E87 vysoká spotřeba - podezřelé jednání autoservisu
Napsal: ned 16.09.2018 22:27
Zdravím,
mám e87 118i, r.v. 2006, najeto 180.000 km.
na začátku léta auto začalo žřát víc a víc, až se při normální klidné jízdě vyšplhala spotřeba v Praze na 12l. Moje běžná spotřeba byla za do té doby okolo 9l.
V servisu mi provedli diagnostiku a nejdřív tvrdili, že se jedná o vadné solenoidy a že to za 10 000,- opraví. Následně při příjmu na opravu o několik týdnů později už tvrdili, že se jedná o vadný valvetronic a že to bude stát teda 7000,- + práce. Pár dní na to volali, že auto má vytahaný rozvody a musí se udělat nové a tak jsme to tedy s těžkým srdcem odsouhlasili. Po měsíci co měli auto rozebrané v dílně a neozývali se (prý čekali na dovoz dílů) začali řešit, že byl prasklý nějaký plast u těch rozvodů a napadal do motoru a musejí ho tedy rozebrat celý a všechny kusy vylovit a nakonec, že to nedokážou udělat, takže to udělá někdo jiný. Dva týdny na to mi předali opravené auto, naúčtovali si 22 000,- za rozvody a valvetronic a nějaké těsnění. Auto řvalo nad 2500 otáček hůř jak naftová octávka na což teda přišli, že nezapojili nějakou hadičku?? Frajer to přímo předemnou během 5ti minut zapojil. A že to bude dobré a že spotřeba by měla už spadnout, ale že to asi bude trvat dýl.
Od předání najeto okolo 250 km a spotřeba neklesla pod 11l s hodně lehkou nohou. Auto tedy vráceno do servisu na reklamaci opravy a kluci s vyjukaným výrazem, že to je divné a dají to znova na diagnostiku.
To, že jednají naprosto podezřele, nevystavují žádné doklady a auto jim stojí týdny na zvedáku už nemám sílu rozebírat. Buď ten valvetronic nevyměnili, nebo tam dali nějaký bazarový díl a nebo to bylo celou dobu v něčem jiném.
Moje otázka je, máte někdo tušení, nebo zkušenost, co by to mohlo být? Jo a ještě tam najednou začalo při plném rejdu něco lupat, opravdu hodně silným zvukem.
Auto potřebuju prodat, ceny stále klesají a už dva měsíce mi v něm leží prachy, teď teda o dálších 22 000,- víc a nemůžu s tím hnout.
mám e87 118i, r.v. 2006, najeto 180.000 km.
na začátku léta auto začalo žřát víc a víc, až se při normální klidné jízdě vyšplhala spotřeba v Praze na 12l. Moje běžná spotřeba byla za do té doby okolo 9l.
V servisu mi provedli diagnostiku a nejdřív tvrdili, že se jedná o vadné solenoidy a že to za 10 000,- opraví. Následně při příjmu na opravu o několik týdnů později už tvrdili, že se jedná o vadný valvetronic a že to bude stát teda 7000,- + práce. Pár dní na to volali, že auto má vytahaný rozvody a musí se udělat nové a tak jsme to tedy s těžkým srdcem odsouhlasili. Po měsíci co měli auto rozebrané v dílně a neozývali se (prý čekali na dovoz dílů) začali řešit, že byl prasklý nějaký plast u těch rozvodů a napadal do motoru a musejí ho tedy rozebrat celý a všechny kusy vylovit a nakonec, že to nedokážou udělat, takže to udělá někdo jiný. Dva týdny na to mi předali opravené auto, naúčtovali si 22 000,- za rozvody a valvetronic a nějaké těsnění. Auto řvalo nad 2500 otáček hůř jak naftová octávka na což teda přišli, že nezapojili nějakou hadičku?? Frajer to přímo předemnou během 5ti minut zapojil. A že to bude dobré a že spotřeba by měla už spadnout, ale že to asi bude trvat dýl.
Od předání najeto okolo 250 km a spotřeba neklesla pod 11l s hodně lehkou nohou. Auto tedy vráceno do servisu na reklamaci opravy a kluci s vyjukaným výrazem, že to je divné a dají to znova na diagnostiku.
To, že jednají naprosto podezřele, nevystavují žádné doklady a auto jim stojí týdny na zvedáku už nemám sílu rozebírat. Buď ten valvetronic nevyměnili, nebo tam dali nějaký bazarový díl a nebo to bylo celou dobu v něčem jiném.
Moje otázka je, máte někdo tušení, nebo zkušenost, co by to mohlo být? Jo a ještě tam najednou začalo při plném rejdu něco lupat, opravdu hodně silným zvukem.
Auto potřebuju prodat, ceny stále klesají a už dva měsíce mi v něm leží prachy, teď teda o dálších 22 000,- víc a nemůžu s tím hnout.