HPFP N53B30
Napsal: čtv 26.07.2018 14:26
ahoj,
jak jsem tu už kdesik předpovídal, chystám se na výměnu hpfp a následně i vstřiků na své N53.
co je dobré udělat při výměně hpfp? kontrola na přítomnost kovových pilin v palivu?
jinak si myslím, že je lepší začít hpfp a až pak vstřiky. by mě asi jeblo kdybych vyměnil vstřiky a staré čerpadlo mi do nich pustilo špony...
s motorem ted žádný zvláštní problém není, jen asi minutu po startu v něm cukne (jakoby vynechal jeden nebo i více válců) a pak běží hruběji než před tím, za tepla je to ok. motor opravdu běží krásně hladce. takže nějak kvůli tomu bych to rád postupně dal do pořádku. občas se vyskytne zapsaná chyba o kolísavém tlaku paliva. možná to souvisí s tím zaškobrtnutím po startu. ale nevím zda to zaškobrtne, protože zakolíše tlak, nebo tlak zakolíše, protože to zaškobrtne kvůli uplně něemu jinému...
a druhá otázka je, kdysi jsem tu četl jak měníte hpfp, řičemž cena čerpadla je kolem 8tis vč DPH. začal jsem se po čerpadlech koukat a ono: voton asi 19k, kelly asi 18,5k a pak jsem našel na jednom shopu ze kterého jsem mnohokrát nakupoval hpfp VEMO za 7,5k. na cenu z bmw ještě čekám.
pokud někdo máte ověřený spolehlivý zdroj, prosím dejte info. klidně do sz
díky
Roman
jak jsem tu už kdesik předpovídal, chystám se na výměnu hpfp a následně i vstřiků na své N53.
co je dobré udělat při výměně hpfp? kontrola na přítomnost kovových pilin v palivu?
jinak si myslím, že je lepší začít hpfp a až pak vstřiky. by mě asi jeblo kdybych vyměnil vstřiky a staré čerpadlo mi do nich pustilo špony...
s motorem ted žádný zvláštní problém není, jen asi minutu po startu v něm cukne (jakoby vynechal jeden nebo i více válců) a pak běží hruběji než před tím, za tepla je to ok. motor opravdu běží krásně hladce. takže nějak kvůli tomu bych to rád postupně dal do pořádku. občas se vyskytne zapsaná chyba o kolísavém tlaku paliva. možná to souvisí s tím zaškobrtnutím po startu. ale nevím zda to zaškobrtne, protože zakolíše tlak, nebo tlak zakolíše, protože to zaškobrtne kvůli uplně něemu jinému...
a druhá otázka je, kdysi jsem tu četl jak měníte hpfp, řičemž cena čerpadla je kolem 8tis vč DPH. začal jsem se po čerpadlech koukat a ono: voton asi 19k, kelly asi 18,5k a pak jsem našel na jednom shopu ze kterého jsem mnohokrát nakupoval hpfp VEMO za 7,5k. na cenu z bmw ještě čekám.
pokud někdo máte ověřený spolehlivý zdroj, prosím dejte info. klidně do sz
díky
Roman