životnost šálů u N46B20
Napsal: pon 31.12.2018 10:59
Ahoj,
potřeboval bych znát zkušenosti s motorem N46B20 v 318i 2007, 128tis najeto. Protože je fouklý těsnění pod hlavou a při tý přiležitosti nechám udělat u řetěz s napínákem, mechanik mě při tý příležitosti tlačí do toho, aby vyměnil i šály. Je to z obecnejch zkušeností s tímhle motorem potřeba ve 130tis pokud se to nijak neprojevuje? A a pro mě tím pádem nasypat další desítku do toho motoru). Výměnu šálů mám spojenou akorát převážně u S54B32 a ještě u pár N52B30, který dostávaly čočku, ale u N46?
Předem děkuji za názory.
potřeboval bych znát zkušenosti s motorem N46B20 v 318i 2007, 128tis najeto. Protože je fouklý těsnění pod hlavou a při tý přiležitosti nechám udělat u řetěz s napínákem, mechanik mě při tý příležitosti tlačí do toho, aby vyměnil i šály. Je to z obecnejch zkušeností s tímhle motorem potřeba ve 130tis pokud se to nijak neprojevuje? A a pro mě tím pádem nasypat další desítku do toho motoru). Výměnu šálů mám spojenou akorát převážně u S54B32 a ještě u pár N52B30, který dostávaly čočku, ale u N46?
Předem děkuji za názory.