Stránka 1 z 1

škrtící klapka

Napsal: pon 19.03.2018 08:28
od rhinos
Mám spíše takovou filozofickou otázku ;)
Jak se bude auto chovat pokud má "mrtvou" škrtící klapku?
Já ji mrtvou mám a už i novou před namontováním.

Klapka by kromě uspání motoru by měla i řídit množství vzduchu v závislosti na stlačení plynového pedálu?
Pokud je klapka mrtvá bude teda množství vzduchu konstantní a mělo by se to projevit na chování motoru?
Nebo je můj předpoklad špatný?

Re: škrtící klapka

Napsal: pon 19.03.2018 09:34
od El_Fuego
záleží, jaký máš motor, nenapsal jsi zda benzín, nebo diesel. Třeba u mé N52 je škrtící klapka jen sekundární věc, která je trvale otevřená a začne fungovat až v případě, kdy nefunguje Valvetronic

Re: škrtící klapka

Napsal: pon 19.03.2018 09:53
od rhinos
mam naftu 535D E60 motor M57

Re: škrtící klapka

Napsal: pon 19.03.2018 11:49
od Vlasta
Mně při rozsypané klapce doktora Osla neprobíhala regenerace DPF

Re: škrtící klapka

Napsal: úte 20.03.2018 19:28
od JaraX
El_Fuego píše:záleží, jaký máš motor, nenapsal jsi zda benzín, nebo diesel. Třeba u mé N52 je škrtící klapka jen sekundární věc, která je trvale otevřená a začne fungovat až v případě, kdy nefunguje Valvetronic
ale není, ona se používá furt, udržuje konstantí podtlak v sání, se schválně mrkni na diag, ale nepřidává se s ní "plyn"

Re: škrtící klapka

Napsal: pon 07.05.2018 10:30
od rhinos
a kde to najdu v INPE? To je PWG poti1 a 2?
Příjde mi že to ani po výměně není ono...ze začátku když jsem zhasl auto tak to bylo takové "hladké" a teď jak kdy někdy je to OK a někdy to klasicky zatřese autem jako když nebyla funkční.

Taky mě zarazilo že po nastartování na volnoběh se po nějaké době polouzavře tak na 80-90%
Zkoušel jsem aby mi synátor šlapal citlivě na plyn ale to on neumí :)
Tak to asi testnu s manželkou