Stránka 1 z 1
dlouhé teplé starty po vyčištění vstřikovačů
Napsal: stř 09.05.2018 10:10
od JaraX
setkal se někdo s dlouhými teplými starty po vyčištění benzínových vstřikovačů, konkrétně v jetservisu, asi další dodavatel který půjde na blacklist, dneska fakt nikdo nic neumí udělat dobře.
Re: dlouhé teplé starty po vyčištění vstřikovačů
Napsal: stř 09.05.2018 11:23
od MattyX
A jsou to klasika vstřiky do sání a nebo přímovstřik?
Jako já jsem si jich tam nechal čistit mrak (klasika do sání) a nikdy jsem problém teda neměl ... ale jeví se to jak kdyby ti protíkal nějakej a počítám na testu těsnosti, že ti napsali OK?
Co ti na to řekli ?
Re: dlouhé teplé starty po vyčištění vstřikovačů
Napsal: stř 09.05.2018 12:49
od JaraX
je to klasika, jedna N62 a jedna N42, testy těsnosti OK, ale prostě ty auta za tepla blbě startujou.
Re: dlouhé teplé starty po vyčištění vstřikovačů
Napsal: stř 09.05.2018 22:18
od Snejk
kamo jetservis to musi bejt nejakej ultrapodvod, jakykoliv vstriky (hlavne n53,n54) dojebali do totalnich hoven ze ty auta skoro nebyly schopny jet. Jak tohle slysim ze to tam nekdo chce dat tak vidim rude a ty lidi posilam dopici at si to montujou sami, ze na tohle uz nemam nervy to montovat tam a zpatky jak ocas.
Re: dlouhé teplé starty po vyčištění vstřikovačů
Napsal: stř 09.05.2018 23:17
od MattyX
Re: dlouhé teplé starty po vyčištění vstřikovačů
Napsal: čtv 10.05.2018 06:53
od JaraX
přímovstřik bych nečistil, to je stejně lepší povolit vstřiky a jak začne chcát benzín tak to celý zapálit.
ale prostě tydle vstřiky byli zanesený babišovým karamelem a dávali málo, tak se vyčistili, dávaj dost, ale za tepla to dlouho startuje.