RYCHLODOTAZ E39 540i servo
Napsal: čtv 26.04.2018 17:15
Jde vyměnit trubka k převodce/servu tak, že servo se nějak spustí dolů nebo jedině sundat nápravu? Jde o díl 8, od chladící smyčky k servu. Já to mám ale jinak, než v ETK, není to trubka (v kuse), ale vývod z chladící smyčky je kousek trubka, pak hadice a pak přechod na rovnou část trubky dozadu, (navíc je všude nádobka s vývody do boku a já mám dolů, všechny ročníky jsou stejně kreslené). Ten spoj se protáčí a prosakuje. Nebo by bylo možné to jen přelisovat znovu? Místo po odsunutí výměníku oil/voda by bylo. Kolik tam je vlastně tlak? Nasadit hadici na trubky a stáhnout třeba dvěma stah. sponama je asi blbost, že. Dík
Edit Když to prohlížím, tak ta větev je z posilovače přes smyčku do nádobky, kde je obyčejná spona, takže by to spony měli v pohodě udržet. Jinak na výtlaku až 100 bar, jsem vyčetl.
Edit Když to prohlížím, tak ta větev je z posilovače přes smyčku do nádobky, kde je obyčejná spona, takže by to spony měli v pohodě udržet. Jinak na výtlaku až 100 bar, jsem vyčetl.