Stránka 1 z 1

životnost šálů u N46B20

Napsal: pon 31.12.2018 10:59
od mykovec
Ahoj,
potřeboval bych znát zkušenosti s motorem N46B20 v 318i 2007, 128tis najeto. Protože je fouklý těsnění pod hlavou a při tý přiležitosti nechám udělat u řetěz s napínákem, mechanik mě při tý příležitosti tlačí do toho, aby vyměnil i šály. Je to z obecnejch zkušeností s tímhle motorem potřeba ve 130tis pokud se to nijak neprojevuje? A a pro mě tím pádem nasypat další desítku do toho motoru). Výměnu šálů mám spojenou akorát převážně u S54B32 a ještě u pár N52B30, který dostávaly čočku, ale u N46?
Předem děkuji za názory.

Re: životnost šálů u N46B20

Napsal: pon 31.12.2018 23:52
od Snejk
hlavne udelej hlavu, gufera atd, at nejsou pridreny vacky, klidne treba novy vanosovy ventilky atd... tam je hlavni slabina, valvetronic, vanos, gufera atd.. i olejovy cerpadlo... na saly se vyser, tohle se nezadira

Re: životnost šálů u N46B20

Napsal: úte 01.01.2019 21:26
od MattyX
Pokud do toho chceš cpát love, můžeš to rozdělat, zkontrolovat a případně s novými šrouby a těsněním vany vrátit zase zpět :)
Jinak pokud není olej jak pískoviště na sahaře, asi k tomu ani není důvod pokud to nejelo na sucho :)

Re: životnost šálů u N46B20

Napsal: úte 01.01.2019 22:19
od mykovec
Panove dekuji vam obema za konkretni rady, potvrdilo se mi to, co jsem si trochu myslel. Protoze to momentalne nema zadny priznaky problemu na tom spodku, necham udelat jen hlavu (tu musim) a rozvody a doptam se jeste na ty gufera a vanos ventilky, s autem (je to druhy auto) se moc nenajezdi (do 10tis rocne), tak by to mohlo vydrzet jeste nejakej rok.