e70 - Increased emissions
Napsal: pát 12.10.2018 12:36
Čaute všichni, mám dotaz. Jedu si s mojí E70 30D a najednou vibrace, ztráta výkonu a na displeji zpráva increassed emissions. Víte někdo o co go?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Před týdnem jsem je měnil u své e70 3,0 sd. Je to docela porod, vše zepředu odstrojit, chladič klimy jde vyklopit na motor bez odpojení, prsa se dají vytáhnout bez povolování vany a hlavy, pozor zhora zevnitř pod řetězem je schovaný ještě jeden imbusový šroub, je na něj vidět až po sundání horního řetězového kola a vytažení vodící lišty, je třeba stahovák řetězového kola vysokotlakého čerpadla, stojí 400, neměl jsem ho a obyčejnym stahovákem uštípl zub, nové kolo 1200, pak jsem jej stejně koupil, dále to chce aretační sadu klika- vačka, na netu do tisíce kč. Potřebuješ vytahovák vstřiku, koupil jsem také sadu, ale nepasovala, nakonec jsem použil závitovou tyč s navařenou převlečnou matkou co pasovala na vstřik a za pomocí vybouchávacího závaží vytáhl. Drobet jsem se zapotil při prvním startu, chce to opravdu fest dotáhnout trubky a i přes odvzdušnění istou jsem to nemohl natočit. Stále jsem neměl tlak v railu. Nakonec mi v servisu poradily, že to chce kolikrát točit 5-10 min a podařilo se. Jináč mě to vyšlo- Rozvody Vaico- lišty, šponovák-5000Kč, aretační sada a stahovák 1500, simering klika (nemusí se měnit) 300, plechové těsnění pod prsa 400, kolo co jem zničil 1200. Při nasazování prsou zpět jsem původní těsnění pomázl tmelem, doporučuji rozvod komplet sestavit i s lištama a horním kolem a po nasazení a dotažení prsou horní kolo a lišty opět vyjmout z důvodu montáže imbusového šroubu pod lištou řetězu. Může se stát, že pokud bude řetěz na volno, prsa nepůjdou nasadit, jelikož tam není moc prostoru a nasazovat prsa mezi hlavu a vanu taky nejde zrovna jedním prstem. Snad vše.PaPe Bawo píše:Tak s DPF se chystám rovnou na výměnu rozvodů. Najeto 230Kkm, tak ať to někde nerupne (ať už mě, nebo novému majiteli). Pustím se do toho sam, tak zkušenosti s výměnou uvítám, např. jestli mě čeká nějaká záludnost, nebo od jakého výrobce pořídit sadu rozvodů atp.
Super, díky moc za sdílení zkušeností, jen se mi potvrdila moje teorie, že to asi nebude žádný horor. Ze všech stran jsem totiž poslouchal jen samá negativa, že to nemůžu zmáknout bez origo nářadí, že to vyjde tak na 30 - 50K, motor ven, vana dolů, atd. Takže se do toho v klidu pustím.toli07 píše:Před týdnem jsem je měnil u své e70 3,0 sd. Je to docela porod, vše zepředu odstrojit, chladič klimy jde vyklopit na motor bez odpojení, prsa se dají vytáhnout bez povolování vany a hlavy, pozor zhora zevnitř pod řetězem je schovaný ještě jeden imbusový šroub, je na něj vidět až po sundání horního řetězového kola a vytažení vodící lišty, je třeba stahovák řetězového kola vysokotlakého čerpadla, stojí 400, neměl jsem ho a obyčejnym stahovákem uštípl zub, nové kolo 1200, pak jsem jej stejně koupil, dále to chce aretační sadu klika- vačka, na netu do tisíce kč. Potřebuješ vytahovák vstřiku, koupil jsem také sadu, ale nepasovala, nakonec jsem použil závitovou tyč s navařenou převlečnou matkou co pasovala na vstřik a za pomocí vybouchávacího závaží vytáhl. Drobet jsem se zapotil při prvním startu, chce to opravdu fest dotáhnout trubky a i přes odvzdušnění istou jsem to nemohl natočit. Stále jsem neměl tlak v railu. Nakonec mi v servisu poradily, že to chce kolikrát točit 5-10 min a podařilo se. Jináč mě to vyšlo- Rozvody Vaico- lišty, šponovák-5000Kč, aretační sada a stahovák 1500, simering klika (nemusí se měnit) 300, plechové těsnění pod prsa 400, kolo co jem zničil 1200. Při nasazování prsou zpět jsem původní těsnění pomázl tmelem, doporučuji rozvod komplet sestavit i s lištama a horním kolem a po nasazení a dotažení prsou horní kolo a lišty opět vyjmout z důvodu montáže imbusového šroubu pod lištou řetězu. Může se stát, že pokud bude řetěz na volno, prsa nepůjdou nasadit, jelikož tam není moc prostoru a nasazovat prsa mezi hlavu a vanu taky nejde zrovna jedním prstem. Snad vše.PaPe Bawo píše:Tak s DPF se chystám rovnou na výměnu rozvodů. Najeto 230Kkm, tak ať to někde nerupne (ať už mě, nebo novému majiteli). Pustím se do toho sam, tak zkušenosti s výměnou uvítám, např. jestli mě čeká nějaká záludnost, nebo od jakého výrobce pořídit sadu rozvodů atp.
Ještě, kupoval jsem horní a dolní sadu vaico a v každé byl napínák, takže kdyby měl někdo zájem, jeden mi zbyl.