E61 535D nepravidelné divné chování
Napsal: stř 17.10.2018 10:31
Začnu zeširoka protože se to špatně popisuje.
Od jisté doby se reakce motoru na lehké sešlápnutí plynu mění.
Někdy je reakce okamžitá a "dravá" a někdy cítím že musím lehce sešlápnout víc nebo možná jen trošku déle čekat na nástup zrychlení.
Zajímavé je že se to mění i v průběhu jednoho nastartování.
Někdy nastartuju a je to OK a pak třeba během 300 metrů cítím že to není ono.
A nebo naopak není to ono a během jízdy se to změní.
Subjektivně mi příjde že to má vazbu i na okolní teplotu. Když je velké teplo tak jakoby tento stav byl spíše sporadický.
Možná si to jen vsugeruju
Celkově ne že by to nejelo..jede to pořád nadstandartně ale protože to auto znám tak to poznám.
Ještě jeden průvodní jev je ten ,že když to "nejede" tak po vypnutí motoru se celé auto otřese jako když není funkční škrtící klapka.
Tu jsem měnil už 2x a podle Isty by mělo být vše OK.
Teď jsem měl díru v hadici od turba. Po výměně to třeba 2-3 dny jezdilo standartně bez otřesu a bez prodlev na výkonu.
Stejně se to chovalo po výměně klapky.
Ale vždy po nějakém čase se to začně zase projevovat...
Napadá někoho po čem jít?
Může se takhle chovat třeba načaté turbo?
Případně regulace?
Napadá mě ještě váha vzduchu.
To by snad i dávalo smysl ve vazbě na okolní teplotu a změnu chování v průběhu jízdy ,ale už mi to nedává smysl ve vazbě na otřesy při zhasnutí motoru
Od jisté doby se reakce motoru na lehké sešlápnutí plynu mění.
Někdy je reakce okamžitá a "dravá" a někdy cítím že musím lehce sešlápnout víc nebo možná jen trošku déle čekat na nástup zrychlení.
Zajímavé je že se to mění i v průběhu jednoho nastartování.
Někdy nastartuju a je to OK a pak třeba během 300 metrů cítím že to není ono.
A nebo naopak není to ono a během jízdy se to změní.
Subjektivně mi příjde že to má vazbu i na okolní teplotu. Když je velké teplo tak jakoby tento stav byl spíše sporadický.
Možná si to jen vsugeruju

Celkově ne že by to nejelo..jede to pořád nadstandartně ale protože to auto znám tak to poznám.
Ještě jeden průvodní jev je ten ,že když to "nejede" tak po vypnutí motoru se celé auto otřese jako když není funkční škrtící klapka.
Tu jsem měnil už 2x a podle Isty by mělo být vše OK.
Teď jsem měl díru v hadici od turba. Po výměně to třeba 2-3 dny jezdilo standartně bez otřesu a bez prodlev na výkonu.
Stejně se to chovalo po výměně klapky.
Ale vždy po nějakém čase se to začně zase projevovat...
Napadá někoho po čem jít?
Může se takhle chovat třeba načaté turbo?
Případně regulace?
Napadá mě ještě váha vzduchu.
To by snad i dávalo smysl ve vazbě na okolní teplotu a změnu chování v průběhu jízdy ,ale už mi to nedává smysl ve vazbě na otřesy při zhasnutí motoru