Stránka 1 z 2

E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 08:57
od simaja
Zdravím pánové
Mam takovy dotaz, jak jsou na tom s životnosti pístní kroužky ? Mam spatne komprese. Tak badam cim by to mohlo byt.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 09:13
od simaja
Btw auto ma 312tis. km

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 09:40
od Jaris330D
To si myslim, ze muze byt i spatne dovrenym ventilem. Pistni krouzky to byt nemusi.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 09:56
od simaja
No ja si rikam ze to muze byt ventilama. Jen se chci zeptat zkušenějších jak jsou na tom kroužky. Jestli odcházejí nebo ne.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 10:03
od Filozof
simaja: Jakou máš teplotu motoru když tam jede ten LPG ? Nemáš tam třeba 112-114C v létě hlavně nebo když se stojí ? Ono LPG by mělo trochu ohřívat více motor než benzín o 1-3C jen mě to tak zajímá zda jsi to někdy kontroloval.

Osobně bych zkusil DIAG zda ti něco poví navíc. Případně si udělal výlet pokud nebudeš vědět např Jarax či Snejk ti by na to jistě došli co je špatně.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 10:39
od simaja
Teplotu sem nezkoušel, ale muzu se na to podivat. Mam spatne těsnění pod ventil deklem. Tak prave přemýšlím ze bych sundal hlavy a udelal malou generálku. Proto zjišťuji co kroužky aby se to pak kvuli nim nemuselo cely zase sundavat.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 18:23
od Spejbl
Nálej mu malýho panáka motorovýho oleje zap.svíčkou a změř to znova.
Když tlak stoupne tak to utíká okolo pístu.
Spalování LPG má cca o 200°C vyšší teplotu, proto se rychleji zaklepavají ventily v sedlech.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 18:51
od palciatko
V inej téme píšeš, že problém s otáčkami je vyriešený.
Aké prejavy to má teraz?

Ako bola kompresia meraná a aké hodnoty ste namerali?
Ak to je zlé na všetkých valcoch, mohol to ovplyvniť valvetronic/klapka/vanos.

P.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 19:31
od simaja
Teď je vše v pohodě. Auto jezdí jak má. Jen kluci měřili komprese a říkali že mají být okolo 10 a ani na jednom válce 10 nenamerili prý okolo 7-8. Auto žere cca 1l na 1000km, ale jak už sem říkal mám spatne těsnění na ventil deklu. A zachcalo mi to svíčku olejem.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 20:27
od palciatko
Pozerám špecifikáciu N62B44:
Kompresný tlak =>
Minimálny zdvih valvetronic-u: 9bar
Maximálny zdvih valvetronic-u: 18bar
Maximálny rozdiel tlakov medzi valcami: 1,5bar

Oleja si teda chlípne statočne.
Okrem zaliatej sviečky/cievky vidieť olej aj niekde inde?
V akom stave sú guferá ventilov?

P.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 20:49
od simaja
Jinde olej není.
Stav gufer zatím neznámý chci je vyměnit až se bude dělat těsnění pod vikem.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 21:05
od JaraX
hele, první si to auto nech prohlídnout odborníkem, řešíš samé velké závady, chceš měnit interier, myslím že seš adept na to narvat do toho statisíce korun zbytečně, se špatné sedmy dobrou neuděláš ani když do ní dáš milion

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: pon 21.01.2019 22:22
od Filozof
Litr oleje na tisíc km je sakra hodně to by chtělo řešit motor pořádně a odborně jinak se podělali dražší komponenty za chvilku pak to bude kasička...

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: úte 22.01.2019 01:45
od palciatko
Netesnosť jednej rúrky vo ventilviku ti takú spotrebu oleja nespraví.

Ak pod autom neostávajú olejové škvrny a aj spodok auta je suchý, testni tie guferá. Ich stav prezradí množstvo bieleho dymu =>
Na vlastné riziko! Zohriate auto nechaj povrčať na voľnobehu 2-5 minút, a potom prešliapni plyn až na podlahu, samozrejme prevodovka v Nku a brzda stlačená.


Mimochodom, v tej druhej téme si nakoniec nenapísal, či je jednotka motora už bez závad.
A neuviedol si, čo za olej tam leješ.

Meniť na sedme niečo, o čom nemáš istotu, že je fakt zlé, spraví človeka smutným (aj finančne) veľmi rýchlo :) JaraX ti radí dobre.

P.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: úte 22.01.2019 02:00
od matiz
Ja nechci byt spatnym prorokem, ale litr na tisic je moc. Pod tim autem by musely byt kaluze oleje. Byl by cely spodek zastrikany olejem vcetne zadniho narazniku. Coz nejspis neni. Takze vzhledem ze se ztraci tak guferama takove mnozstvi neverim. Ze nema tlaky pokud je meric ok tomu bych taky veril, protoze plyn.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: úte 22.01.2019 06:09
od JaraX
- to bys viděl jak umí vzít přes gufera litr na tisíc, oni umí 2 litry, byli tu takoví adepti, to když jezdíš 6 let se špatnyma guferama po městě, a JaraX pak musí vrtačkou vrtat hlavy, ale povedlo se :)
- litr na tisíc unik znamena že by byl mastny naraznik jak píše matiz
- bohužel většina LPG jsou bastly, lidi s tím pak jezdí, svítí jim kontrolka, podpali ventily, ale s plynem to nema nic společneho, odpoj vahu vzduchu, udělej díru do sání a podpálíš je taky i na benzín.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: úte 22.01.2019 07:08
od simaja
Rano sem na to koukal a mate pravdu zadní nárazník je mastnej. To se mi jeste nestalo. Takze jak říkáte spatne gufera. Takze zkusit jak jsou ma tom kroužky a asi udelat rovnou hlavy gufera těsnění a zkontrolovat ventily. Takze menší generalka plus pretesnit. Jinak jak ses ptal na tu sbsr jednotku. Tak ta je v pohode. Jen auto bylo dlouho vybite tak přestalo komunikovat.

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: úte 22.01.2019 08:20
od JaraX
hele, první to auto nech fakt prohlídnout

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: úte 22.01.2019 09:28
od zddan01
2 litry 5W30 na 1000 km přes gufera klidně, já to skoro měl taky (plus nějaké malé uniky), když jsem to s tímhle olejem koupil, s 10W60 pak 1l na 2,5K km, pak se úniky začaly zvyšovat, mastná skvrna i po krátkým stání, takže se přetěsňuje komplet

Re: E66 745li Lpg spatne komprese

Napsal: úte 22.01.2019 10:22
od palciatko
simaja píše:Rano sem na to koukal a mate pravdu zadní nárazník je mastnej. To se mi jeste nestalo. Takze jak říkáte spatne gufera. Takze zkusit jak jsou ma tom kroužky a asi udelat rovnou hlavy gufera těsnění a zkontrolovat ventily. ...
Toto nikto nepovedal. Podľa toho, čo si napísal doteraz, sa guferá vylúčiť/potvrdiť nedajú.

Mám pocit, že ten motor chceš stoj čo stoj rozoberať... aj keď možno je tam úplne iný problém, ktorý sa dá opraviť za 10E.

Niekto, kto tie autá fakt dobre pozná, by ti dal naživo odpoveď za 10 minút.

P.