Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3944
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#941 Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: pon 05.05.2025 14:56 Zítra tam ten (první) litr (levného) Shellu doliju
Tak první zkušenost se shellem - zdá se (ujeto 1000 km), že ho žere krapet víc než CFS (obojí bylo/je 5w-40) - za fčera ujetých 1000 km spapkal o trochu víc než litr.
A naopak, zdá se že při dlouhých jízdách žere obyčejného naturalu 95 asi o půllitr na sto míň než žral BA98NA.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3944
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#942 Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: čtv 29.05.2025 11:02 To sem zvjedaff, esli sem si naběhnul nebo to bude k čemu...brambor2 už zae potřebuje nové kosti př. stabilizátoru (tluče to na výmolech) - na allergru sem našel sadu za tři stovky.... tak uvidíme... prý příští týden...
Mám, zítra/pozítří pudou do auta. Sem zvjedaff, jak dlouho vydrží, předchozí byly taky aftermarket (Delfáj) a daly jen 10tis km, zatímco předtím sem dycky jezdil OEM z autorizáku a ty vydržely i 30 tis km (Meyle?).
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2235
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#943 Příspěvek od vita11 Moderátor »

OEM by měl být Lemförder, možná TRW
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2882
Registrován: úte 26.04.2016 00:00
Klubové ID: 3771

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#944 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

pavproch píše: pon 02.06.2025 12:58
pavproch píše: čtv 29.05.2025 11:02 To sem zvjedaff, esli sem si naběhnul nebo to bude k čemu...brambor2 už zae potřebuje nové kosti př. stabilizátoru (tluče to na výmolech) - na allergru sem našel sadu za tři stovky.... tak uvidíme... prý příští týden...
Mám, zítra/pozítří pudou do auta. Sem zvjedaff, jak dlouho vydrží, předchozí byly taky aftermarket (Delfáj) a daly jen 10tis km, zatímco předtím sem dycky jezdil OEM z autorizáku a ty vydržely i 30 tis km (Meyle?).
Kdybych Ti to pár stran zpět s těma kostima neříkal… kup TRW nebo Meyle HD. Nic jinýho tak dlouho nefunguje.

vita11: LMI je v tomto případě bohužel dost shit, vydrží plus mínus autobus půl roku když dobře. OEM je TRW - jezdím to přes dva roky na 19” a drží.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3944
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#945 Příspěvek od pavproch »

Sypu si popel na hlavu, no.
Fčíl vyzkouším ten pšonský šit a (dyž to bude naguvno hned nebo rychle), tak paq už opravdu jen TRW nebo ty HD.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3944
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#946 Příspěvek od pavproch »

Tak 3er je po dalším (malém=levném) servisu "in-house" (Libor, jen woleje a filtry + ty pšonské tyčky př. stabilizátoru). A je tam teda už ten levný Shell Helix Ultra 5w-40.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3944
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#947 Příspěvek od pavproch »

Autovrak.... zase se bramborovi2 (bezdůvodně, bez doprovodných efektů jako nouzák apod) rozsfítila kontrolka motoru = nilon chyb zapalování a CAs a bůhvíčeho ještě. Vynulováno. No jo no, prostě staré auto.

EDIT
pavproch píše: pon 05.05.2025 14:56 Ten Shell mám a budu ho teda lít do bramborova2 N52. ....esli bude nějaká (subjektivní) změna chodu/hlasitosti nebo něčeho jiného. Myslím, že ne.
Tak, prvních pár set km s kompletní olej. náplní jen Šell (nemíchaný s CFS) odjeto a potvrzuju, není tam žádného slyšitelného nebo cítitelného rozdílu.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3944
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#948 Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: pát 04.04.2025 15:41 Jedna poznámka na okraj (dialektika páč stárnu): celou zimu sem yezdil bramborem2 (N52B30 bez sport režimu), fčíl jaxem sedl do m4Zlika (taky N52B30, ale se sport režimem), tak se mi mnohem víc líbí, jak pod plynem ve sport režimu N52 jde chtivě/lačně do otáček, ale (už) se mi ažtak nelíbí, že v ostatních režimech (meziplyny, ubrání plynu a klidná jízda) se mi zdá až moc "syrový" (brambor2 reaguje tak nějak jemněji/příjemněji). Sem zvjedaff, esli si zas NATO zvyknu ....
Zvyknul a rychle, jako dycky a je to návykové, dyž fčíl sednu do brambora2 (bez "sport") tak je to scíplé/lenivé, fuj. :D
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3944
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#949 Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: pon 02.06.2025 12:58 kosti př. stabilizátoru na allergru
Sem zvjedaff, jak dlouho vydrží, předchozí byly taky aftermarket (Delfáj) a daly jen 10tis km
Tak, buď sem měl slyšiny, nebo ten pšonský šit dal CELÝ jeden tysyc kilometrů. Už to (asi) zase tluče - musím to teda pořádně vypozorovat/odposlecnout než kolem teho budu něco dělat - našel sem ve skříni jednu (zapomenutou) tyčku Delphi TC1473, tak dyžtak k ní dokoupím jen tu druhou TC1474....
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3944
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"

#950 Příspěvek od pavproch »

Tak, Geront měl zase nápad... a kupodivu s hepy endem: Už sem tu spal víckrát, že sem se už jakž-takž naučil na té své diag Launch dělat to, co potřebuju, ale... doposud sem dycky diagnostikoval doma nebo fprci (= tam i tam je wifina, Launch k ní připojený, páč ta sfiňa vyžaduje při diagnostice být online - nebo sem apoň prozatím nenašel způsob jak tu nutnost připojení wochcat), provozuju autovraky (= může se kdykoli cokoli posrat i někde na cestách, kde není wifi). Launch má USB, já mám datový USB stick, taxem ho tam (při vypnuté wifi) strčil a.... jo, připojilo se to (sice jen 2G, ale co už) a fungovala diag. Hezky, dyž těma svýma autovrakama pojedu někam dál, budu brát (preventivně) Launch ssebou a vím jak na něj i mimo civilizaci. Kéžbych to ale NIKDY nepotřeboval.
Odpovědět