E36 fouklé těsnění ?
Napsal: úte 20.03.2018 15:55
Ahoj, poslední půlrok mám problém s chlazením. Mizí mi voda asi 1 - 1,5l na 1500km. Poznám to tak že ubyde a začně vařit. Mám nový chladič, nové víčko expanzky, novou vodní pumpu, termostat nemám. Nová i viscospojka s vrtulí. Na víčku se tvoří emulze ikdyž víčko očistím tak zachvilku je tam zase nýbrž jen na víčku. Na měrce je čistý olej to samé na filtru. Vždy doleju chladici kapalinu a odvzdušním do kopce. Poté auto funguje tak že se teplota pohybuje pouze v oblasti modré čárky a postupně začíná se zvedat s ubyvajici kapalinou ale jen při stání na místě. Po rozjetí začne ihned klesat. Bílý dým z výfuku mám taky ale ne jak dýmovnice řekl bych v normě. Při jízdě a teplotě v okolí modré čárky auto vcelku topí a fouka dostatečně, ale jakmile zastavím tak ručička čím více se blíží ke středu tak topení fouká studený vzduch. Ve středu se udrží a nestoupá dále, zase klesne po rozjetí a začně topit. Hadice od chladiče ta vrchní je vcelku dost nafouklá ale netlakuje do vody. Klidně po 4 dnech když auto stojí a dojdu otevřít nádobku tak je tam ještě tlak a voda která není vidět v expance se po uvolnění víčka vystoupá až přeteče z nádobky. Po nastartování auta cítím fridex i z výdechu topení. V tomhle období mokra venku nepoznám zdali by voda mohla téct z topení nebo je to od mokrých bot. Zajímá mě co vše by tohle mohlo způsobovat ? Těsnění pod hlavou ? hlava samotná ? popř i praskle neco na topeni ? Nebo nějaká netěsnost v okolí domečku termostatu, hadic, vodní pumpy ? Odnikud nekape ani pod autem není voda. Děkuji za odpovědi..