Stránka 1 z 1

chyba P1620, e46

Napsal: stř 19.09.2018 20:39
od tomlow
čau, diagnostika mi našla chybu P1620 (Map Cooling Thermostat Control Circuit Signal High).
Teplota na ukazateli na budíkách i přes diagnostiku ukazuje kolem 95°C.
Ví někdo, co je to za chybu??

Re: chyba P1620, e46

Napsal: čtv 27.09.2018 20:09
od TurboShnek
tomlow píše:čau, diagnostika mi našla chybu P1620 (Map Cooling Thermostat Control Circuit Signal High).
Teplota na ukazateli na budíkách i přes diagnostiku ukazuje kolem 95°C.
Ví někdo, co je to za chybu??
Podle toho kódu a informací zde https://www.engine-codes.com/p1620.html (ty stránky si ulož) to znamená:

- Rozbitý čidlo teploty vody v motoru.
- Prasklý drát v obvodu čidla teploty a nebo zkrat.
- Špatný dotek v zástrčkách.

Kód P1620 se objeví když jde z čidla teploty slabý signál dýl než 20 vteřin. Sázel bych spíš na to že někde nemáš dotek nebo prasklej drát když ti to ukazuje správnou teplotu. Nastříkej do zástrček WD-40 a nebo vem měřák a hledej dokud je teplo. ;)

Re: chyba P1620, e46

Napsal: čtv 27.09.2018 20:37
od TANN3R
Čím je to vyčteny?

Tipuju výhřev termostatu (tj. to chce novej termostat). Prvně to chce ale napsat motorizaci a vyčíst vhodným nástrojem..

Re: chyba P1620, e46

Napsal: čtv 27.09.2018 21:24
od TurboShnek
TANN3R píše:Čím je to vyčteny?

Tipuju výhřev termostatu (tj. to chce novej termostat). Prvně to chce ale napsat motorizaci a vyčíst vhodným nástrojem..
Teď jsem si všímnul že BMW má svojí verzi toho kódu která je zde :| :) : https://www.engine-codes.com/p1620_bmw.html

Tak že ignoruj můj první příspěvek, nejspíš má pravdu TANN3R.

- Rozbitý termostat.
- Spatný čidlo v krytu termostatu což je asi ten zmíněnej výhřev.
- Prasklý drát v obvodu toho čidla a nebo zkrat.
- Špatný dotek v zástrčkách.

Re: chyba P1620, e46

Napsal: ned 14.10.2018 20:59
od tomlow
Ano, byl to ten termostat :-)