investice po koupi sedmy (E66)
Napsal: pon 06.08.2018 22:05
Na základě dotazů jsem sepsal co všechno se dělalo na mojí sedmě (750Li rv. 2007) od koupi. Auto mám 2 roky a 3 měsíce, najeto mělo tuším 176k km, teď spolu máme cca 50tisíc km, takže si můžete udělat obrázek sami. Auto se kupovalo po Jaraxově prohlídce, nebylo úplně top, ale žádná hrůza taky rozhodně ne. Po tom všem, co se udělalo si myslím, že je auto momentálně ve skvělé kondici (čti top
), ikdyž je právě u Jaraxe na servise, protože se odporoučel posilovač brzd (oprava není v seznamu zahrnuta, protože nevím, kolik to bude stát).
LPG - 39000,-
olej v DD - 1500,-
chemie - 450,-
okroužek termostatu oleje - 158,- (2ks)
okroužek trubky oleje - 72,- (2ks)
těsnění konzole alternátoru - 114
husí krk sane - 932,-
CHF11S - 675,-
chemie - 200,-
olejový filtr - 425,-
vzduchový filtr - 1542,- (2ks)
kabinový filtr - 902,- (sada)
olej 5w40 - 2400,- (8L)
baterka - 5200,-
axiální kloub - 806,-
rameno přední velké - 7400,- (2ks)
svíčky - 3600,- (8ks)
hardyspojka - 3300,-
ložisko kardanu - 1920,-
membrána - 1108,- (2ks)
mytí motoru - 300,-
těsnící sada vakuové pumpy - 500,-
vana automatu - 4200,-
průchodka mechatroniku - 397,-
těsnění mechatroniku - 267,-
olej ZF - 4000,-
geometrie - 650,-
klimachladič - 2747,-
chladivo + olej - 900,-
těsnění 424, 425. - 390,- (2ks)
těsnění 420. - 256,- (2ks)
těsnění čidlo vačky 398. - 156,- (4ks)
vanos okroužek velký - 296,- (4ks)
vanos okroužek malý - 232,- (4ks)
rameno přední malé - 6202,- (2ks)
rameno přední velké - 1000,- (záruka)
axiální táhlo - 2190,-
mytí motoru - 600,-
těsnění ventilvíka - 2500,- (2ks)
těsnění trubička - 2416,- (8ks)
oprava alternátoru - 500,-
půjčení alternátoru - 700,-
silentblok stabilizátoru - 804,-
těsnění světla - 686,- (2ks)
chladící kapalina G11 - 405,-
destilka - 87,-
olejový fitr - 463,-
odvzdušňovací potrubí - 1056,-
olej 5w40 - 2400,- (8L)
víko B+ - 169,-
pohon sedačky - 4983,-
repas světel - 14500,-
geometrie - 650,-
promazání ventilátoru kabiny - 450,-
chemie - 560,-
Tohle všechno na autě dělal Jarax, za což mu patří velké dík!
Pak jsem si na autě dělal ještě sám pár věcí.
Brzdy - 12000,-
2x olej 5w40 - 2400,-
2x olejový filtr - 700,-
čištění interiéru - 3000,-
doplnění klimatizace - 700,-
Pokud jsem na nic nezapoměl, tak tahle sranda vyšla celkem na 148416,-Kč. Neuváděl jsem zde záměrně cenu práce, protože tu zvěřejňovat nechci a taky jsem neuváděl pneu, kola, pohonné hmoty.

LPG - 39000,-
olej v DD - 1500,-
chemie - 450,-
okroužek termostatu oleje - 158,- (2ks)
okroužek trubky oleje - 72,- (2ks)
těsnění konzole alternátoru - 114
husí krk sane - 932,-
CHF11S - 675,-
chemie - 200,-
olejový filtr - 425,-
vzduchový filtr - 1542,- (2ks)
kabinový filtr - 902,- (sada)
olej 5w40 - 2400,- (8L)
baterka - 5200,-
axiální kloub - 806,-
rameno přední velké - 7400,- (2ks)
svíčky - 3600,- (8ks)
hardyspojka - 3300,-
ložisko kardanu - 1920,-
membrána - 1108,- (2ks)
mytí motoru - 300,-
těsnící sada vakuové pumpy - 500,-
vana automatu - 4200,-
průchodka mechatroniku - 397,-
těsnění mechatroniku - 267,-
olej ZF - 4000,-
geometrie - 650,-
klimachladič - 2747,-
chladivo + olej - 900,-
těsnění 424, 425. - 390,- (2ks)
těsnění 420. - 256,- (2ks)
těsnění čidlo vačky 398. - 156,- (4ks)
vanos okroužek velký - 296,- (4ks)
vanos okroužek malý - 232,- (4ks)
rameno přední malé - 6202,- (2ks)
rameno přední velké - 1000,- (záruka)
axiální táhlo - 2190,-
mytí motoru - 600,-
těsnění ventilvíka - 2500,- (2ks)
těsnění trubička - 2416,- (8ks)
oprava alternátoru - 500,-
půjčení alternátoru - 700,-
silentblok stabilizátoru - 804,-
těsnění světla - 686,- (2ks)
chladící kapalina G11 - 405,-
destilka - 87,-
olejový fitr - 463,-
odvzdušňovací potrubí - 1056,-
olej 5w40 - 2400,- (8L)
víko B+ - 169,-
pohon sedačky - 4983,-
repas světel - 14500,-
geometrie - 650,-
promazání ventilátoru kabiny - 450,-
chemie - 560,-
Tohle všechno na autě dělal Jarax, za což mu patří velké dík!
Pak jsem si na autě dělal ještě sám pár věcí.
Brzdy - 12000,-
2x olej 5w40 - 2400,-
2x olejový filtr - 700,-
čištění interiéru - 3000,-
doplnění klimatizace - 700,-
Pokud jsem na nic nezapoměl, tak tahle sranda vyšla celkem na 148416,-Kč. Neuváděl jsem zde záměrně cenu práce, protože tu zvěřejňovat nechci a taky jsem neuváděl pneu, kola, pohonné hmoty.