Ty hodnoty tlaku paliva (Ty píšeš rozdíl ??) na nízkotlaku 148 hPa a na vysokotlaku 7610hPa se mi nelíbí, je to nějak málo.
Pokud si to jako starší pán převedu na staré jednotky, dostávám 0,15 Baru (nebo atm) na nízkotlaku a 7,61 Baru na vysokotlaku.
- to čerpadlo v nádrži dává maximálně 5 Baru, ale protože to je regulováno pomocí Elektronische Kraftstoffpumpensteuerung (EKPS), dává to tolik, kolik právě potřebuje, u Tebe 0,15 Baru,
- vysokotlaké čerpadlo má dávat 50 -200 Bar viz
https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90- ... mp/XBpOQ2l , Ty máš jen 7,61 Baru,
- vím, ty hodnoty vyčetla diagnostika Delphi, kterou máš,
- to čidlo nízkotlaku viz odkaz vše stojí 65 Euro, injektor 215 Euro + DPH, to není zadarmo,
- ale určitě by se ten nízkotlak dal přeměřit manometrem a ověřit, jestli to čidlo nízkotlaku nekecá, nebo ověřit hodnoty BMW dignostikou, oboje nestojí tisíce Kč,
Otázky:
- po kontrole v JET servisu ty injektory byly namontovány do stejných válců, jako byly předtím? => jde o nakódování korekčních hodnot,
- těsnící kroužek č. 9
https://www.etkbmw.com/bmw/CS/search/se ... CE/13_1182 tam JET servis dává nový, ale byl vyměněn i díl č. 10 oddělovací prvek?
- kdyby jsi přehodil injektor z 1. válce na 2. a překódoval korekční hodnoty, v případě vadného injektoru by se to "vynechávání" mělo přesunout na 2. válec => zkoušel jsi to?
Kdyby to bylo moje auto?
- koupil bych nový a vyměnil injektor na 1. válci + nakódoval korekce diagnostikou, píšeš":
Vynechávání prvního válce - přerušovaný",
- protože v JET servisu (pan Čépe) to otestuje, vyčistí, znova otestuje, vypíše protokol a nakreslí rozstřik, ale i injektor s indexem 11 je po 150tkm neschopný pracovat v motoru a dělá to různé chyby, např.
- bude ukapávat, nebo se pomalu zavírat, nerozprašovat => směs bude hořet špatně, bude dohořívat ve svodu ..,
- lambda na Banku 1 změří bohatou směs, ale protože ta lambda měří spaliny pro 1-3 válec, řídící jednotka ubere palivo na všech 3 válcích Banku 1 a potom se motor klepe jako "drahej pes" při závanu větru a diagnostika ukáže různé korekce na Banku 1 a 2.
