E 91 Alternátor,regulátor napětí??
Napsal: ned 29.07.2018 09:47
Čau, Po hodině, hodině a půl jízdy mi vyskočí 4x4 hláška. Po dalších cca 15minutách začne v autě vše blikat, začne se vypínat idrive, rádio, potom se to stupňuje k horšímu. Začnou lítat budíky sem tam, blikat světla v interiéru, špatný chod motoru, vyskáčou hlašky snad všeho vč. airbagů. (viz přiložené video)
https://youtu.be/8TaU3GZx6FI
Po napíchnutí na carly (hned po vyhození první chyby 4x4) se zobrazí tyto chybové kódy:




Jak to jde potom do extrému, tak se zapíšou chyby snad ve všem. Cca 30. závad. Po odstavení auta tak na 3-4hodiny, zase vše funguje jak má. Když jezdím kousek od domu do té hodinky tak všechno funguje. Zjistil jsem, že kolísá napětí. První hodinu dobíjí altík cca 14,3V stabilně. +/- Po té hodině se to začne zhoršovat a potom dojde k prvnímu zakolísání a to k 17-18V a vyskočí 4x4 hláška . A do 15 minut začne lítat napětí nahoru/dolů od 8V do 18V. To už nefunguje skoro nic v autě.
(Záznam z altíku-modrá a z IBS-oranžová)

Našel jsem přelámané snad všechny dráty v kufru. Husí krk -páté dveře. Klasika nejelo dálkové,stěrač,pak i světla... Myslel jsem, že by to mohlo mít vliv. Tak jsem je vyměnil komplet všechny. Celé opravná sada. 14 dní dalo auto pokoj, ale jezdil jsem pouze krátké trasy.Do té půlhodinky.
No ale tím to nebylo. Protože včera znovu… a uplnej extrém v kolísání napětí. Záznam napětí hned po vyskočení první hlášky 4x4.

To už bylo na odtahovku 100km domů.
Auto se dovezlo domů a zase vše šlape jakoby nic.
Může to dělat alternátor,regulátor? Zaráží mě, že to začne vždy až po cca hodině jízdy. Díky
https://youtu.be/8TaU3GZx6FI
Po napíchnutí na carly (hned po vyhození první chyby 4x4) se zobrazí tyto chybové kódy:




Jak to jde potom do extrému, tak se zapíšou chyby snad ve všem. Cca 30. závad. Po odstavení auta tak na 3-4hodiny, zase vše funguje jak má. Když jezdím kousek od domu do té hodinky tak všechno funguje. Zjistil jsem, že kolísá napětí. První hodinu dobíjí altík cca 14,3V stabilně. +/- Po té hodině se to začne zhoršovat a potom dojde k prvnímu zakolísání a to k 17-18V a vyskočí 4x4 hláška . A do 15 minut začne lítat napětí nahoru/dolů od 8V do 18V. To už nefunguje skoro nic v autě.
(Záznam z altíku-modrá a z IBS-oranžová)

Našel jsem přelámané snad všechny dráty v kufru. Husí krk -páté dveře. Klasika nejelo dálkové,stěrač,pak i světla... Myslel jsem, že by to mohlo mít vliv. Tak jsem je vyměnil komplet všechny. Celé opravná sada. 14 dní dalo auto pokoj, ale jezdil jsem pouze krátké trasy.Do té půlhodinky.
No ale tím to nebylo. Protože včera znovu… a uplnej extrém v kolísání napětí. Záznam napětí hned po vyskočení první hlášky 4x4.

To už bylo na odtahovku 100km domů.
Auto se dovezlo domů a zase vše šlape jakoby nic.
Může to dělat alternátor,regulátor? Zaráží mě, že to začne vždy až po cca hodině jízdy. Díky