Stránka 1 z 1

Svezl by mi někdo prosím v e92 325i - 330i - 335i ?

Napsal: úte 01.05.2018 13:30
od brbla
Zdravím,

bohužel téma mi nešlo dát do pokecu, tak snad tady nebude vadit. Už mam zase slinu po bmw, resp. na 95% to bude další auto, někteří si možná ještě pamatují že jsem měl S3 a chtěl báwo už tou dobou, ale nakonec sem sehnal G5 GTI se 180kW a je to super auto, se kterým sem velmi spokojen. Jediné co mu chybí je střešní okno :lol: a přebývá turbo, resp. je to fajn, ale nebaví mi ta údržba a ježdění kolem komína, aby vychladlo, když jedu rychle. Z toho důvodu bych se zase rád vrátil k atmosféře, ale zároveň bych rád zas o něco silnější auto a pokud možno se šesti zylindrama :) Z toho důvodu 325i je spíš krajní volba, má o 20kw méně než mám teď, ale co kdyby se našla pěkná.. Přemýšlím tedy spíše o 200kw 330i, ale jak jsem řekl, chci silnější auto nevím jestli by mi v atmosféře 200kw stačilo, tudíž slintám po 335i, jenže trochu mi zas děsí spotřeba a především hned dvě turba, jakožto potencionální důvod pro doježdění na dlouhou dobu :mrgreen:

Proto se chci zeptat, zda by se našel někdo ochotný s pochopením, výše uvedeným autem a motorem a kousek by mě svezl, abych mohl porovnat, jaký motor by mi stačil:))

Ještě koukám po 130i, auto se mi strašně líbí a musí to být fajn hračka..
V případě 335i zas pak koukám po jb4 a 400koních :woot: a na zahraničních fórech jsem koukal, že při klidu dokážou prý jet pod 7litrů ( moc tomu ale nevěřím ) a spolkne to i e85..
Dík:)

Re: Svezl by mi někdo prosím v e92 325i - 330i - 335i ?

Napsal: úte 01.05.2018 16:37
od JaraX
- pokud máš teď golfa se 180kW tak 325i pro tebe totální lenochod, ty BMW jsou těžká
- 330i je dobrá volba, ale pozor, v E92 muže být 200kW i N52 i N53, vyvaruj se motoru N53, je to přímovstřik, je to vlastně převlečenej diesel, má to normálně všecky věci jak diesel, drahy kazící se vstřiky, EGR, vysokotlaky čerpadlo, a hromadu dalších věcí
- 335i je dobrá volba, ale pokud tam navíc dáš JB4, tak si to prostě čas od času o nějakých 50k řekne, prostě to nebude jezdit za 5k ročně v servisu.
- spotřebě 7 klidnou jízdou bych věřil, když 645i umí v pohodě za 8 klidnou jízdou, ale kdo tak jezdí? a jak říkám u 335i tě spotřeba moc trápit nebude.
- 130i mi přijde moc málo muziky za moc peněz, svezení hezký, ale to je tak na víkendovku.

Re: Svezl by mi někdo prosím v e92 325i - 330i - 335i ?

Napsal: stř 02.05.2018 00:41
od brbla
díky za odpověď!

N53 jsou až od FL mám odjem snad 2009/10? tohle všechno zrovna mám teď v tfsi, ale pokud je nějaká údržba, tak s tím nebývá problém, ale neznamená to, že jsou bezproblémové, každý motor má něco..:)

s jb4 50k za co? turba? spojka? nechci auto denně huntovat sprintama na semaforech, ale rád se občas svezu, lítám po dálnici a mám rád zrychlení do kopců, stejně tak se rád kochám krajinou v létě a stačí mi ten pocit, že jsou pod kapotou koně pro každý případ :)

ta 130i se mi líbí snad i víc tvarově jak 3er, přijde mi víc hravá do zatáček, který já rád, e92 na mně působí víc jako dálniční dostavník, než auto na hraní, byť má 306koní.. ex měla 1er a bylo to fajn auto, ale servis pouze invelt a to co tam jsou schopní si naúčtovat :shock: plus kvalita auta mi taky úplně nenadchla, nicméně báwo zkrátka chci:) zas ty 130i jsou dost drahý, chci 3dv. s výbavou, nejlíp mpaket a střešní okno, kde ty auta začínaji občas na 10tis. eurech, spíš od 12tis.+ euro a dát to za 1er :?

Re: Svezl by mi někdo prosím v e92 325i - 330i - 335i ?

Napsal: stř 02.05.2018 06:23
od JaraX
n53 jsou od 2006, v E9x tuším od 2007, rozhodně ne až od faceliftu.

Re: Svezl by mi někdo prosím v e92 325i - 330i - 335i ?

Napsal: stř 02.05.2018 08:06
od m1na
130i po FL uz pry neni tak dobra jako pre FL, dostala elektroposilovac + my pry linejsi motor. Pred FL ma hnusnejsi vnitrek a neni 3 dverak.
130i by mela mit kratsi prevod, takze pojede trochu lip nez 330i.

Re: Svezl by mi někdo prosím v e92 325i - 330i - 335i ?

Napsal: stř 02.05.2018 09:48
od Totic
Myslím, že když je člověk zvyklej na hothatch 1er by mohla být logická volba. Navíc to auto je lehčí a hbitější a vypadá pěkně i v pětidvířku, Mpaketáži, před faceliftem. E92 je chováním proti tomu těžkopádnější GT.

Pokud vím 130i s N52 měla 195kW a neměl by být problém ji doladit na těch 200kW :idea:

Re: Svezl by mi někdo prosím v e92 325i - 330i - 335i ?

Napsal: stř 02.05.2018 13:02
od brbla
to jsem netušil, že už v tomhle roce byly N53/4.. dá se nějak pohledem rozeznat o který jde? vím, že se dělaly stříbrné víka, pak černé, ale nevím které je které a jestli to jde tak rozlišit..?

130i si taky říkám byla zajímavější na svezení pro mě, ale to už je lepší koupit 135i kupe, která se mi zas moc nelíbí..

195 a 200kw je k nerozeznání.. 5kw zkrátka nepoznáš v tomhle výkonu

Re: Svezl by mi někdo prosím v e92 325i - 330i - 335i ?

Napsal: stř 02.05.2018 14:10
od martyb
Proti 2.0turbo nebo S3 je ta 330i lina a nema spodek, tu predjede i nacipovana 330d.

Re: Svezl by mi někdo prosím v e92 325i - 330i - 335i ?

Napsal: čtv 03.05.2018 12:33
od brbla
čili jediná možná volba pro spokojenost je teda 35i :mrgreen: koukám po autech kolem roku 07-09 a nájezd pod 200k, většinou se pohybujou okolo 150-185k km, přijde mi, že ve švýcarsku jsou o trochu levnější než v DE, ale taky kus od kusu spíš.. jsou nějaké známé závadym, které se dají snadno odhalit bez diagnostiky? mám jen na koncern a tudíž se musím spolehnout sám na sebe:)

Re: Svezl by mi někdo prosím v e92 325i - 330i - 335i ?

Napsal: pon 07.05.2018 19:32
od Marbo
moje zkusenost, na svezeni je lepsi 130i nez 330i. trojka je hodne ticha, 130i je vyrazne "zvucnejsi, hlasitejsi" a ma o 10% kratsi staly prevod. jakoby o 10% vic kroutaku. jede lip. trojka je luxusnejsi.

N53 nejlip poznas dle Vin, jinak ji maji vsechny trojky po FL (LCI), po 10/2008. Myslim, ze N53 se zacala davat nekdy zacatkem 2008 do trojky. Lci vypada fakt lip,hlavne v M paketu. N53 je takovy diesel,projev motoru ja zvlastni,hruby za me radsi N52 anebo bych radsi vzal 335i. U LCI muzes mit elektricky posilovac, hydraulika je opet lepsi na svezeni, rizeni jde vic z tuha a celkove pusobi lip.

Obecne jednicka je sportovnejsi nez trojka, lepsi zvuk atd. 135i lepsi zvuk, v zakladu sestipistkovy brzdy, 335i obycejny jednopistek, tissi...jenom ten vzhled tech jednicek :-)