Kdyz uz bych mermomoci chtel chip, sel bych do Deiselpower. Delaji to leta a maji i brzdu pro 4x4.
fedo01 píše:Není to žádný závodník ale říkal si ze by to mohlo mít vliv na spotřebu a mít v záloze nějaký výkon navíc není obcas od věci
Vliv na spotrebu to bude mit minimalni. U dieselu obecne plati, ze (v pripade stejneho motoru, jen upraveneho cipem)cim nizsi spotreba, tim horsi emise. Plus samozrejme pokud ten vykon vyuzivas, tak mensi spotrebu nemas ani nahodou, to neni ani fyzikalne mozne. Vetsinou cip spociva v tom, ze se zvysi tlak, co tlaci turbo a abys nemel chudou smes, tak se zvysi davka paliva. Tedy z logiky veci, pri vyssim (vyuzitem) vykonu, vyssi spotreba.
fedo01 píše:.co na to automat?
Automat na to vubec nic. Je dimenzovan na 650Nm, ale vydrzi mnohem vic. Pokud by po cipu byl problem, casto staci prehrat software nebo udelat adaptaci. To ale asi nebude tvuj pripad, pac tech 600Nm, co nabizeji v tom xtunningu, to da ani nebude vedet jak.
Kazdopadne si nemyslim, ze by M57 byl nejakej etalon spolehlivosti, abych tam jeste daval cip
