Stránka 1 z 1
Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: sob 27.10.2018 22:18
od Henry_E90
Přestože většinou slyším, jak je to zbytečné, rád bych svou E90 (LCI) ochránil před korozí (nástřik podvozku + dutiny). Má to smysl, respektive dá se něco takového vůbec u novějších aut udělat? Zvládne to každý, nebo je lepší řešit s nějakým specialistou, který zná konkrétní auto?
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 07:47
od JaraX
udělat se to dá, ale ted už bych to nedělal, zajed před zimou do myčky, a dej si i mytí a vosk podvozku, to zatím bude stačit. v létě až budou vedra to chce dukladně umýt podvozek wapkou,musíš odstranit veškerou špínu v které se drží voda, pak se to nastříká voskem, už jsme voskovali několik E90, docela jim ten podvozek hnije, ale musíš odstrojit celé auto zespodu, někdo to stříká jen tak a je to k ničemu a to samý do dutin, tak aby z toho ten vosk tekl ven.
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 13:31
od Woyta
Tovární ochrana chrání auto maximálně 7let. Jelikož se auta dělají že stále tencich plechu tak má ošetření auta stále větší význam.
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 13:37
od JaraX
nemyslím si, je to prostě o tom jak je to udělané.
E90 prostě měli horší ochranu, ale furt dobrou na poměr aut, nějaká auta shnijí za 4 roky, E60 jsou na tom líp,a E65 prakticky ani první ročníky nejsou zespodu vůbec orezlé, tam je ta antikorozní ochrana uplně někde jinde.
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 13:50
od Henry_E90
Já se právě setkal jen s názory "to nerezaví", ale podle mě je správné říct "to JEŠTĚ nerezaví". Není asi žádné auto (s konvenčních materiálů), co by časem nezačalo bez údržby hnít. A i když to může být násobně rozdílné (třeba Mazda versus Volvo), tak se toho bojím.
JaraX: Ty děláš i E90? Pořád myslím na to, že bych se za tebou měl zastavit nějak zhodnotit 7er, tak bych to mohl spojit s nějakým drobným servisem? Jinak že se antikorozní ochrana řeší v co největším teple vím, teď to v plánu nemám, jenom jsem na to nechtěl zapomenout jako letos...
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 15:03
od JaraX
ano E90 normálně děláme, děláme většinu BMW, jen ne nafty a 5er
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 17:51
od TurboShnek
JaraX píše:udělat se to dá, ale ted už bych to nedělal, zajed před zimou do myčky, a dej si i mytí a vosk podvozku, to zatím bude stačit. v létě až budou vedra to chce dukladně umýt podvozek wapkou,musíš odstranit veškerou špínu v které se drží voda, pak se to nastříká voskem, už jsme voskovali několik E90, docela jim ten podvozek hnije, ale musíš odstrojit celé auto zespodu, někdo to stříká jen tak a je to k ničemu a to samý do dutin, tak aby z toho ten vosk tekl ven.
To je dobrá rada, zítra taky zajedu do myčky a nechám navoskovat podvozek. Stačí to na celou zimu nebo je dobrý tam během zimy ještě zajet?
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 18:45
od JaraX
myčka autu neprospívá, ale zase mu prospívá ho zbavovat soli, pokud uvidí že je zasolené tak určitě umýt
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 18:57
od pavproch
Jestli teda mohu svou trošku do mlýna:
Po 6-ti letech celoročního provozu a asi 1/4 mio km sem (mimo jiné) do 3er musel koupit úplně novou přední nápravnici - ta původní byla ne rezivá, ale žežraná rzí durch.
Položka č. 1.
Tožtak no, k antikorozní ochraně e91.
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 19:02
od JaraX
to je mazec jak je to ošizeny
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 19:42
od paveld
Naopak to podle mě má větší význam jak u starších modelů, protože u E90 bude ještě docela šance, že bude zdravá a prodloužíš ji tím život.... u většiny E36 a E46 to už je jen stříkání vosku přes ohnilý podvozek.
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: ned 28.10.2018 19:59
od Totic
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: pon 29.10.2018 00:03
od Henry_E90
Minimálně ve větších městech už bývají bezkontaktní automatické myčky a nebo alespoň modernější "wapky", kde je třeba i automatické umytí podvozku včetně nějakého antikorozního postřiku (vosku) a člověk nemusí podstoupit kartáčové zlo.
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: pon 29.10.2018 04:47
od Woyta
Akorát auta hnijou hlavně zevnitř ven. Uvnitř dutin je ne nabarvenym plech.Vosk na povrchu moc neřeší.
Plech je pozink (Pokud si nekoupíte Dacii). Zinek vydrží asi 2-3 roky. Dutiny jsou v továrně ještě zaplavovany voskem. Ten vydrží zhruba 3-4 roky.
Takže tovární ochrana funguje 5-7let.
Pak už si můžete tipnout jak rychle prorezne hlubokotazny plech tloušťky 0.7mm co se dnes používá.
Co se týká barevných části tak vodou ředitelné barvy nemají tak dobře vlastnosti a nejsou neobvyklé vady laku.
Tohle jsou věci které se většinou řeší během záruky.
Slusnej průser měl teď Hyundai se žlutou barvou. Musí teď pár měsíců stará auta rozebrat a kompletně prelakovat, jak byla barva kvalitní.
Pokud chcete aby auto vydrželo tak opravdu každý rok vystrikat všechny dutiny, čistit problémové místa od nanosu bordelu atd.
Fakt se ty auta teď dělají z papíru a ne plechu.
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: čtv 01.11.2018 00:21
od MattyX
stačí nechat jednu sezonu krvácet domeček olejovýho filtru co sere olej u každé benzínové E90, naimpregnuje to dostatek věcí
zrovna dneska se prcal s nápravou na svojí E91 a jako nemusí to být hrozný ... jenže ital no
Ale třeba kamarádova 325i co ke mě jezdí, ta je shnilá jak kurva

bylo tam teda dost bláta na podvozku a v tom se drží hodně vlhkosti a pak to je

Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: čtv 01.11.2018 07:46
od JaraX
mattyx, takže ten domeček co ted pánovi děláme máme radši nechat jo?
btw jaké děláš upravy? viz náš nedávný rozhovor od podvozcích E90
Re: Antikorozní ochrana BMW E90
Napsal: čtv 01.11.2018 08:46
od MattyX
Když tak mu ho nechcej až na příští servis at to za jebe celou nápravnicu
Respektive já mám unik ještě někde na N54 , ale vana to není a víko taky ne, tak jedině distribuce k turbům a na to seru, to udělám až půjdou někdy ven
No, nápravnicový silentbloky jsou utržený, diferákový úplně KO... Udělám i ty do příčných ramen co jsou v nápravnici a uložení stabíku, abych od toho měl jakože pokoj

Vše do strongflexu, nechci to už nikdy vidět, takže gumu dávat nebudu

jsem na to zvědavej, ale dělat jen tu nápravnici je očistec

brzdový trubky nad diferákem jsou KO - lehce nahnilé pod holendry a nedaly se povolit a ukrucovala se trubka - vítejme u e46

Po cestě taková ta klasika, olej diferák, hardyna - protože jsem tahal ven celej kardan, nemám 50mm stranový klíč, táhla řazení nový silentbloky taky PU a prostě z toho udělat zase na chvilku auto a jít řešit další problém třeba
