Stránka 1 z 2

e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: ned 20.01.2019 13:13
od Z-Men
Zdravim. Prosimvas mam takovy problem . Nejde mi nastsrtovst auto ,a nezablokuje se mi volant . Pose to na displeji baterry discharge . Chtel bych se zeptst zda nevite cim to je . .... jestli spinacka nebo alternator treba . A na palubovce mi sviti zlute ... jako bych mel zatahlou rucni brzdu , ale sviti to zlute. Pisu sem pro dotaz jestli ste nekdo nemel stejny problem. Predem dekuji ;)
Ps:uz jsem kupoval i novou baterku ;)

Re: Bmw e60 . 2005 2.3i Baterry discharge

Napsal: ned 20.01.2019 14:07
od Totic
Koukám se to množí v E60 jako houby po dešti. Tam je snad nějaký kurvítko co každýmu majiteli jednou odkrágluje baterku, nebo neuspává auto. Každopádně jen tenhle panickej povyk k vyřešení nestačí.
1) V první řadě nabij baterku na nabíječkou, nebo přes terminály v motoru
2) Co je tam je a bylo za baterku a co je nakódováno v diag. za kapacitu?
3) Stejně k tomu bude diagnostika potřeba proscanovat errory v jednotkách / zkontrolovat pojistky

Re: Bmw e60 . 2005 2.3i Baterry discharge

Napsal: ned 20.01.2019 16:47
od Z-Men
Ted tam mam novou 90 ah . A nwchal jsem diagnostikou nastavit na 90. Takze nakodovana je .
...

Re: Bmw e60 . 2005 2.3i Baterry discharge

Napsal: ned 20.01.2019 18:37
od Totic
Bude to chtít stejnak napíchnout jednotky na diag. někým kdo ví co scanovat. Jak byla stará ta předchozí baterka? Ono je to složitější, může to být řada věcí.
1) Buď nedobíjí alternátor baterku, většinou vadná jeho elektronika -> K.O. regulátor.. http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 9&start=10
2) Vadné IBS např.: http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=95509
3) Některá jednotka neuspává auto, ježek klimy, čidlo hladiny oleje, iDrive atd.
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=99918

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: úte 22.01.2019 16:54
od Z-Men
Dneska bude znamej vyndavat alternator , a necham ho opravit . Snad to bude tim

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: úte 22.01.2019 23:05
od Totic
Ten můžete lehce checknout voltmetrem za chodu na + terminálu v motoru, a taky na skrytým menu poz.9 kolik je pak palubní napětí. Mělo by dávat tak aspoň 13,5V. To jen abys nerepasoval altík za několik tisíc zbytečně..

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: čtv 24.01.2019 14:51
od Z-Men
Tak alternator by mel byt v patek hotovej . Prej je rozbity nejakej regulator . 1700 ,- oprava
Tak dneska du nechat dat nabijet baterku a v patek se zjisti zda byl problem v alternatoru nebo je tam jeste neco ...

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: čtv 24.01.2019 18:51
od mi00wa
to zaleži jaky ti tam dal regláč, protože neorigo zpusobuje ještě více problémů :-D

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: čtv 24.01.2019 22:09
od Snejk
za 1700 to bude neorigo mrdka z elanu takze to bude akorat pruser

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: čtv 24.01.2019 22:11
od JaraX
co mam vyzkoušeno, tak tydle E60-E64 a E70,E71 fungují jen s origo regulátorama.

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: sob 26.01.2019 21:29
od Totic
Nedávno jsem volal do BAESu kde altíky testují na zkušební stolici a z druhovýroby prej má cenu jen málokterej, ze zkušenosti na BMW nejlíp Valeo ty jsou celkem dobrý. Rozhoduje se ale dle konkrétního výr. čísla.

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: sob 26.01.2019 21:51
od JaraX
proto je nejlepší koupit origo

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: ned 27.01.2019 02:09
od Snejk
presne tak. pro regulator jen do bmw... jinak je to v prdeli... ten se vyrabi striktne pro ne a rizenej bsd sbernici. to v aftermarketu proste nenajdes, jen klasickej analog... jako neco ti tam delat bude ale spis tak leda sracky...

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: ned 03.02.2019 17:21
od Totic
Kouknul jsem na původní M54 rozdělanej altík a je to BOSCH 70-150A se znáčkem BMW, což taky odpovídá v ETK s regulátorem BOSCH (do 03/2004). Ten se prodává kupodivu taky jako aftermarket za zlomek origo ceny, ale věřte číňanovi. :) Origo určitě nezklame.
https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=12_0984
Pozdější N62 v 545i třeba má zase 180A Valeo..

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: ned 03.02.2019 19:06
od koki
z vlastní zkušenosti pouze originál regulátor, nic jiného nefunguje jak má! viz video co mě to dělalo. A to jsem měl altík po repasi. Pak se ještě vyměnil origo regulátor. A bez problémů.
https://www.youtube.com/watch?v=jxy4l6NiuCM

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: ned 03.02.2019 21:07
od ph132008
Když už se tu řeší tohle téma, mohl by mi prosím někdo poradit, jestli je u E83 správné dobíjecí napětí pouze 13,8 - 14 V? Přes 14 to prostě nejde. Dal jsem AGM a říkám si, jestli je to pro ni dost.

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: pát 08.02.2019 00:12
od ph132008
Tak já si odpovím. :D Na jaký napětí je přesně dělanej regulátor v E83 jsem nezjistil. Myslím si, že na krátký trasy by bylo lepší třeba 14,4 V, ale protože jezdím i delší trasy, tak je 14 V asi OK. ;)

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: pát 08.02.2019 00:21
od Totic
Nevím jak E83, ale obecně se tvrdí že má altík dobíjet až 14,5V. Mě jak kdy asi podle nálady a kondice palubního napětí, podle mechaniků ještě v normě. Tolik mi to taky nehází ani na terminálech, ani skrytým menu "9" kde bývá okolo 13.8-14.2V.

Ale už se mi stalo, že to v menu ukazovalo jen 13.4V->12.2V->11.8V a samozřejmě to padalo pod 11V a daleko jsem nedojel = kolaps baterky a nabíjení. Přitom na terminálech dávál altík těch 13.5V cca (takže krpa někde v elektrice).

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: pát 08.02.2019 12:27
od rendyy
Mně to v tomto počasí drží okolo 14,9V. Není to moc? :roll:

Re: e60 2005 2.3i - Baterry discharge - nejde nastartovat

Napsal: pát 08.02.2019 16:44
od ph132008
Tak to nevím. Ale obecně 14,9 V asi nemusí být moc. Pokud má auto nějakej chytřejší power management, tak za určitých podmínek možná 14,9 V dávat může. Se zdravou baterkou a po třeba 200 km jízdy už by ale asi tolik dobíjet nemělo. Já mám EXIDE AGM a u té je udávané nejvyšší možné dobíjecí napětí 14,8 V, ale předpokládám, že je to třeba při 25°C. Každopádně E83, co se dobíjení týče, moc chytrá není a přitom je pro ní AGM baterie originální náhradní díl. Snad jí to auto nezlikviduje. :D