřiků E60 M57N
Tak jsi i sám odpovím pomocí videa
http://www.youtube.com/watch?v=Zb4CdXq-8RE
Pokud tohle téma je neužitečné klidně jej vymažte
http://www.youtube.com/watch?v=Zb4CdXq-8RE
Pokud tohle téma je neužitečné klidně jej vymažte

Jde to i přes tool32 a je to docela jednoduché, spusť si tool 32 najdi si e60.prg dále ident, nejdi si ve výpisu jednotku motoru, to ti zobrazí přesnou verzi jednotky DDE. Tu potom zadáš v toolu a hledej funkci IMA_Lesen, (vyčtení čísel) IMA_Schreiben (zapsání) u některých jednotek to je ještě IMA_Abgleich. A řiď se podle argumentů většinou to je třeba 1;B45ZNF což je 1válec a hodnota vstřiku.
Zdravím kluci odešli mi vstřiky na mé E60 m57n euro3 , tak jsem zainvestoval a koupil nové. Ty se mi podařilo uspěsně vyměnit a zapsat jejich kódy ve správném pořadí přes inpu do ŘJ. Auto se neuvěřitelně zklidnilo korekce na vstřikách je +- 0,3 a jde s elánem za plynem, no krása. Když už jsem to měl rozhozený tak jsem vyčistil sáni a zkontroval a vyčistil výřivé klapky a egr+ jeden žhavič vyměnil ( byl to porod ho povolit ) a všechny podtlak hadičky jsou taky nové. Jediný co mě znepokojuje je značně zvedlá spotřeba, klidná jízda 8 ( předtím 6 ) a rychlejší 10 ( předtím 8,5 ).
Otázkou tedy je jestli jsem na něco nezapoměl, nemusí se třeba dělat nějakej reset adaptační hodnot na vstřicích nebo tak něco? Jediná chyba co mi vyjela je přicpanej palivovej filtr ale ten je taky novej takže půjde ještě nádrž dolů a vyčistit a uvidím. Kdyby měl někdo nějaký nápad budu rád.
Otázkou tedy je jestli jsem na něco nezapoměl, nemusí se třeba dělat nějakej reset adaptační hodnot na vstřicích nebo tak něco? Jediná chyba co mi vyjela je přicpanej palivovej filtr ale ten je taky novej takže půjde ještě nádrž dolů a vyčistit a uvidím. Kdyby měl někdo nějaký nápad budu rád.