Stránka 1 z 1

e39 2002 tour

Napsal: úte 13.11.2018 02:17
od rzich
v jake poloze ve válci má být pist při čistění s čističem vstřiků?

Re: e39 2002r občas misfire pouze na 2nebo3 válec studený m

Napsal: ned 18.11.2018 14:00
od rzich
rzich píše:v jake poloze ve válci má být pist při čistění s čističem vstřiků?
no třeba v horní polovině........

Nelze zmenit předmět

Předmět příspěvku: Re: e39 2002r občas misfire pouze na 2nebo3 válec studený motor

další věc:

není možné vyčíst fuel trim bank 1 short term je tam hodnota -100.78 nemění se při změně otáček.
Řídící jednotka?

Re: e39 525i 2002 tour

Napsal: pon 26.11.2018 23:48
od rzich
No možná už mám v češtině mezery.......Jedná se o benzín motor M54
Ptal jsem se v jaké úvrati má být zhruba píst ve válci pro případné odlepení
pístních kroužků.Z důvodu občasného výpadků zapalování za studeného motoru- už to trvá to 2 roky
Compresi válců dělat nechci- nemám vhodný budík.Tak bych to zkusil s čističem vstřiků do válce čímž asi nic nepokazím a olej budu měnit stejně.
,,,,asi teda v horní polovině,,,,,,

Někdy to hodí chybu motoru(P0302 nebo P0303), někdy ne.

Protože se jedná jenom o chyby na 2 válcích (jeden nebo druhý) asi se dá omezit rozsah možností kde chybu hledat.
Civky jsem prohodil
jeden vstřík jsem vyměnil za jiný(starší prý v pořádku, no mám jestě jeden)
Prasklá hlava to asi nebude- 2 roky žádná změna
Vzduch to asi také nesaje- asi by byla chyba i na jiných válcích
Vanos-nevím
O2 sensor bank 1 vyměněn.

četl jsem o nějakých lifters- asi nějaké zdvihatka ale do toho nejdu.
Nebo mě napadla řídící jednotka nešel vynulovat olej po výmeně s BMW scanner - hlásilo to nějaký error
používám to jako pracovní auto ale sere mě to